۱۰۲۴۸۴۷
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

حل مشکلات مردم هدف اقتصاد دانش‌بنیان است

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: حل مشکلات مردم در هر سطحی ماهیت شرکت‌های دانش‌بنیان و هدف اقتصاد دانش‌بنیان است.

خبرگزاری ایرنا: معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: حل مشکلات مردم در هر سطحی ماهیت شرکت‌های دانش‌بنیان و هدف اقتصاد دانش‌بنیان است.

سورنا ستاری روز یکشنبه در آیین رونمایی از «نسل جدید پنجه‌های کربنی ورزشی CGS» در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: بخش توانبخشی جزو حوزه هایی است که غفلت‌ تاریخی در آن شده است. این حوزه تنوع محصولی زیادی دارد که شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند آنها را به تولید برسانند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه تنوع محصولات حوزه توانبخشی و توسعه تکنولوژی‌های جدید در کشور از پتانسیل بالایی برخوردار است، گفت: محصولات این حوزه تکنولوژی بالایی دارند و در ساخت محصولات حوزه توانبخشی از مهندسی، علم مواد و مهندسی مکانیک استفاده می‌شود.

ستاری ادامه داد: یکی از محصولاتی که همواره یک شرکت دانش‌بنیان در اصفهان در حوزه توانبخشی به تولید رسانده، انواع پنجه‌های کربنی است که با قیمت پایین تر نسبت به نمونه‌های خارجی به تولید می‌رسد. این شرکت پنجه‌های کربنی را برای فرد معلول شخصی‌سازی می‌کند، زیرا ساخت پنجه‌های کربنی ورزشی دانش خاص خود را دارد.

وی با بیان اینکه شرکت‌ها روز به روز ایده‌های جدید و نوآورانه خود را در راستای زندگی بهتر ارائه می‌کنند، گفت: هدف از آموزش در دانشگاه ها این است که در کشور ارزش افزوده ایجاد کنیم و مشکلات مردم را برطرف سازیم. اگر چنین اقدامی انجام نشود، راه را اشتباه رفته‌ایم.

ستاری گفت: مردم باید اثر ایده‌های نو حاصل از آموزش در دانشگاه‌ها را لمس کنند. ما همواره در معاونت علمی این امر را دنبال می کنیم تا هر روز شرکت های دانش بنیان نوآوری جدید داشته باشند و هدف از حمایت آنها توسعه محصولات جدیدشان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نقی

      فناوری ندارین اصلا الکی قمبوز رها میکنید

    • صیادی

      فقط ادعا داریم، زمانی که محصول اوردین توی بازار که به لحاظ قیمت پایین تر و به لحاظ کیفیت بالاتر از معادل خارجیش بود انوقت بیا بادی به گلو بینداز ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج