۱۰۲۷۴۰۷
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

اطمینان وزیر علوم به خانواده کنکوری‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: خانواده‌های محترم از بابت سلامتی فرزندان‌شان در هنگام برگزاری آزمون سراسری آسوده خاطر باشند.

ایرنا: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: خانواده‌های محترم از بابت سلامتی فرزندان‌شان در هنگام برگزاری آزمون سراسری آسوده خاطر باشند.

به گزارش شامگاه یکشنبه وزارت علوم، منصور غلامی در نشست هماهنگی روسای دانشگاه ها برای برگزاری کنکور، افزود: آزمون سراسری امسال در موعد مقرر قبلی یعنی روزهای ۲۹، ۳۰، ۳۱ مرداد و اول شهریورماه و با رعایت فاصله حداقل ۱۸۰ سانتی متر بین داوطلبان برگزار می‌شود.

اطمینان وزیر علوم به خانواده کنکوری‌ها

وزیر علوم با بیان اینکه آخرین گزارش رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از هماهنگی هیئت‌های برگزار کننده رضایت‌بخش بود، گفت: هماهنگی و همکاری تمام سازمان‌ها در برگزاری مطلوب آزمون سراسری موثر خواهد بود و حتی وزیر محترم بهداشت نیز به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرده است که در کنار برگزارکنندگان آزمون سراسری باشند و روسای دانشگاه‌های غیر پزشکی هم باید در انجام این آزمون همکاری کنند.

وی افزود: گاهی اوقات ممکن است دست‌اندرکاران برگزاری آزمون در حوزه‌های برگزاری به دلیل شلوغی در کار، دقت و ظرافت‌های لازم را رعایت نکنند که اگر دوستان و مسئولان دانشگاهی به جلسات برگزاری و هماهنگی‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها سرکشی‌کنند، این اشکالات را گوشزد کرده و برطرف می‌کنند.

غلامی با بیان اینکه استاندارها موظف شده‌اند تا با مجموعه‌های برگزارکننده کنکور همکاری لازم را داشته باشند، اظهار داشت: مدیریت فضای خارج از جلسه برگزاری آزمون هم بسیار مهم است و باید با اعمال روش‌های مناسب از شلوغی و تجمع مشایعت‌کنندگان و همراهان داوطلبان و همچنین استقبال از آنان پس از برگزاری آزمون جلوگیری شود و این قسمت به عنوان آسیب پذیرترین بخش برگزاری آزمون باید به خوبی مدیریت شود.

وزیر علوم در پایان سخنان خود گفت: سنگین‌ترین روز برگزاری آزمون، روز جمعه و آزمون علوم تجربی است که بیشترین تعداد داوطلبان در این روز در آزمون شرکت می‌کنند که اگر آزمون‌های دو روز قبل به خوبی برگزار شود، در خصوص برگزاری این آزمون نیز مشکلی نخواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      خواهیم دید..

    • مهدي

      در اين شرايط بد كرونايي و به جهت داشتن استرس زياد بچه هاي كنكوري و همچنين افزودن اين استرس در روزهاي اخير ، سيستم ايمني بچه ها به شدت افت كرده به همين جهت شايد فردي در شرايط عادي كمتر در معرض كرونا باشد اما اين بچه ها به دلايلي كه عرض كردم به شدت در معرض اين بيماري خواهند بود، و از طرفي كارنامه دولت و وزرا كاملا مشخص است و نميتوانند مديريت خوبي داشته باشند، عملا نوجوانهاي اين مرز و بوم را دارند به سمت قتگاه ميبرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا ازتون نگذره

    • والد

      اگر پروتکل های بهداشتی رعایت نشد چه ؟ اگر فاصله ها کم بود چه؟ اگر مراقبین رعایت نکردن چه؟اگر؟ اگر؟ اگر؟ لابد بعدش یه عذر خواهی ناقابل میکنید و تمام.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج