۱۰۳۱۸۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

الحوثی: آمریکا و اسرائیل، یزیدان زمان هستند

رهبر انصارالله یمن، از اقدامات آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و امارات انتقاد کرد و گفت که مردم یمن، با تأسی از سالار شهیدان در برابر طغیان آن‌ها ایستاده و پیروز شده‌اند.

خبرگزاری فارس: «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنرانی خود به مناسبت عاشورای حسینی هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از جمله توافق اخیر امارات و این رژیم را محکوم کرد.

او امروز یکشنبه طی این سخنرانی شرایط امروز برخی کشورها را به عصر بنی امیه گره زد و گفت که تأثیر «یاغیان اموی» در عرصه اسلامی به سطح خطرناکی رسیده بود که تسلیم، ذلت و بی‌مسئولیتی و بی‌مبالاتی در بین بسیاری از فرزندان امت اسلامی نمایان شده بود.

الحوثی: آمریکا و اسرائیل، یزیدان زمان هستند

رهبر انصارالله یمن، حرکت و جنبش امام حسین (ع) را اسلام اصیل دانست و گفت که حکام بنی امیه به دنبال این بودند که اسلام به دینی تبدیل شود که در آن، حقی اعاده نشود، باطل، مهر بطلان نخورد و عدالتی برپا نشود و در زندگی هیچ‌گونه طرحی نداشته باشد و نقشی در راستای ایجاد امت اسلامی ایفا نکند.

او گفت: «خداوند به وسیله تلاش‌ها، فداکاری‌ها و یاران باوفای امام حسین (ع)، تداوم اسلام اصیل را حفظ کرد و خواست حقانیت در گفتار و کردار تداوم یابد».

عبدالملک الحوثی افزود: «مردم یمن در برابر سرکشی و یاغی‌گری یزید زمان آمریکا و اسرائیل، هرگز تسلیم نخواهد شد و با ملحق شدن به اردوگاه نفاق در امت که رژیم سعودی و اماراتی نماینده این اردوگاه هستند، مخالف است».

او راه امام حسین (ع) را امتداد حقیقی اسلام دانست و گفت که این روش و راه گزینه‌ای است که صلح، آزادی، و رهایی از هیمنه دشمنان و تبعیت از آن‌ها را برای امت اسلام محقق می‌کند.

عبدالملک الحوثی گفت که مردم یمن در سالروز شهادت امام حسین (ع) گزینه‌ها و تصمیمات قاطعانه‌ای گرفته است اینکه حمله و تهاجم آمریکا، عربستان سعودی و امارات به کشورشان را محکوم کرده و با توکل به خداوند از هیچ تلاشی برای مقابله با این تهاجم دریغ نخواهد کرد.

رهبر انصارالله گفت که موضع یمن در قبال مسائل امت اسلامی از جمله آرمان فلسطین و مخالفت با اقدامات رژیم صهیونیستی و هیمنه آمریکا، ثابت بوده و قابل تغییر نیست.

سید عبدالملک الحوثی همچنین گفت که موضع یمن و جنبش انصارالله در قبال مردم لبنان، سوریه، عراق، بحرین و جمهوری اسلامی ایران و سایر مسلمانان در برمه، کشمیر و سایر نقاط تغییر نخواهد کرد؛ چرا که جزوی از باورهای دینی است.

او عادی‌سازی روابط بین امارات و رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد و گفت که «ما هر گونه عادی‌سازی با اسرائیل را محکوم می‌کنیم و آن را شرعاً حرام می‌دانیم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج