۱۰۱۷۵۸۹
۴ نظر
۵۰۱۵
۴ نظر
۵۰۱۵
پ

پایِ گروه عظام به میراث فرهنگی هم باز شد

نماینده دادستان در سومین جلسه رسیدگی به اتهامات عباس ایروانی خطاب به متهم گفت: شما مالک بیت‌المال نیستید شما از دهه ۸۰ تا به امروز ارز و ریال دریافت کردید و حتی یک دلار و درهم نیز پس ندادید در حالی که شما یا باید کالا وارد کنید یا ارز را پس دهید؛ امروز می‌گویید من تحریم را دور زدم، شما تحریم را دور زدید یا ملت را؟

اسکان نيوز: شاهمحمدی، نماینده دادستان در سومین جلسه رسیدگی به اتهامات عباس ایروانی به همراه متهمان دیگر این پرونده که به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد، اظهار کرد: شما می‌گویید که می‌توانید پارک آبی اوشن و پروژه هزار و یک شهر و عمارت مسعودیه را به عنوان وثیقه بدهید در حالی که این‌ها برای شما نبوده که بخواهید آن را به عنوان وثیقه بگذارید. چرا که قراردادی به شرط ساخت‌وساز بسته شده را باید به صاحب اصلی آن پس دهید.

۱۰ تیرماه ۹۸ در حالی این موضوع از سوی دادگاه برملا شد که یک پرسش اصلی پیش‌رو است؛ چرا در بررسی پرونده‌های قضایی افراد به همه حوزه‌ها ورود می‌شود به جز میراث‌فرهنگی؟ چرا آقای رییسی و قوه_قضاییه سری هم به میراث فرهنگی نمی‌زنند؟ مگر عمارت مسعودیه جز اموال_دولتی به شمار نمی‌رود؟

پایِ گروه عظام به میراث فرهنگی هم باز شد

هر چند پرونده عمارت مسعودیه در شعبه دیگری باز است اما این پرسش همچنان باقی است که چرا ۱۱ سال این اثر از این دست به آن دست و از این دادگاه به آن دادگاه می‌شود؟چه کسانی سال‌های ۸۸ بیخ گوش حمید بقایی خواندند که عمارت کارکنان سازمان میراث فرهنگی را از مسعودیه بیرون کند؟ معرف شرکت_فرانسوی و علت حذف آن چه بود؟ چه کسانی شرکت عظام را معرفی کردند؟ چه کسانی از واگذاری عمارت مسعودیه سود بردند؟

به گزارش قوه قضاییه، سئوالی دیگری هم از باید وزیر پرسیده شود این است که چرا شبانه دستور ورود به عمارت مسعودیه را داد، آن هم در حالی که سازمان بازرسی و کمیسیون لوایح هیات دولت پرسش‌های اساسی را از عظام در خصوص عمارت مسعودیه پرسیده بودند که شاید پاسخ عظام آن‌ها را قانع نمی‌کرد و به‌راحتی و طبق قانون عمارت مسعودیه در اختیار وازرت میراث فرهنگی بود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فساد مملکت رو گرفته خدایاااا

    • بدون نام

      ملت ایران را سالهاست دور زده اید...

    • کارمند

      بوی گند فساد از همه جا به مشام میرسد

    • خدا

      وقتی قافله رو می سپرین دست راهزنان توقع دارین غارت نشه ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج