adexo3
۱۰۲۹۶۶۲
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

ناقل ویروس کرونا در مالزی مجرم شناخته شد

جنگ جهانی علیه ویروس کرونا در هر کشوری شکل و شرایط خاص خود را دارد، در حالی که استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان مهم‌ترین ابزار جهان برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کروناست به این امید که زمان کشف واکسن یا داروی ویروس کرونا فرا برسد.

اعتمادآنلاین: جنگ جهانی علیه ویروس کرونا در هر کشوری شکل و شرایط خاص خود را دارد، در حالی که استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان مهم‌ترین ابزار جهان برای مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کروناست به این امید که زمان کشف واکسن یا داروی ویروس کرونا فرا برسد.

دولت مالزی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا یک فرد هندی را که با نقض قرنطینه خانگی موجب شیوع مجدد ویروس کرونا در مناطقی از این کشور شده بود به جریمه نقدی و پنج ماه زندان محکوم کرد.

ناقل ویروس کرونا در مالزی مجرم شناخته شد

«برناما» خبرگزاری رسمی مالزی با اعلام این خبر افزود، این مرد ۵۷ساله مقیم مالزی که صاحب یک رستوران در شمال کشور است اعتراف کرد قرنطینه خانگی را نقض کرده است.

به گفته این خبرگزاری، دادگاه بدوی این مرد را بعد از محاکمه‌ای که در بیمارستان محل بستری‌اش برگزار شد علاوه بر زندان، به معادل ۲۸۶۴ دلار آمریکا جریمه محکوم کرد.

او که جواب اولین آزمایشش منفی بود بی‌اعتنا به دستورالعمل ۱۴ روز قرنطینه خانگی به رستوران رفت تا بعد از آن باعث شیوع مجدد ویروس در میان ده‌ها نفر از اهالی از جمله کارکنان و خانواده کارکنان رستوران و نیز مشتریانش شود.

تا به امروز ۴۵ مورد ابتلا به ویروس کرونا در سه ایالت مالزی، بر اثر حضور این فرد در رستوران، به ثبت رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حقشه حقه حقشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج