۱۰۲۶۹۶۹
۲۲ نظر
۵۰۱۴
۲۲ نظر
۵۰۱۴
پ

واکنش ولایتی به اعلام روابط امارات با اسرائیل

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای، عادی سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.

ایسنا: دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای، عادی سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.

متن بیانیه دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزهای اخیر شاهد پرده برداری از یکی از رخدادهای تامل برانگیز و عجیب در روابط سیاسی امارات متحده عربی با رژیم نامشروع، ظالم و غاصب صهیونیست بودیم.

پس از تشکیل دولت اشغالگر صهیونیستی در سرزمین قبله اول مسلمانان و اشغال فلسطین هرگز کسی نمی توانست تصور کند که دولت های مسلمان عربی جرأت و جسارت به رسمیت شناختن آن را داشته باشند اما با برخوردهای دوگانه برخی حکام مرتجع عربی در طول هفتاد سال، بر همه کارشناسان و خبرگان سیاسی مسجل شد که در یک توازن نابرابر، بسیج تمامی کشورهای عربی به رهبری عبدالناصر نتوانست طی سه جنگ میان اعراب و اسرائیل توفیقی حاصل نماید که یکی از دلایل این شکست ها فقدان همراهی و همکاری لازم علیه رژیم اشغالگر قدس بود به طوری که اسرائیل کوچک توانست در برابر بعضی دولت های عربی وابسته پیروز میدان گردد.

البته از دیگر دلایل این ناکامی را هم می توان به همراهی پنهان چنین کشورهایی با سیاست های استعماری استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل به عنوان مهره های دست نشانده در خیانت به آرمان فلسطین دانست و در طی سال های گذشته هم برخی کشورهای مرتجع عربی دست به تلاشی ناموفق زدند که روند مبارزه استقلال طلبانه فلسطینیان را به سازش بکشانند و البته غفلت برخی از مسئولین سرشناس فلسطینی ها نیز تسهیل کنندهاین اقدامات جنایتکارانه برخی از سران مرتجع عرب بود.

اما تحولات چهل سال اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی و ساقط شدن شاه ایران متحد راهبردی رژیم صهیونیستی و تغییر جهت راهبردی انقلاب اسلامی در حمایت از آرمان فلسطین، روند تحولات فلسطین را وارد فاز جدیدی کرد و در اوج ناباوری مسیر مقاومت معادله قدرت را به نفع ملت مظلوم فلسطین تغییر داد و برای اولین بار مقاومت فلسطین توانست دشمن صهیونیستی را در جنگ های ۳۳روزه (لبنان)، ۲۲روزه، ۸روزه،۵۱ روزه و... شکست دهد و برای اولین بار شرایط فلسطینی ها بر اسرائیل تحمیل شود و روند پیروزی ها روز به روز بیشتر و گسترده تر گردد

اکنون با مدیریت آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی، چهره های نفاق در حمایت از آرمان فلسطین به تدریج کنار زده شد و به تدریج نیات واقعی و شوم آنان برملا گردید.

برقراری روابط رسمی دولت امارات با اسرائیل و عادی سازی آن، شکست قبح روابط اعراب و اسرائیل، پشت کردن به آرمان فلسطین، خیانت به امت اسلامی، تایید ظلم و ستم علیه مردم مظلوم فلسطین، زدن خنجر جفا بر ستون فقرات مقاومت و تغییر توازن قدرت به نفع رژیم صهیونیستی و ... است، در حالی که بررسی تحولات هفتاد سال گذشته همچون حمایت های علنی شاه مخلوع ایران، انورسادات، حسنی مبارک، بن علی و ... بیانگر شکست از پیش تعیین شده برقراری روابط با رژیم صهیونیستی است که همکاری با دشمن اسلام و مسلمانان و همراهی کردن با کفار و مشرکین بر اساس سنت الهی، نتیجه ای جز خواری و ذلت به دنبال نخواهد داشت.

پس از شکست مفتضحانه طرح معامله قرن و ناکامی آمریکا و ایادی آن در به زانو درآوردن مقاومت در ایران، عراق، سوریه، لبنان و یمن، سازش کنونی در واقع کنار رفتن نقاب از چهره نوکران آمریکا در منطقه است و آنچه اماراتی ها انجام دادند خوش خدمتی و خوش رقصی انتخاباتی به ترامپ و نتانیاهو در این شرایط و زمان است.

البته تا زمان برگزاری انتخابات در آمریکا دور از انتظار نیست که این گونه نمایش های تبلیغاتی توسط عمال و نوکران دست نشانده در منطقه ادامه یابد و بی تردید آمریکا و اسرائیل هم سرمایه های این سازشکاران و ملل دربند را به تاراج خواهند برد و هم عزت و آبرویشان را لگدمال نقشه های شیطانی و شوم خود خواهند نمود و این گونه سازش ها، دشمن صهیونیستی را جری تر خواهد کرد و با هر توافقی جنایات و اشغالگری بیشتری را در منطقه رقم خواهد زد.

بدیهی است آثار و پیامدهای چنین اقدام ننگین و شرم آوری چیزی جزء انزوا، دور شدن از امت اسلامی، جدا شدن توده های مردم و بیداری اسلامی مردم منطقه و تسریع اضمحلال و فروپاشی رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن این خیانت آشکار و نابخشودنی به آرمان فلسطین، ملت های عربی و امت اسلامی، از همه دولت های اسلامی و ملت های مسلمان می خواهد با مردود دانستن چنین اقدام موهنی با تمامی مساعی خویش تا پیروزی نهایی آرمان فلسطین که همان اضمحلال و سقوط دولت غاصب صهیونیستی است از هیچ کوششی دریغ ننمایند و قطعاً فلسطین به یاری خداوند متعال با همبستگی و احیای سنت ها و ارزشهای اسلامی توسط ملت های بیدار و علمای بزرگ و دلسوزان امت اسلامی، از نهر تا بحر آزاد خواهد شد و پیروزی نهایی از آن ملت فلسطین خواهد گردید.

علی اکبر ولایتی
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حداقل متوجه یکی دیگر از شغلهای ابوالمشاغل شدیم .

    • بدون نام

      به کوری چشم شماها..........

    • بدون نام

      ایشون چند تا شغل دارند!!!!! چه جوری به این همه شغل اصلی و فرعی می رسند!!!!!

    • محمد مرادی

      تو همونی که میگفتی مردم مقومت رو از یمنی های یاد بگید لنگ‌میپوشن و نون خشک میخورن

    • بدون نام

      به جز خودتون کسی برای حرفهای شما ارزشی قائل نیست چرا که درداخل کشور مردم کاملا نسبت به شما سلب اعتماد هستند در روابط بین المل هم اینگونه حرف زدن فضولی دخالت در امور کشورهای دیگر محسوب میشود پس لطف کنید فضولی نکنید

    • قالی سق

      دیپلماسی ضعیف ظریف وروحانی ایران منزوی داخل وخارج

    • بدون نام

      طولانی بود نخوندم
      حیف از وقت که بخواد برای خوندن ترشحات ذهنی ابوالمشاغل هدر بره

    • بدون نام

      به تو ربطی ندارد تو کار بزرگتراها دخالت نکن

    • .

      داستان تعریف میکنی!!!!!!

    • بدون نام

      ایشان چه سمت رسمی دارند که در مورد هر مسله ای اطلاعیه صادر می کند؟ نکند فکر می کند هنوز وزیر امور خارجه است؟ اگر چنین است ساعات خواب اما این نیست و خودش بهتر می داند چیست الته ما می دانیم عموما رجل ایرانی تشنه چه هستند.

    • امید

      اگرولایتی و محسن رضایی درخصوص مسائل جهانی و منطقه ای نظر و تحلیل ندهند برای خودشان بهتراست چون سخنان و نوشته هاشان بی محتوا و تکراری و فاقد ارزش است

    • پژمان

      وقتی کارکنان و هیئت علمی دانشگاه آزاد را تجسم می کنم یاد ایران می‌افتم و وقتی مسئولین و مدیران دانشگاه آزاد را تجسم می کنم یاد ابرقدرت‌ها میوفتم.

    • بدون نام

      ولایتی ها شماها چرا به کودکان کار. زباله گردها .گرانی .فقر .فلاکت.تن فروشی وووووو واکنش نشان نمیدهید؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      آیا میدانید کل کشورهای عربی میتوانند با اتحادشان اسرائیل که هیچ، آمریکا و اروپا رو زمین گیر کنند ....امان از خیانت برخی حکام عربی

    • بدون نام

      مردیکه بی سواد هیچ حاليش نیست، نظریه پردازی می کنه

    • بدون نام

      شما مگر نمیگویید دخالت در کشورهای دیگر نمیکنید؟؟؟؟

    • بدون نام

      مردم به فکر آینده هستن تو خودت بهترین زتدگی داری ولی مردم چی

    • بدون نام

      این دوباره نظر داد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگم ، این همون نظریه پرواز لنگی ، شمال شهریه !

    • بدون نام

      یه حکم جدید برای رسیدگی به این موضوع بگیر خیالت رو راحت کن.

      پاسخ ها

      • ******* shanjani ******

        .... طبق قانون بین المللی.. هیچ کشوری حق ندارد در امور داخلی کشور دیگری دخالت کند.. اصلا". به کسی ربطی ندارد.. روابط. امارات و اسرائیل...

    • بدون نام

      دوباره داستانها وسریالهای تکراری وخسته کننده پدرجان یک فال حافظ بگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج