۱۰۲۷۶۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

مصوبه شورای امنیت ملی درباره نیرو‌های مسلح

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح با رشادت و روحیه جهادی وارد عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا شده‌اند تا مردم آسیب کمتری ببینند، این فعالیت‌ها باید به نحو شایسته‌ای انعکاس یابد.

مهر نوشت: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح با رشادت و روحیه جهادی وارد عرصه مقابله با ویروس منحوس کرونا شده‌اند تا مردم آسیب کمتری ببینند، این فعالیت‌ها باید به نحو شایسته‌ای انعکاس یابد.

سردار "ابوالفضل شکارچی" معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در نشست «هم‌اندیشی و هماهنگی فرماندهان نیروهای مسلح و مدیران رسانه ملی» که در محل ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، با اشاره به نقش سازمان صدا و سیما در مقابله با جنگ‌های روانی و رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب اظهار داشت: امروز رسانه ملی متولی مقابله با جنگ نرم است و معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این رابطه همراه با دیگر سازمان‌ها در جهت مقابله با دشمنان گام برمی‌دارد.

وی افزود: این معاونت طبق مصوبه‌ای که در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به تصویب رسیده است به‌عنوان مرجع تأیید و یا تکذیب اخبار حوزه دفاعی و امنیتی شناخته می‌شود که این موضوع بر ضرورت تعامل بیشتر با سازمان صدا و سیما می‌افزاید.

شکارچی با اشاره به ضرورت نشان دادن ایثارگری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مقابله با ویروس کرونا گفت: در شرایطی که کشورهای مختلف دنیا امروز در مواجهه با کرونا به دنبال حفظ سلامت ارتش خود هستند، ارتش، سپاه و سایر نیروهای مسلح ما با رشادت و روحیه جهادی وارد عرصه خطیر مقابله با این ویروس منحوس شده‌اند تا مردم آسیب کمتری ببینند که این فعالیت‌های اسلامی-انسانی باید به نحو شایسته‌ای انعکاس یابد.

وی با تأکید بر اینکه باید تفاهم‌نامه‌هایی که در گذشته با سازمان صدا و سیما داشته‌ایم را تمدید و به‌روز کنیم، عنوان کرد: ظرفیت نیروهای مسلح در حوزه جنگ نرم، یک ظرفیت بسیار عظیم و گسترده است و طرفین می‌توانند از این ظرفیت‌ها با هم‌افزایی و تعامل بیشتر استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر

      گفتم خدایا چه مصوبه ای انجام دادن که شاید در این شرایط به درد پرسنل نیروهای مسلح بخوره اما................

    • بختیار

      گفتم شاید چاره ای برای پرسنل کردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج