۱۰۱۶۶۸۲
۹۶ نظر
۵۰۱۹
۹۶ نظر
۵۰۱۹
پ

۵۰۰هزار نفر فقط از محل یارانه‌ها زندگی می‌کنند!

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در مجلس به دنبال این هستد طرحی را ارائه دهند تا افراد غیرفعال را جمع کنند چراکه امروز حدود ۵۰۰ هزار نفر غیرفعال در جامعه هستند که فقط از محل یارانه‌ها زندگی می‌کنند و می‌توانند وارد چرخه کار شوند اما این کار را نمی‌کنند.

خبرگزاری ایلنا: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان در مجلس به دنبال این هستد طرحی را ارائه دهند تا افراد غیرفعال را جمع کنند چراکه امروز حدود ۵۰۰ هزار نفر غیرفعال در جامعه هستند که فقط از محل یارانه‌ها زندگی می‌کنند و می‌توانند وارد چرخه کار شوند اما این کار را نمی‌کنند.

۵۰۰هزار نفر فقط از محل یارانه‌ها زندگی می‌کنند!

حسن لطفی:

یکی از مشکلاتی که در سطح کلان کشور داریم، نبود اطلاعات است؛ در صورتی که زیر بنای تمامی برنامه‌ها داشتن آمار دقیق است. هنگامی که ما از این مهم محروم باشیم، نمی‌توانیم درست برنامه‌ریزی کنیم و این کار تنها نتیجه‌ای که می‌دهد، این است انرژی و منابع ما به هَدر برود.

در حال حاضر اگر می‌خواهیم باتوجه به امکاناتی که در کشور داریم، خدماتی ارائه دهیم، باید اطلاعات دقیق و درستی داشته باشیم، از همین رو معتقدم باید تمام نهادها و ارگان‌ها را ملزم به دادن آمار دقیق کنیم.

اگر ما جامعه آماری دقیقی نداشته باشیم، در خصوص دادن کمک‌های معیشتی آش همان است و کاسه همان.

به طور مثال جامعه آماری معلولان، زنان سرپرست خانوار، افراد غیرتوانمند و بالای ۶۰ سال کاملا مشخص است. کمیته امداد و بهزیستی هم آمارشان را دارند ما می‌توانیم با استفاده از آن آمارها اولویت‌ها را مشخص کنیم.

معتقدم اگر می‌خواهیم کشور را نجات دهیم، باید یارانه‌های پنهان را برداریم زیرا تا زمانی که این نوع یارانه‌ها را از کشور جمع نکنیم هیچگاه نمی‌توانیم حق را به حق‌دار برسانیم، امروز یارانه‌های پنهان ما به سود ثروتمندان و پولداران است و عملا این پول به جیب این اقشار می‌رود.

هنگامی که ما یارانه‌های پنهان را از سطح کشور جمع کردیم، آن وقت جامعه هدف مشخص می‌شود؛ زیرا مدیریت مصرف دست خود مردم می‌افتد. آن وقت مشخص می‌شود که چه کسی می‌تواند و چه کسی نمی‌تواند هزینه‌ها را پرداخت کند. آن‌گاه به راحتی افراد فقیر و نیازمند مشخص می‌شوند.

تا زمانی که بنزین، گاز، برق و نان یارانه‌ای می‌دهیم، چگونه می‌توانیم افراد ثروتمند را از فقیر تشخیص دهیم، اما هنگامی که همه این‌ها آزاد شد، اولاً مردم خودشان هزینه‌ها را مدیریت می‌کنند در ثانی جامعه هدف به صورت اتوماتیک‌وار مانند معلولان، بازنشستگان، از کار افتادگان زنان سرپرست خانوار و غیره مشخص می‌شوند.

(با بیان این‌که پرداخت بی مورد یارانه‌ها و سهام عدالت باعث شده است یک عده افراد غیرفعال در جامعه به وجود بیایند): امروز کار هست ولی کارگر نیست؛ فرد می‌گوید انواع و اقسام یارانه دارم و تن به کار نمی‌دهد و اما اگر یارانه‌ها به طور هدفمند به افراد نیازمند برسد، قطعا این افراد هم وارد چرخه خواهند شد.

نمایندگان در مجلس به دنبال این هستد طرحی را ارائه دهند تا افراد غیرفعال را جمع کنند چراکه امروز حدود ۵۰۰ هزار نفر غیرفعال در جامعه هستند که فقط از محل یارانه‌ها زندگی می‌کنند و می‌توانند وارد چرخه کار شوند اما این کار را نمی‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ******* shanjani ******

      .... یعنی .. این نماینده های ۲۱۵میلیون تومانی . در کجا فعال هستند؟

      پاسخ ها

      • حرف آخر

        واقعا راست میگید خودشون کجافعالان
        دربخش خرابکاری
        تازه این چه فکریه به این مبالغ یارانه دیگه حتی نمیشه گفت چندرغاز پول خرده پول یه کیلو زردآلو میشه یارانه یه نفر
        ازخواب بیدارشو جناب

      • بدون نام

        داداش حقوق نماینده بیست میلیونه نه دویست وبیست تومن
        اطلاعاتت رو ببر بالا بعد نظر بده
        با زدو بند کار ندارم اما حقوق همونه

      • بدون نام

        اخه با یارانه چطور میشه زندگی .کرد. پول نون خالی هم نمیشه

      • بدون نام

        اونم چه یارانه ای؟؟واقعا شرم اوره .بااین همه درامد تو کشور ..انگار خمس وزکات میدن به ملت...

      • مجید

        اصلا امکان نداره .حضرت موسی با عصاش از رود نیل می تونه رد بشه .اما با یارانه نمی تونه دو روز زنده بمونه.حالا این اقا میگه نیم ملیون نفر با ماهی دو دلار دارن زندگی می کنن .یه کم سواد عمومی هم خوبه .فقیرترین کشور دنیا که مردم از گرسنگی در خیابان می مبرند درامد ماهی20 دلار دارند اونوقت چه جور می شه با ماهی دودلار زنده موند این اقا رو کجا می شه پیداش کرد تا ازاین معجزه قرن بیشتر صحبت کنه

      • بدون نام

        داداش مجید بد جور زدی به برجک این اقا حقیقت هم همین هست دو دلار یعنی فلاکت

      • معمولی

        این فکر میکنه مردم چقدر یارانه میگیرن که بخاطرش کار نکنن و با اون امرار معاش کنند ؟!!! یعنی کسی پیدا میشه که با روزی 1500 تومان زندگی کنه و سرکار نره؟!!! این فک میکنه مردم دارن 45میلیون ریال یارانه میگیرن که کار نمیکنن، کدوم آدمهای بی فکری به این بی سواد هیچی ندار رأی دادن

      • بدون نام

        جناب كاربر 10:06 كه ظاهرا اطلاعاتت هم خيييييييييلي بالاست،
        منظور ايشون مجموع حقوق بعلاوه دويست ميليون حق مسكن نمايندگان گرامي و مردمي مجلس بود. اطلاعات بالاااااااااااا

    • بدون نام

      ....
      حداقل۵۰۰۰۰۰۰نفرصحیح است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا..
        آخه نماینده بیسواد ، مرده شور اون 45 هزار تومن(2 دلار) رو ببرن که همش منت میذاری..چشم کورت رو وا کن ببین مردم در سیر کردن شکمشون با همین نون و پنیر وا موندن..خجالت نمیکشی بیسواد؟ گردنت رو در مجلس کلفت میکنی و حرف از گرون کردن آب و گاز و برق میکنی؟؟!!
        ....

      • بدون نام

        خخخخخخ
        میگه کار هست!!!!!!! اما ی عده نمیخوان وارد چرخه کار بشن چون با یارانه زندگیشونو میچرخونند،یعنی چشم طمع دوختن به ماهیانه 2دلاری که به مردم میدن
        ....قشنگ معلومه از اوناست که نمیدونه قیمت یک نان چقدره

      • بدون نام

        حتما منظورش ازنیم میلیون کسایی هستن که دارن ازسطل زباله شکم خودشون روسیرمیکنن!
        والا همه کسانی که دارن تواین کشورزندگی میکنن میدونن با پنجاه تومن شکم یه "همستر"روهم نمیشه چندروزسیرکردچه برسه یک انسان!
        "پس نتیجه میگیریم این آقایون توایران زندگی نمیکنن"

    • امیر

      ها مجلس اصولگرا کفگیر به ته دیگ خورده امدید سراغ یارانه ها چرا دروغ میگید .... اقای نماینده کجا زندگی میکنی یه چرخ بزن صبح زود سر چها راه ها این همه کارگر کو کار متاسفم براتون ها دیدید سهام عدالت سود دهی داره پشیمون شدید چرا دادید به ملت ...

    • قالی سق

      دروغگوها

      پاسخ ها

      • سس

        یعنی ماهی با۴۵هزار تومن دروغ نگین روزی ۱۰۰هزار فقط خرج بچست

    • ⓗⓐⓜⓔⓓ

      واقعا برای ڪسانی که با ۴۵۰۰۰تومان زندگی میکنند متاسفم پول نان هم نمیشود
      واین نشانه تنبلی انسانهاست وگرنه با زباله گردی نیشه روزانه صدتومن درامد داشت کاری که من یکسال انجام دادم تا دوباره شرکتمون باز شد
      البته کمیته امداد ،بهزیست ،خیریه ها و سبد معیشتی هم اضافه کنی ۵۰۰میشه

    • بدون نام

      پنجاه میلیون نفررااشتباهآپانصدهزار اعلام کرده مامئ بخشیم

      پاسخ ها

      • منتظرالقائم

        احسنت

    • ایمان

      هههههههه میخان یارانه رو قطع کنن

    • بدون نام

      تورم عربستان نیم درصد شد

    • بدون نام

      یارانه دو دلاری خودشون رو مسخره کردند

    • بدون نام

      چه به روز ایران آوردند

      پاسخ ها

      • مهدی ۵۵

        به سرتونهم زیاده ...وقتی میری رای میدی

      • منتظرالقائم

        حسن فریدون مامور انگلیس بود دادش ناتنی اکبر بهرمانی اللهم عجل الولیک الفرج

    • بدون نام

      یه تجربه شخصی بگم من خودم بیکارم و حاضرم حتی ارشدمو ول کنم یه کار با دیپلمم تو اداره ای چیزی داشته باشم اما شهرستان پارتی بازی بیداد میکنه .......اما اینم بگم خیلیها رو میشناسم خانمه باید بره خونه دیگران کلفتی چون شوهره به بهانه درد پا و چیزای الکی نمیره سرکار

    • بدون نام

      بله 45000 تومان رقم بسیار بزرگی است ولی نمیدانیم چرا بعضیا با این وفور نعمت به فکر اختلاس میافتند

    • بدون نام

      یک کمکی که به مردم نمی‌کنید چشمتان به همین پول بی ارزش هست که حتی نیم کیلو گوشت هم نمی‌شود ....

    • بدون نام

      شما حقو قی های میلیونی و نجومی خود تون را هدف دار کنید به فکر یارانه ۴۵ تومانی نباشید

    • لی لی پوت

      شما ها تمام منابع و ذخایر آبی و مزارع مردم و از بین بردید لااقل این شجاعت رو داشته باشید آمار درست بدید ۹۰درصد کشاورزان با دو ریال یارانه زندگی می کنند؟خجالت آور ه؟؟

      پاسخ ها

      • مجید

        امار شما هم مثل امار این اقا که میگه نیم ملیون نفر با یارانه زندگی می کنند غیر واقعی است .بیشتر روستاهای کنار شهرهای بزرگ وکوچک بخاطر گران شدن زمین تبدیل بع باغ ویلا شدن یعنی اهالی روستاه میلیاردر شدن از انجا که ۸۰درصد ایرانیان در شهرها زندگی می کنند یعنی بیش از ۸۰درصد روستاها کنار شهرها است واین یعنی با یه حساب بدبینانه تقریبا ۶۰درصد روستاییان قدیم میلیاردهای جدید هستند وساکن شهرهای بزرگ

    • بدون نام

      سلام ببخشید کارشناس محترم پنجاه میلیون نفر نه پانصدهزار

    • بدون نام

      ....بالای ۲۰میلیون نفر

    • بدون نام

      چی زده؟؟؟؟ 45000 هزار تومان میشه کمتر از 2 دلار در ماه. یه جوری حرف میزنه انگار پراید صدهزار تومان هستش و مرغ کیلویی 50 تومان. رو اعصاب مردم نرید خودتون رو مسخره کنید.

    • بدون نام

      ولا بخدا بیچارمون کردین نابودمون کردین .مرغ بردین 22000تومان دوهزارتومان کردین میگین کسی حق نداره مرغ رو ازبیست هزارتومان به بالا بفروشه یعنی ارزون شده.نه نمی تونیم گوشت بخریم نه می تونیم گوشت بخریم کاری کردین ماه یکبار گوشت بخریم مرغ بخریم .میوه نمیتونیم

    • بدون نام

      آخه با 45 هزار تومن چکار میشه کرد حرف مفت میزنی بیسواد..

      پاسخ ها

      • چ

        آقای نماینده مثل اینکه تو ایران زندگی نمی کنیدوگرانی هارانمی بینید. آیاکدام آدم عاقلی بااین یارانه های ناچیزمیتواندزندگی اش را تامین کند . که حتی با ۴۵۰۰۰ هزارتومان در ماه پول نان هم نمیشه . وبا این تفکرات خودمیخواهیدبرای ملت خدمت کنید.وکشورمارامیخواهیدبه نابودی بکشانی . هرچند که کشورمان چندین سا ل است که نابودشدن کردن . لطفا حرف مزخرف نزن

    • بدون نام

      هوا آلوده است اکسیژن را یارانه ای کنید بهتره بخدا ....

    • بدون نام

      .. خسته نباشی، بقول عامیانه، «چی میزنی» حتمآ مرغوب نیست، یعنی بااین زندگی فلاکتبار فقط500هزارنفربیکارند! یارانه رامیگیرند ومیخورندومیخوابند، اگرشخص شماتوانستی بایارانه یک هفته زندگی کنی، حرفهات کاملا بجاست، .... کجای ایران زندگی میکنی؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من حساب کردم خودم یک نفر تقریبا نیم ساعت میتون با یارانه زندگی کنم .با احتساب پول برق آب بنزین خوراک و غیره...فقط برا نیم ساعته یه آدم بدبخت فقیر جوابگوست

    • بدون نام

      از ماست که برماست

    • بدون نام

      اشتباه گفته50میلیون بایارانه زندگی میکنن

    • علی

      به حق چیزای نشنیده

    • نوید

      حرف مزخرفیه
      ببین کیا شدن نماینده مردم
      این زندگیه به نظرت؟ ....

    • هم وطن

      آخه .... یارانه یارانه میکنی خودتو بخواب زدی یا واقعا نمیفهمی که الان آب و برق و بنزین و گازی که دارید صادر میکنید خیلی ارزانتر از اونیه که مردم خودتون رو باهاش تیغ میزنید.... الان دولت از یارانه بنزین و... بیشتر سود میبره تا ثروتمند و فقیر جامعه... شرم بر همه شما ...

    • عزیزی

      فکرکردم الان برای اینامیخواددلسوزی کنه با45تومن چجوری زندگی میکنن نگومیخواداینم ازشون بگیره ...

    • س پ

      واقعا حرام باشد اینقدر حقوق واسه این نماینده ای که هیچ تجربه ای کاری نداره واقعا اگه دلت واسه فقرا می سوزد ماهی حداقل 50 هزارتومان کمک کن شعار ندید لطفا

    • بدون نام

      واقعا زندگی کردن سخته .....

    • سیمین

      خجالت بکشید

    • سروش

      متاسفانه تصمیم گیران شمارش نمی دانند.

    • رضا

      خیلی بیشتر از اینهاست.

    • بدون نام

      این بنده خدا از چه کشوری حرف می زند کار هست کارگر نیست انواع یارانه مردم می گیرند کار نمی کنند.دنبال گرانی مدل احمدی‌نژاد هست دوباره همه چیز چند برابر بشه

    • فردین

      .... با این استدلالش! چطوری میشه با یارانه زندگی کرد؟این۵۰۰هزار نفر فقط زنده ان زندگی نمیکنن. چقدر شما ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی چی فقط زنده ان .مایی که ماهی دو میلیون میگیریم داریم میمیریم کم کم.. بعد اینا چطور با ماهیی
        دو دلار زنده ان حتی نفس هم نمیشه کشید با این پول

      • فردین

        چرا پیامم رو نصفه نیمه میذاری؟

    • بدون نام

      مگه کاری هست جناب که واردش بشن.نزدیک به سی میلیون نفر با پول یارانه زندگی می گذرانند.کجای کاری عالی جناب.

    • محمود

      ببین کی ها برای مردم تصمیم میگرن خدا به داد ما برسه

    • امید

      باید یکجوری به این اقشار کمک کرد

    • بدون نام

      این واقعیته منم میشناسم خانواده هایی رو که با یارانه زندگی میکنن مرد کارگر و شاغله ولی حقوقشون و چند ماهه ندادن

    • طاهررحمتی

      برو بابا خدا ننه اتو بیامرزه سه ساله بیکارم به بهانه سن بالا - حوالی پنجاه سالگی - هیچ کارخانه ای راه ام نمی دن اونوقت خودمون نمی خوایم کار کنیم؟ سه سال پیشم تعدیل نیرومون کردن اونجا هم ما مقصریم نه؟
      مسئولینی چنین بی خاصیت و پر مدعا عامل بد بختیه ما مردمند و بس

    • امیردالوند

      فقط پانصدهزارنفر؟اینکه چیزی نیست ،مسوولین محترم ،شماموفقیت بزرگی بدست آورید،داریدفقرکامل ریشه کن می کنید.

    • بدون نام

      نماینده از خواب بیدار شو مردم بدبخت نمبینی یارانه که میدن هیچ ارزشی نداره بفهم

    • رضا

      ۵۰۰۰۰۰ هزار خانوار شاید .

    • بدون نام

      آقای نماینده، این نظر جنابعالی بر می گرده به حداقل ۱۵ سال پیش،در دولت آقای احمدی نژاد قیمترمنابع انرژی و نان و غیره واقعی شد و نتیجه این شد. دکباره می خواین نسخه بپیچین؟!!!!

    • رحمان

      زندگی رو چقدر سخت کردیم واسه هم
      متاسفانه دیگه دارم مطمئن میشم که واقعا انسانیت و حس از خود گذشتگی خیلی کمرنگ شده بین مسئولین

    • بدون نام

      همین تصمیمات غلط واشتباه نمایندگان ومسولین باعث بدبختی چادر نشینی ما شده که زندگی برایمان جهنم است

    • منتظرالقائم

      اغنیا منتظر روزی باشند.که محتاج تکه نانی باشند.
      قیمت یک نان بربری ساده در ایران ۴۵۰۰۰÷۳۰=۱۵۰۰
      قیمت برج وثروت یک اشرافیت ۸۰۰۰هزار میلیارد تومان.متوسط اشرافیت.ثروت افسانه ای وفقر افسانه ای .اللهم عجل الولیک الفرج

    • کهنه سرباز

      بیست میلیون هم زیاده من باسی سال خدمت درارتش وجبهه وجنگ چهارمیلیون امسال میگیرم همه ازارتش زیادمیگیرن

    • بدون نام

      من خانواده های زیادی می شناسم که بیکارهستن و هیچ درآمدی ندارن واز حفظ آبروشون نه زیر پوشش کمیته امدادهستن نه بهزیستی فقط با یارانه دارن زندگی میکنن..اون وقت ایی نامرد میگه فقط زنان سرپرست خانواروکمیته امدادوبهزیستی.اینا فقط واجب هستن ..ای خدا .....

    • بدون نام

      یارانه فقط به اون سه دهک بالای جامعه که وضعشون خوبه واجب نیست..وگرنه همه نبازمندهستن به ایی مبلغ ناچیز

    • بدون نام

      یعنی با ۱.۵ دلار زندگی میکنند؟؟؟؟؟
      ....

    • بدون نام

      درضمن هر مسئول که بخاد به فکر قطع کردن یارانه باشه از بقیه اقشار جامعه باید اول به فکر ارزون کردن تمام اجناسی که گرون شده اند باشد بعد یارانه رو براش تصمیم بگیرن و سلام...

    • بدون نام

      درضمن هر مسئول عوضی که بخاد به فکر قطع کردن یارانه باشه از بقیه اقشار جامعه باید اول به فکر ارزون کردن تمام اجناسی که گرون شده اند باشد بعد یارانه رو براش تصمیم بگیرن و سلام...

    • بدون حاشیه

      آره راس میگه،تو کوه علف میخورن بعدشم میرن از رودخونه آب میخورن تازه یارانه پس انداز هم میشه

    • جواد

      اقاشماببخشیداشتباه شده این اقافکرکرده که دلارصدتاتک تومنه .این آقای شریف فکرکرده که ماتوده چهل هستیم .یاشابد صدسال اززندگی عقبه

    • بدون نام

      500000 نفر ظلمه زيادش كنيد تو را به خدا بيشتر بشه 5000 000 000 000 000 000 000اگه سواد داری بشمارش میلیارد بیلیارد تریلیارد تریلی تریلیارد!!!!!!!

    • بدون نام

      یارانه برای اغا زادها فقط ۲ کولا میشه در رستورانهای غرب

    • بدون نام

      رعیس جهمور پول ایران بی ارزشترین پول دنیا کردی

    • بدون نام

      چرا از ملت ایران بی اطلاع هستین شما کجا ۵۰۰ هرازپر نفر ۷۰ ملیون بی بضاعت چشم به این یک ونیم دلار ماهانه دوختن

    • بدون نام

      اخه با پول یارانه کی میتونه زندگی کنه ....

    • بدون نام

      کاری که اینا میگن زیاده و کارگر نیس، بیگاریه.
      والا داماد ما با ۱۵ سال کار فنی و تعمیراتی یک ساله در به در دنبال کار میگرده
      با زن و بچه، حقوق یه تومن پیشنهاد میدن
      با یه تومن میشه زندگی کرد؟؟؟
      دنبال بیمه بیکاری رفته، گفتن ۵۰۰ تومن فقط میدن، با اینکه ۱۵ سال بیمه کامل داره. و کارشون هم جز مشاغل سخت بوده.
      همون ۵۰۰ رو هم بعد از ۴ ماه پیگیری هنوز نریختن
      چرا باید نماینده مجلس اینقد بگیره؟؟؟؟
      حرومشون باشه.

    • بدون نام

      یارانه الان شده کمتر از دو دلار...چی میگی عامو...پول ی ماهه ی نون خشک بیشتر از یارانه میشه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای لطفی اگر یک سیستمی را به شما نمایندگان بسته شود و راندمان کاری شما را طی 4سال ارزیابی شود راندمان منفی خواهد بود از 4سال تقریبا 3سال تعطیل و مرخصی و دنبال گرفتن امتیاز برای بعد هستید و 1سال بقیه در مجلس تصویب قوانیی که بدرد کشور نخورده یا ناکارامد بوده

    • هم ولایتی

      یکه نیست به این بگه کشوری که حقوق زیر 3میلیون نهایت خط فقره با یارانه 45تومانی یه وعده غذا هم میشه خورد کار می‌کنی گشت‌های با یارانه چهجور میخوای اموراتت بگذره

    • بدون نام

      خداروشکر که همین را داریم
      مردم پرتوقع نباشید
      من از آقای روحانی ممنونم،بهترین رییس جمهور

    • بدون نام

      آره اینقدر زیاده یه خورده شم کنار میذارن برا روز مبادا

    • بدون نام

      یعنی با ماهی 45 تومن میشه‌زندگی کرد؟

    • بدون نام .

      آخه آدم ناحسابی چندرغاز پول یارانه و سهام عدالت برای کارگر بدبخت که هم باید اجاره خونه بده هم خرج زن و بچه چه به دردش میخوره که میگی بخاطر یارانه و سهام عدالت نمیره سر کار ؟!!!!!!!!

    • بدون نام .

      از خدا بترسید .برید دنبال کسایی که میلیارد میلیارد دارن اختلاس میکنن و از کشور خارج میشن .نه دنبال این بدبختا .همین نون به نظر شما ارزونم از مردم ببرید تا آرزوی نون سیر خوردنم به گور ببرن.

    • بدون نام

      برید خجالت بکشید .آخه با پول یارانه چی میسه خرید !!!!!

    • شیرزاد

      آخه آدم چه بگه کی می تونه با ۴۵۵۰۰ زندگی کنه ...

    • حسین صمدی

      یارانه45500برای دلار 3000تومنی بود
      الان دلار 24000تومنه الان باید یارانه400هزار تومنی پرداخت میکردید
      منت سر مردم نزارید یارانه میدیم ندید سنگین ترید

    • بدون نام

      باید گریه کرد

    • بی نام

      اگر راست میگویید سیل ورود کارگران خارجی را بگیرید تا کارگر ایرانی بتواند کار پیدا کند در ثانی از حقوق کار گر دفاع کنید ونگذارید کارفرمایان با کارگر مثل برده رفتار کنند اخه الان قرن بیست و یکم است .

    • بی نام

      مشکل جای دیگر است برادر .بجای گرفتن جلو اختلاسگران و دزدان چسبیدید به یارانه بگیران .اگر مبلغ اختلاسی یکی از افراد را بگیرید میتوانید دهها سال به این بیچاره ها یارانه پرداخت کنید .چرا منطقی فکر نمیکنید .

    • محمد یارانی

      مگر یارانه چقدره که بشه باش زندگی کرد این آقا از پشت کوه امده پول یارانه کفاف دوروز زندگی پایین را ندارد اقای نماینده بی خبر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج