۱۰۱۹۳۸۳
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

قلعه‌نویی: به خاطر تعهدم، به تیم ملی نه گفتم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید این تیم در سه سال آینده از نظر فنی تامین است.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید این تیم در سه سال آینده از نظر فنی تامین است.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه نویی با اشاره به بازی‌هایی که این تیم میزبانی را بر عهده داشته است، اظهار کرد: قبل از کرونا تیم ما، در زمین خود تمامی بازی‌ها را برده بود. وجود بیماری کرونا شرایط تیم ما را بهم زد؛ ما نظم دفاعی تیم سپاهان را برقرار کرده بودیم و سه دفاع وسط داشتیم اما هر سه‌دفاع وسط تیم‌مان مصدوم شدند.

وی با اشاره به سیستم‌های جدیدی که وارد فوتبال شده است، افزود: سیستم‌های جدید علاوه بر اینکه پاس گل و موقعیت‌ها را عنوان می‌کند، نرخ گل بازی‌ها را نیز نشان می‌دهد. آمار نرخ گل تیم ما در همه مسابقات، حتی در بازی با تراکتور بالاتر بوده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تاکید بر اینکه کی‌روش استنلی تاثیر مطلوبی بر بازی‌های این تیم دارد بیان کرد: قرارداد ۲۰ نفر از بازیکنان به اتمام رسیده بود و اکنون نیز ۲ نفر دیگر قرار داد ندارند اما این تیم راه موفقیت را پیدا کرده است.

قلعه نویی افزود: تیم سپاهان علاوه بر اینکه راه طلایی پیدا کرده و به آرامش رسیده است، در دو سه سال آینده از نظر فنی و قراردادی تامین است اما برخی با کم لطفی هایشان در پی خراب کردن این موارد هستند.

وی درباره ارسال لیست به AFC و قرارداد سال آینده گفت: تا دقیقه‌ای که در سپاهان هستم به این تیم عِرق دارم حتی اگر قرار داد سال آینده‌ام مشخص نشود چراکه هواداران سپاهان به گردن من حق دارند و از آن‌ها خواهشمندم تا به منفعت طلبان اجازه ندهند که تیم را بهم بریزند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه با صدرمحمدی از گذشته ارتباط صمیمی دارد افزود: برخی افراد منفعت طلب به فکر سایر تیم‌ها نیستند و با بی اخلاقی و انتشار شایعه سرمربی گری مس کرمان برای فصل آینده منتشر شد، بین دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان مشکل ایجاد کردند این در حالی است که هیچ گونه صحبتی درباره این موضوع نشده است.

قلعه نویی تاکید کرد: من تا زمانی که در سپاهان حضور دارم به هیچ چیزی جز منافع و جایگاه این تیم فکر نخواهم کرد و با نرفتن به تیم ملی این موضوع را ثابت کرده‌ام. زمانی که در استقلال اهواز بوده‌ام، استقلال تهران از من درخواست کرد تا آن‌جا بروم اما با اینکه این تیم آخر جدول بود، در آنجا ماندم و تیم را نگه داشتم. اکنون نیز هیچ تیمی از من درخواست نکرده است و تنها برخی افراد بی اخلاق برای منافع خود شیطنت‌هایی را انجام می‌دهند.

وی در پایان با تکذیب این خبر که قرار داد او دلاری است تصریح کرد: جمع کلی قراردادهای سال گذشته ۳۸ میلیارد تومان بوده است و امسال این مبلغ به ۶۰ میلیارد تومان رسیده است و اگر این تیم به جایگاهی که لایق آن است نرسد، امیر قلعه نویی مقصر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج