۱۰۱۶۷۶۰
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

امام‌جمعه دماوند: مردم از گرانی‌ها رنج می‌برند

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه مردم از گرانی‌های بی منطق و کاهش ارزش پول ملی رنج می‌برند گفت: مردم منتظر اقدام عاجل مجلس برای رفع این مشکلات هستند.

خبرگزاری مهر: امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه مردم از گرانی‌های بی منطق و کاهش ارزش پول ملی رنج می‌برند گفت: مردم منتظر اقدام عاجل مجلس برای رفع این مشکلات هستند.

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با تاکید بر رفع موانع ازدواج اظهار داشت: آسان‌سازی تشکیل خانواده و افزایش فرزند آوری باید در دستور کار قوای سه گانه باشد چرا که کاهش سن ازدواج حمایت از زوج‌های جوان و توانمند سازی آنان در تأمین هزینه‌های زندگی، مقدمه تربیت نسل صالح و کارآمد است و والدین عروس و داماد و زوج‌های جوان باید سادگی و ساده زیستی را ترویج کنند گفت: در این صورت است که ازدواج برای او آسان می‌شود.

امام جمعه دماوند گفت: اساس خوشبختی زن و شوهر به مصحبت و دوست داشتن یکدیگر است نه پول و تجملات و مهریه سنگین مانع طلاق نمی‌شود بلکه عاملی برای طلاق نیز است و اخلاق و رفتار خوب و رعایت دستور اسلام مانع طلاق و باعث ادامه زندگی می‌شود و جهیزیه‌های پر زرق و برق و مسابقه تجمل‌گرایی و بالا بردن هزینه‌های عقد و عروسی مخالف روش اسلام است.

وی با اشاره به محورهای اصلی بیانات رهبر در مورد مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب از مجلس توقع دارد قوی و انقلابی عمل کند تا انتظارات مردم و رهبری برآورده شود و تمجید رهبری از مجلس یازدهم مسئولیت نمایندگان را چندین برابر کرده است.

فتاح دماوندی با بیان اینکه مردم از گرانی‌های بی منطق و کاهش ارزش پول ملی رنج می‌برند و منتظر اقدام عاجل مجلس هستند عنوان داشت: ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور زمینه خوبی برای حرکت جهادی خدمتگزاری به مردم را برای دولت و مجلس فراهم کرده است.

خطیب جمعه دماوند بیان داشت: اگر در ۴۰ سال گذشته به تولید و اشتغال اهمیت می‌دادیم امروز دچار مشکلات سنگین اقتصادی نبودیم و برخی ادارات جلوی پای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران سنگ می‌اندازند و تا زمانی که سرمایه‌گذاران و کارخانه‌داران و تولیدکنندگان حمایت عملی نشوند جهش تولید تحقق نمی‌یابد.

وی گفت: تعامل مثبت بین ادارات در خصوص رفع موانع تولید و عزم جدی فرمانداری و استانداری برای حل مشکل تولید کنندگان امید آفرین خواهد بود و برخی مشکلات اساسی کشور به تحریم ظالمانه آمریکا مرتبط است اما با تعامل کشورهای دیگر می‌توانیم اثر تحریم را کم کنیم و با ید بدانیم که دشمن ما قوی است اما پیر و رو به افول و در مقابل ما در عرصه‌هایی ضعیف اما جوان و رو به رشد هستیم.

امام جمعه دماوند در خصوص برنامه جامع راهبردی ایران و چین اظهار داشت: تعامل اقتصادی مفید و آگاهانه ایران و چین روسیه و هند مقدمه شکست سلطه دلار آمریکا بر اقتصاد ما است و حمله هماهنگ جبهه‌های رسانه‌ای غرب و پیروان داخلی آنان در باره سند همکاری ایران و چین جای سوال و ابهام است که غربی‌ها و غرب گرایان چه زیانی از همکاری دو جانبه تجاری ایران و چین می‌بینید و فریادشان بلند شده است.

وی عنوان داشت: آمریکا، اسرائیل عربستان و امارات با همراهی سلطنت طلب‌های ضد انقلاب و منافقین و برخی اصلاح‌طلبان نگران همکاری ایران و چین شده‌اند و تعامل با شرق جغرافیای با چهار و نیم میلیارد نفر جمعیت و منافع مشترک فراوان فواید اقتصادی زیادی برای ایران خواهد داشت و همانطور که چینی‌ها به دنبال منافع خود هستند ما هم متقابلاً منافع اقتصادی سیاسی و امنیتی فراوانی داریم و آنان از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کرده و جلوی فشارهای آمریکا در شورای امنیت ایستاده‌اند و خوب است بدانیم چینی‌ها علناً از ما نفت می خرند و در عراق و سوریه همراهی خوبی با ایران داشته‌اند. و تعامل اقتصادی ایران و چین فشار حداکثری تحریم‌های ظالمانه غرب در ایران را کم اثر خواهد کرد البته برنامه جامعه راهبردی ایران و چین باید روند قانونی را طی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رنج نه نابود شدند

      پاسخ ها

      • ******* shanjani ******

        .... و منهم .. از گرانی ها بیشتر .. رنج.میبرم ..یک کیلو لوبیا چیتی و یک کیلو لوبیا قرمز خریدم...شد پنجاه هزار تومان.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج