اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۲۸۴
۶ نظر
۵۰۵۵
۶ نظر
۵۰۵۵
پ

دختر جوانی قرباني بدبيني برادر شد

رابطه پنهاني دختري جوان با مردي غريبه به قيمت جانش تمام و باعث شد برادرش او را در خواب خفه كند.

رابطه پنهاني دختري جوان با مردي غريبه به قيمت جانش تمام و باعث شد برادرش او را در خواب خفه كند.

اوايل شهريورماه به ماموران پليس آگاهي استان فارس خبر رسيد دختري جوان در خانه‌اش به‌طرز مشكوكي فوت شده است. زماني كه كارآگاهان جنايي در محل حادثه حاضر شدند در تحقيقات مقدماتي معلوم شد دختر ۲۳ساله به‌نام راحله به قتل رسيده است. جسد دختر جوان در رختخواب و در حالي كشف شد كه اطراف گلويش كبودي‌هاي زيادي به چشم مي‌خورد و اين موضوع نشان مي‌داد او در نقشه‌اي از پيش طراحي‌شده از پا درآمده است.

جنازه پس از ثبت جزييات صحنه قتل، به پزشكي قانوني منتقل شد و افسران آگاهي تلاش‌شان را براي رازگشايي از اين جنايت هولناك آغاز كردند. يك روز پس از اين جنايت، در حالي كه هنوز سرنخ‌هاي چنداني در اين‌باره به دست نيامده بود مادر راحله نزد ماموران رفت و پسرش را به عنوان قاتل دخترش معرفي كرد.

او گفت: پسرش جواد از مدت‌ها قبل با خواهرش اختلاف داشت و حتي چند مرتبه او را به مرگ تهديد كرده بود و سرانجام شب گذشته او را در خواب خفه كرد.

هنوز دقايقي از اظهارات اين زن نگذشته بود كه ماموران سراغ پسر جوان رفتند و او را بازداشت كردند. پسر جوان در بازجويي‌هاي مقدماتي اتهام قتل خواهرش را پذيرفت و گفت: چون راحله با مردي غريبه رابطه پنهاني داشت او را كشته است.

وي در اين خصوص گفت: چند ماه قبل يكي از دوستانم به من گفت، خواهرم با مردي غريبه رابطه دارد. ابتدا اين حرف را باور نكردم اما چند روز بعد تصميم گرفتم خواهرم را تعقيب كنم. يك‌روز زماني كه او از خانه بيرون رفت سايه به سايه تعقيبش كردم و فهميدم حرف‌هاي دوستم درباره راحله صحت دارد. در حالي كه عصباني شده بودم سراغ خواهرم رفتم و از او در اين‌باره توضيح خواستم اما او گفت با هيچ‌كس رابطه‌اي ندارد و اين حرف‌ها دروغ است. انكارهاي راحله در حالي بود كه خودم او را با مردي غريبه ديده و مطمئن بودم او آبروي خانوادگي‌مان را به بازي گرفته است. به همين دليل تصميم گرفتم او را بكشم.

متهم به قتل ادامه داد: چند روز فكر كردم تا راه مناسبي براي كشتنش پيدا كنم تا اينكه به اين نتيجه رسيدم كه بهترين راه براي كشتن او خفه كردنش است. شب حادثه در حالي كه همه خواب بودند سراغ راحله رفتم. روسري‌اش را از كنار دستش برداشتم و آن را دور گلويش گره زدم. آن زمان او هنوز خواب بود. در حالي كه خشم تمام وجودم را فرا گرفته بود دو سر روسري را از دو طرف محكم كشيدم و پيش از آنكه راحله بتواند عكس‌العملي از خودش نشان دهد، او را كشتم.

بعد هم به رختخوابم رفتم و خوابيدم. من از اين كارم ذره‌اي هم پشيمان نيستم. راحله با اين كارش آبروي خانوادگي‌مان را برده بود و بايد مجازات مي‌شد.

به دنبال اعترافات جوان خواهركش، او به محل جنايت منتقل شد و در حضور بازپرس جنايي صحنه قتل خواهرش را بازسازي كرد.

هم اكنون جواد در بازداشت به سر مي‌برد و قرار است به زودي در دادگاه كيفري استان فارس در برابر اتهام قتل خواهرش از خود دفاع كند.

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دختر جوانی قرباني بدبيني برادر شد




پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mahsa

      ای کثافت بی وجدان

    • zahra

      از دست این آدم های پوچ با این طرز فکرشون -
      جز سکوت چیزی ندارم بگم ولی واقعاً رابطه با شخصی = مرگ می شه ؟

    • mehdi

      آخه اينم شد راه حل؟كشتن خواهر خودت؟ حداقل كاراين بود كه با اون مرد غريبه حرف ميزدي.نه اين كه يه عزيز از خانواده كم شه...
      ازطرف جامعه پسران من متاسفم

    • حمید

      منم رسما از طرف جامعه پسران معذرت میخوام.یارو دیوونه بوده.بابا خوااااااااااااااااااهرتهههههههه.ااااااااااه

    • مظاهر

      واقعاکه جه دوره وزمونه ایی شده بناه برخدا خدا خودش شر شیطونو از سر همه ماها دور کنه من کار اون دختر رو تایید نمیکنم ولی به عنوان یه بسر برا این بسره متاسفم خدابرا هیچ کس بیش نیاره

    • فريبا

      ايا اگه خود اين پسر هم اگه با يك زن رابطه داشت اونوقت خواهرش اونو خفه ميكرد؟ايا كسي بود كه حتي يه تنبيه كوچولو براش در نظر بگيره؟
      چقدر اطمينان هست كه پسره راست ميگه و توهم نزده؟ تحقيق شده كه بفهمن پسره شيشه مصرف ميكنه يا نه؟ چون اونائي كه شيشه مصرف ميكنن شديدا به اطرافيان بدبين ميشن. تعدادشون هم كه كم نيست!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج