۱۰۲۲۷۳۴
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

شما چه سرعت اینترنتی لازم دارید؟

هریک از ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی، سرعت‌های متفاوتی را برای سرویس‌هایشان پیشنهاد می‌کنند که هرکدام از این سرعت‌ها برای فعالیت‌هایی که توسط افراد انجام می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا: هریک از ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی، سرعت‌های متفاوتی را برای سرویس‌هایشان پیشنهاد می‌کنند که هرکدام از این سرعت‌ها برای فعالیت‌هایی که توسط افراد انجام می‌شود، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همه ما مفهوم اینترنت کند را درک کرده‌ایم، دانلودهایی که ساعت‌ها طول می‌کشد، تاخیر هنگام مشاهده فیلم‌های آنلاین و یا صفحاتی که لود شدنشان بسیار طولانی است. برخی تصور می‌کنند مشکل از مرورگرشان است، یا اینکه دستگاهشان دچار مشکل شده و یا وب‌سایتی که به آن مراجعه کرده‌اند. در حالی که تمام این مشکلات می‌تواند به دلیل خدمات وای‌فای باشد.

سرعت ۱ تا ۳ مگابیت‌برثانیه: به اندازه کافی برای گشت‌وگذار در وب، چک کردن ایمیل، حضور در شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین (البته درصورتی که تاخیرهای گاه‌به‌گاه اذیتتان نمی‌کند) مناسب است. با این حال، چنین سرعتی برای پخش فیلم ایده‌آل نیست.

سرعت ۳ تا ۴ مگابیت‌برثانیه: حداقل سرعت برای پخش استاندارد ویدیو از سرویس‌هایی مانند نتفلیکس است. این سرعت ممکن است برای یک کاربر در خانه کافی باشد، اما با وجود تمام محتوای HD موجود در وب در حال حاضر، چنین سرعتی منجر به تاخیر و کاهش کیفیت هنگام مشاهده فیلم‌های ویدیویی می‌شود.

سرعت ۵ تا ۱۰ مگابیت‌برثانیه: حداقل سرعتی که نتفلیکس برای ویدیوهای HD توصیه می‌کند، ۵ مگابیت برثانیه است و اگر بخواهید به‌طور همزمان دو سرویس HD را استفاده کنید، لازم است که این سرعت را دو برابر کنید. اگرچه این سرعت، پایه‌ سرویس‌های HD است، اما باز هم می‌تواند به بافر و کاهش کیفیت ویدیوها منجر شود، به‌خصوص اگر چندین ابزار متصل وجود داشته باشد.

سرعت ۱۰ تا ۲۰ مگابیت‌برثانیه: حداقل سرعت برای تجربه‌ای مداوم و قابل اعتماد از اینترنت است. اگر به‌طور مداوم مشغول دانلود فایل از وب و سرویس‌های ابری هستید، بهتر است حداقل چنین سرعت اینترنتی را دریافت کنید.

۲۰ مگابیت‌برثانیه و بالاتر: خانه‌هایی که چندین کامپیوتر و ابزار متصل به اینترنت، خدمات پخش فیلم، لوازم خانگی هوشمند و کاربران همزمان در آنها وجود دارد، باید حداقل یک سرویس ۲۰ مگابیتی را در نظر بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با اين قيمت هااااا 20 مگ!

      پاسخ ها

      • امام آمد

        من ۲۰ روز است در سیاهکل خیابان چمران هستم
        چون تدریس میکنم نیاز به اینترنت دارم
        در این شهر اینترنت کلا قطع است
        از ۹۹۹۰ پیگیری کردیم بعد از چند روز از شهر دیگری تماس گرفتن من گفتم مگه گیلان خودش نمایندگی همراه اول ندارد طرف ناراحت شد و گوشی را قطع کرد
        اجباراً رفتم خط ایرانسل خریدم که خدارا شکر ایرانسل اینترنت خوبی دارد
        بعد از بررسی متوجه شدیم ایرانسل شخصی هست و برای مشتری ارزش فاعل میشوند ولی همراه اول دولتی هست و بی صاحب مانده

    • ح ق

      بعضیها بنده زناشون هستن جرآت نه گفتن ندارند.میرن مسافرت خصوصآ شمال
      گرفتاری برای خودشان ومردم ایجاد میکنند.

    • بدون نام

      ما سرعت زیاد نگفتیم بکنید این قدر اینترنت مخابرات قطع و وصل نشه اختلال نداشته باشد و مشکل خودشان را گردن مشتری نیاندازند

    • بدون نام

      چرا اینترنت کشوری مثل عراق سالها گرفتار جنگهای تمام نشدنی وکشت کشتار بوده،اینترنت نوپای اون هم از نظر سرعت و حجم و کیفیت بالاتر از کشور ماباشه،من هیچ علاقه ای به این کشور ندارم و هیچ وقت اونجا نرفته و نخواهم رفت ولی از اونهایی که رفتن شنیدم اونجا اینترنت مجانی وباسرعت بالا است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج