اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۲۶۳۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ترامپ: پلوسی و شومر مردم را گروگان گرفته‌اند

رئیس جمهور آمریکا گفت: دموکرات‌ها مردم آمریکا را بر سر موضوع ساده سیاست، رها کرده‌اند. "چاک شومر" و "نانسی پلوسی"، مردم را بر سر پول برای آژانس رادیکال و چپ‌گرا- که مورد پذیرش کشور نبوده و نخواهد بود-، گروگان گرفته‌اند!

رئیس جمهور آمریکا گفت: دموکرات‌ها مردم آمریکا را بر سر موضوع ساده سیاست، رها کرده‌اند. "چاک شومر" و "نانسی پلوسی"، مردم را بر سر پول برای آژانس رادیکال و چپ‌گرا- که مورد پذیرش کشور نبوده و نخواهد بود-، گروگان گرفته‌اند!

به نقل از "ان‌پی‌آر"، دونالد ترامپ روز چهارشنبه بخش زیادی از کنفرانس خبری خود را به ملامت کمک مالی برای حمایت از خدمات پستی و رأی‌گیری از طریق ایمیل پرداخت و این ادعای بی‌اساس را مطرح کرد که رأی‌گیری از طریق ایمیل، زمینه را برای تقلب فراهم می‌کند.

مباحثات بر سر دور بعدی بسته کمک مالی کرونا، در کشمکش سیاسی بر سر بودجه انتخابات، به دام افتاده و موضوع رأی‌گیری از طریق ایمیل نیز، همچنان موضوع مشاجره بین دموکرات‌ها و دولت ترامپ است.

ترامپ تأکید کرد: آن‌ها حالا می‌خواهند رأی‌گیری ایمیلی را در سراسر کشور اجرا کنند که این بزرگ‌ترین تقلب در تاریخ انتخابات خواهد بود! همیشه در مورد انتخابات به روسیه، روسیه، روسیه، چین و ایران اشاره می‌شود- در حالی که بزرگ‌ترین مشکل نه به چین، روسیه و ایران، بلکه به دموکرات‌ها مربوط می‌شود!

هر یک از طرفین جمهوری‌خواه و دموکرات، به سرزنش دیگری بابت امتناع از دادن بودجه، ادامه می‌دهد. دموکرات‌ها گفته‌اند که آماده‌اند تا با جمهوری‌خواهان توافق کرده و بر سر حمایت از آمریکایی‌ها از طریق مالی به منظور جبران تأثیرات ناشی از همه‌گیری مرگ‌بار، به توافق برسند، اما رهبران حزب گفتند ترامپ و متحدانش مذاکره با آن‌ها بر سر این موضوع را رد کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج