اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۴۵۶۵
۱۶ نظر
۵۰۱۶
۱۶ نظر
۵۰۱۶
پ

خط و نشانِ انتخاباتیِ الله‌کرم برای اصلاح‌طلبان

حسین الله‌کرم گفت: این دوره انتخابات ریاست جمهوری برای اصلاح‌طلبان خوب نخواهد بود، اصلاح‌طلب‌ها چه با یک لشکر و چه با یک نفر وارد عرصه انتخابات شوند با شرکت نکردن آنها برابر خواهد بود

خبرگزاری برنا: یک چهره اصولگرا گفت: در انتخابات ریاست جمهوری آینده شاهد انتخابات درون گروهی خواهیم بود همچنان که نتیجه انتخابات مجلس یازدهم نشان داد، کاندیداهای اصلاح‌طلبان اقبالی جهت پیروزی ندارند.

«حسین الله‌کرم»، عضو حزب الله، در واکنش به اینکه کاندیداتوری تعداد زیادی از اعضای جریان اصولگرایی در انتخابات ریاست جمهوری تا چه اندازه نشان‌دهنده چالش وحدت در این جریان است؟ گفت: جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب از مجموعه‌ای از گروه‌ها و احزاب تشکیل شده‌اند که براساس میزان موفقیت‌هایی که در هر انتخابات بدست می‌آورند، یکی از این گروه‌ها بیشتر مطرح می‌شود، از این رو در انتخابات ریاست جمهوری این گروه‌ها و احزاب که به شکل یک طیف در یک ساختار و جبهه سیاسی به نام اصول‌گرا یا اصلاح‌طلب قرار می‌گیرند، نامزدهای انتخاباتی خود را ارائه می‌دهند تا میزان استقبال جامعه از آنها را ارزیابی کنند.

خط و نشانِ انتخاباتیِ الله‌کرم برای اصلاح‌طلبان

این چهره اصولگرا افزود: بنابراین جریان‌های سیاسی در طول زمانی که در اختیار دارند از طریق مصاحبه‌ها، موضع‌گیری‌ها و سخنرانی‌ها و مواردی از این قبیل خود را در معرض نظر عموم قرار می‌دهند. به عنوان مثال اگر ۱۰ نامزد از یک جناح وارد انتخابات شوند، این ۱۰ نفر در مراحل بعدی با جایگاه‌هایی که از طریق نظرسنجی‌ها پیدا می‌کنند یا به نفع یک نفر کنار می‌روند و یا ادامه می‌دهند و منتظر تایید صلاحیت می‌مانند.

الله‌کرم ادامه داد: البته بعد از تائید صلاحیت هم تعدد نامزدها وجود دارد و افراد باقی مانده با عنوان ارائه‌کننده دیدگاه طیفی خود، وارد مناظره‌های انتخاباتی می‌شوند. البته در انتخابات گذشته مشاهده کردید که افرادی به نفع افراد دیگر کنار کشیدند، به عنوان مثال جهانگیری به نفع روحانی و در مقابل قالیباف هم به نفع رئیسی کنار کشید لذا در مرحله آخر تنها ۲ نفر باقی ماندند.

رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله در پاسخ به اینکه در انتخابات آینده هم این شرایط پیش خواهد آمد و تنها یک نفر از هر جناح باقی خواهد ماند؟ تصریح کرد: باید به وضعیت و شرایط زمان انتخابات توجه کرد اما به نظر می‎رسد که انتخابات ۱۴۰۰ متفاوت از انتخابات گذشته باشد، در انتخابات ریاست جمهوری آینده شاهد انتخابات درون گروهی خواهیم بود همچنان که نتیجه انتخابات مجلس یازدهم نشان داد، کاندیداهای اصلاح‌طلبان اقبالی جهت پیروزی ندارند.

الله‌کرم با تاکید براینکه انتخابات ۱۴۰۰ یک رقابت درون گروهی میان اصولگرایان خواهد بود، اظهار کرد: بنده از به وجود آمدن این شرایط که تنها یک جریان در انتخابات ریاست جمهوری آینده فعال باشد، خرسند و خوشحال نیستم چراکه مردم خواهان رقابت پرشوری هستند که در آن همه دیدگاه‎ها وجود خواهد داشت.

این چهره اصولگرا در پایان یادآور شد: این دوره انتخابات ریاست جمهوری برای اصلاح‌طلبان خوب نخواهد بود، اصلاح‌طلب‌ها چه با یک لشکر و چه با یک نفر وارد عرصه انتخابات شوند با شرکت نکردن آنها برابر خواهد بود، در هرصورت امیدوارم جریان اصلاح ‌طلبی هیچ وقت به این نتیجه نرسد و در انتخابات شرکت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طاهررحمتی

      حالا مثلا مجلسی های فعلی چه خاصیتی دارن که رییس جمهور اصولگرای آینده داشته باشد ...

    • بدون نام

      اصلاح طلب و اصول گرا همشون یکی هستن ، این فقط بازی سیاسی هست ، همشون فقط شعار میدن و دروغ میگن هیچی از دستشون بر نمیاد

    • بدون نام

      هرکس رائ ندهد باچماق به خدمتش میرسد

    • جعفر

      جناب الله کرم خودت رانگران نکن یک نفر از
      طیف اصولگرا باحداقل رأی رئیس‌جمهوری تصاحب میکند.
      چون مشارکت مردم در انتخابات خیلی پایین است.
      همفکر شماباحداقل پیروزانتخابات میشه
      خیلی فکرنکن تا خدای نخواسته مشکلی برایتون پیش بیاد

    • بدون نام

      کی میخوادرای بده؟؟؟جای برای رای دادن گذاشتین؟؟به امیدچی رای بدیم؟؟رای دادیم بدبختمون کردین بازهم چه نقشه ای کشیدین که دنبال رای مردم هستین؟؟باچه رویی

    • بدون نام

      هیچ کس رای نمیده.حالا هی این بازیارو راه بندازید

    • بدون نام

      من اصلاح طلب نیستم اماشماچه گلی به سرمردم زدیدچرا اینقدرتخریب میکنیدروحانی هم یک اصولگرابودولی به حمایت هردوجناح رأی آوردهردوجناح مثل همند

      بگذاریدجوانهای نخبه وکاربلدبه میدان بیایندشمادیگه بازنشست شوید

    • بدون نام

      مرد بزرگیه استاد الله کرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخ. خودتو مسخره کردهای؟؟استاد کجا بود ؟مرد بزرک کجا بود؟..

      • بدون نام

        مرد بزرگ سرداردلها شهیدسلیمانی بود که هیچ عشقی به پست ومقام نداشت.
        روحش شاددددددد.

    • کریم

      الله کرم جان اگر فکر می کنید اصول گراها رای می آورند دیگر کسی به آنها رای نمی دهد جز دوستان و آشنایان اندکی که دارند چون در همین مجلس یازدهم مشخص شد که آنها فقط فکر ریاست و صندلی و پست مقام هستند و پول فقط فکر خودشان هستند دوستان و آشنایان خودشان چون اگر به فکر مردم بودند لا اقل به وعده ها خود عمل می کردندومعیشت مردم را حل می کردند ملت دیگر همه شما را شناختند که جز شعار و حرف و سخنرانی کار دیگری بلد نیستید

    • کریم

      الله کرم اگر یک اصول گرا و یا اطلاح طلب یا هر حزبی اشتباه کند قرار نیست به پای همه نوشته شود در بین اصلاح طلبان انسانهای کار بلد و کار کن و انسانها ی شریف هنوز است ولی شما خدا را چه دیدید اگر شما یک لشکر که خوب است صد لشکر هم برای تبلیغ بیاورید مردم تصمیم گیرنده اصلی هستند به چه کسی رای بدهند و یا رای ندهند

    • بی نام

      پس دیگه برای چی انتخابات برگزار می کنید

    • بدون نام

      اره راست میگه تعداد آرای نمایندگان این دوره مجلسو خوب ندبده ایشون

    • بدون نام

      کاش ایران زندگی میکردید یا حداقل اخبار را مطالعه میکردید بهد اظهار نظر میکردید

    • بدون نام

      اصلاح طلب؟؟؟
      اصول گرا؟؟؟؟
      چرندوپرند دهخداست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج