۱۰۲۷۶۱۲
۱۵ نظر
۵۰۱۲
۱۵ نظر
۵۰۱۲
پ

سکوت سرشار از نگرانی‌هاست

با بستری شدن مجدد محمدرضا شجریان، موجی از نگرانی در بین هواداران این خواننده محبوب ایجاد شد که پیش از این از طریق صفحه شخصی همایون شجریان پیگیر احوال او بودند.

خبرگزاری ایرنا: با بستری شدن مجدد محمدرضا شجریان، موجی از نگرانی در بین هواداران این خواننده محبوب ایجاد شد که پیش از این از طریق صفحه شخصی همایون شجریان پیگیر احوال او بودند. اما فرزند شجریان این‌بار هیچ پیامی در صفحه خود منتشر نکرد؛ همیشه سکوت سرشار از ناگفته ها نیست شاید گاهی سرشار از نگرانی‌ها باشد.

سکوت سرشار از نگرانی‌هاست

از چند روز قبل محمدرضا شجریان به دلیل عوارض ناشی از بیماری بار دیگر در بیمارستان جم بستری شده است و بیانیه های بیمارستان جم حکایت از آن دارد که حال عمومی این خواننده کشورمان چندان مساعد نیست.

بیش از این هم شجریان بارها در بیمارستان جم بستری شده بود و هواداران خسرو آواز ایران با نگرانی از طریق فضای مجازی و گاهی با حضور در مقابل بیمارستان جم در تلاش بودند که از حال خواننده محبوب خود اطلاعاتی موثق بدست آورند. طبیعی است که اخبار فضای مجازی همیشه موثق و درست نبوده و نیست و همین امر بر نگرانی ها و گمانه زنی ها در باره حال محمدرضا شجریان به شدت افزوده است.

سال گذشته پس از بستری شدن این هنرمند در بیمارستان و اجتماع هواداران او در مقابل بیمارستان و به راه افتادن موج سهمگینی از اخبار ضد و نقیض و نادرست در فضای مجازی، همایون شجریان فرزند ارشد خسرو آواز ایران در پیام‌هایی در صفحات شخصی و انتشار بیانیه ها در رسانه ها از هواداران پدرش خواسته بود تا به جای توجه به اخبار ضد نقیض درج شده در فضای مجازی اخبار رسمی مربوط به حال پدرش را فقط از طریق صفحه رسمی اینستاگرام خودش دنبال کنند.

اما امروز چند روز است که تنها مرجع اطلاع رسانی احوال محمدرضا شجریان بیانیه هایی کوتاه از سوی روابط عمومی بیمارستان جم است. این بیانیه ها از نه تنها از نگرانی های خیل هواداران محمدرضا شجریان نکاسته که بازار شایعه و اخبار نادرستی را گرم کرده که هواداران را بیش از پیش نگران کرده است.

بدون اینکه قصد بر هم زدن خلوت و آرامش خانواده شجریان‌ها و یا اصرار به ورود به حریم شخصی این خانواده هنرمند در میان باشد، ا ین سوال در اذهان ایجاد شده است که چرا همایون شجریان که بیش از این بارها تاکید کرده بود هواداران محمدرضا شجریان احوال او را فقط از طریق صفحه رسمی اینستاگرامی دنبال کنند این بار بعد از گذشت چند روز از بستری شدن پدرش حتی یک خبر کوتاه در صفحه شخصی خود منتشر نکرده است.

حتی او در صفحات شخصی خود اعلام نکرده که فعلا قادر به درج اخبار در صفحه خود نیست و یا از هوادارن می‌خواست تا به بیانیه های روابط عمومی بیمارستان جم بعنوان تنها منبع رسمی و موثق اخبار مربوط به حال محمدرضا شجریان توجه کنند.

آری سکوت همیشه نه به‌معنای رضایت است نه سرشار از ناگفته‌ها؛ گاه قادر است موجی از نگرانی‌ها را تولید کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عمرش و کرد تو سن بالا بعد از دو تا بچه زنش و طلاق داد زن ۲۵ ساله گرفت بالاخره هرکس یه عمری داره دیگه اینهمه جوانان کشور دارن میمیرن حالا ایشون هم بمیره

      پاسخ ها

      • هم وطن

        چه بیان فیلسوفانه ای،

      • منوچهر

        ادب مرد به از دولت اوست.. حرف زدن در مورد خسرو آواز ایران لیاقت ميخواد و جایگاه.. فکر کنم شما بویی از هنر و احساس نبرديد

      • بدون نام

        حداقل اختلاس نکره اگه زن جوان گرفته

      • بدون نام

        متاسفم همیم

      • بدون نام

        ان شاالله هممون عاقبت بخیر بشیم

    • بدون نام

      متاسفم برا این طرز فکرتون

    • بدون نام

      خدا شفا بده انشالله

    • بدون نام

      استاد امیدوارم سلامت باشی.تو ماه رمضان با ربنا خواندنت لذت میبردیم و حال میکردیم

    • سهیل

      ای کاش تو این روزها و زمونه ی سیاهتر از سیاه، مردم ایران رو تنها نذارن و کنارمون باشن، هر چند خلاصی و رهایی از این مرز جهنمی که سالهاس کاشانه ضحاک شده، برای هر موجود زنده ای، سعادتیست بزرگ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب برو جای سفید کسی مجبورت نکرده که اراجیف هم نباف

      • بدون نام

        اتفاقا اراجیف نگفت
        تو اراجیف میگی
        کشور ایران مال همه مردم ایرانه
        چه داخل چه خارج
        ولی جای امثال تو نیست

      • صیادی

        ۱۶:۰۴ تو شکمت سیره و حسابت پر پول که از عرق ریختن بدست نیاوردی! وگرنه میفهمیدی این عزیز از چه دردی حرف میزنه! اصلا چرا ما باید بریم؟ شما که بردید و دارید میخورید بروید جایی دیگر بخورید و این ویرانه را برای ما رها کنید تا آبادش کنیم....

    • بدون نام

      به امید بهبودی اوضاع جسمانی استاد بزرگ.. خسرو آواز ایران

      پاسخ ها

      • بدون،نام،ا

        ستارگانی که هر۱۰۰سال یکبار طلوع میکنن ومایه افتخارودلگرمی ملت خودمیشوندودراینروزهای سخت وطاقت فرسا با صدای ماندگارش زندگی مکنیم اوهمیشه دردل وجان ما جای دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج