جاباما
۱۰۳۴۱۵۱
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

هشدار انتخاباتی چهره اصولگرا به سعید جلیلی

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: جلیلی باید بداند که زمانی به‌عنوان یک نامزد انتخابات می‌تواند موفق باشد که اجماع همه گروه‌های اصولگرا و نه فقط جبهه پایداری را به دست آورد.

نامه نیوز: یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: جلیلی باید بداند که زمانی به‌عنوان یک نامزد انتخابات می‌تواند موفق باشد که اجماع همه گروه‌های اصولگرا و نه فقط جبهه پایداری را به دست آورد.

حمایت جبهه پایداری از سعید جلیلی می‌تواند ابعاد سیاسی خاصی داشته باشد؛ برای مثال اینکه آیا مانند گذشته بازهم تا روز انتخابات شاهد سازمخالف پایداری با بدنه اصلی اصولگرایی خواهیم بود؟ و اینکه در تصمیم‌گیری‌های این طیف سیاسی افراد پشت پرده مانند صادق محصولی چه‌قدر تعیین‌کننده هستند؟

مرتضی طلایی، فعال سیاسی اصولگرا درباره اختلافاتی که بعضا جبهه پایداری با دیگر اصولگرایان دارد گفت: «من قبلا هم گفته‌ام که هرگونه انشقاق و شکاف بین نیروهای اصولگرا صحیح نیست. ممکن است یک طیف خود را انقلابی‌تر بداند یا شیوه دفاعش از ارزش‌های انقلاب متفاوت باشد که همه اینها نباید باعث شکاف شود. نیاز کشور بیش از هر زمان دیگر وحدت است تا بتوانیم ارزش‌های انقلاب اسلامی را در داخل و خارج از کشور استحکام بخشیم. باید تمام اختلاف‌های گروه سیاسی و خاصه اصولگرایان در اتاق‌های داخلی خودشان حل شود و نباید نمود آن به جامعه منتقل شود».

او درباره نامزدی سعید جلیلی در انتخابات ۱۴۰۰ هم تصریح کرد: «اینکه آقای جلیلی به عنوان یکی از شخصیت‌های انقلابی پا به عرصه گذاشته است، بسیار خوب است اما رقابت‌ نباید به فرصت‌سوزی برای اصولگرایان و ایجاد فرصت برای حریف سیاسی تبدیل شود. از سوی دیگر آقای جلیلی باید بداند که زمانی به‌عنوان یک نامزد انتخابات می‌تواند موفق باشد که اجماع همه گروه‌های اصولگرا و نه فقط جبهه پایداری را به دست آورد. در حقیقت او برای ریاست‌جمهوری نیاز به دو فاکتور دارد؛ نخست جامعیت به‌معنای آنکه همه گروه‌ها بر او به اجماع برسند و دوم توانمندی به معنای آنکه بتواند با ارائه برنامه منسجم مشکلات را حل کند که یکی از شاخصه‌های توانمندی معرفی کابینه پیش از انتخابات است تا مردم بدانند به چه دولتی رأی می‌دهند».

طلایی درباره نقش صادق محصولی در هدایت نیروهای پایداری و تصمیم‌گیری‌های این طیف هم اظهار کرد: «در عالم سیاست مرسوم است که برخی چهره‌هایی که کمتر در انتظار عمومی ظاهر می‌شوند، از نفوذ بالایی برخودار باشند و آقای محصولی هم در این قاعده می‌گنجد و نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد که محصولی از نفوذ بالایی برخوردار است».

او افزود: «شاید بهتر باشد که جبهه پایداری در روش‌های خود تجدیدنظر و بازنگری کند. من اگر جای آقای جلیلی بودم از همه افرادی که نام‌شان برای انتخابات۱۴۰۰ مطرح می‌شود، دعوت می‌کردم که دور هم جمع شویم و در یک نظرسنجی با مدلی مشخص یک نفر معلوم شود و بعد از آن همه نیروهای انقلاب از آن فرد برگزیده حمایت کنند. البته برای تحقق چنین شرایطی لازم است نیروهای جبهه پایداری در روش‌های خود تجدیدنظر کنند و سعی کنند در رستای وحدت نیروهای انقلاب گام بردارند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      چقدر کاندیداهای 1400جوکن بعضیا چه اعتماد به نفسی دارن خدایاشفا

    • حسیتی

      جلیلی هرگز رییس جمهور نخواهد شد.
      سابقه ای ندارد.

    • عبدالله خدایی

      آقای جلیلی مهره سوخته ای بیش نیست همانگونه که پایداری بندهایی مهره سوخته است

    • بیاتی

      درود بر جلیلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج