اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۲۸۹۸۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

آمریکا درخواست روسیه درباره ایران را نپذیرفت

پس از اقدام غیرقانونی آمریکا در کلید زدن مکانیزم بازگشت تحریم‌ها علیه ایران،‌ روسیه درخواست برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره این اقدام آمریکا شد که واشنگتن با برگزاری این نشست که قرار بود امروز، جمعه برگزار شود، مخالفت کرد.

خبرگزاری فارس : پس از اقدام غیرقانونی آمریکا در کلید زدن مکانیزم بازگشت تحریم‌ها علیه ایران،‌ روسیه درخواست برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره این اقدام آمریکا شد که واشنگتن با برگزاری این نشست که قرار بود امروز، جمعه برگزار شود، مخالفت کرد.

خبرنگار شبکه خبری «سی‌بی‌اس» آمریکا اعلام کرد که آمریکا با درخواست مسکو برای برگزاری نشست امروز شورای امنیت سازمان ملل درباره اقدام واشنگتن در فعال کردن مکانیزم ماشه مخالفت کرده است.

روز ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد)، آمریکا با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت خواستار آغاز روند بازگشت خودکار [تحریم‌ها] شده که به طرف‌های برجام اجازه می‌دهد خواستار بازاعمال تحریم‌های چندجانبه‌ای علیه ایران شوند که ذیل مفاد قطعنامه ۲۲۳۱ علیه ایران رفع شده است.

پس از اقدام روز گذشته واشنگتن، روسیه خواستار برگزاری نشست مجازی شورای امنیت، با توجه به تحولات روز گذشته شد.

سه کشور اروپایی که طرف ایران در توافق هسته‌ای برجام هستند هم بلافاصله با صدور بیانیه مشترکی با اقدام آمریکا مخالفت کردند.

«جوزپ بورل»، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای تأکید کرد آمریکا طرف مشارکت‌کننده در برجام نیست و نمی‌تواند از روند بازگشت تحریم‌ها علیه ایران که در قطعنامه ۲۲۳۱ به آن اشاره شده استفاده کند.

نمایندگی چین در سازمان ملل نیز اقدام آمریکا را محکوم کرد و گفت که این اقدام یک «نمایش سیاسی» است که ایالات متحده به راه انداخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      اتحادیه اروپا بهتره ببینه روند برجامه داره به چاهی برا همه دنیا تبدیل میشه که از این پس چندتا کشوره عقب افتاده هم تقاضای بر جام دیگه ای بکنند و اوضاع رووندا را تکرا کنند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج