۱۰۳۷۰۸۱
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

تاریخ اکران فیلم «آنتونی هاپکینز» مشخص شد

«پدر» فیلم جدید «آنتونی هاپکینز» و «اولیویا کولمن» هجدهم دسامبر در سینماهای آمریکا و جهان اکران خواهد شد.

خبرگزاری فارس: «پدر» فیلم جدید «آنتونی هاپکینز» و «اولیویا کولمن» هجدهم دسامبر در سینماهای آمریکا و جهان اکران خواهد شد.
تاریخ اکران فیلم «آنتونی هاپکینز» مشخص شد
به نقل از ورایتی، درام «پدر» ساخته «فلوریان زلر» با بازی «آنتونی هاپکینز» و «اولیویا کولمن» توسط «Sony Pictures Classics» در تاریخ ۱۸ دسامبر در نیویورک و لس آنجلس و بیشتر بازارهای بزرگ سینمای جهان در روز کریسمس اکران خواهد شد.
این فیلم پیش از اکران جهانی، در جشنواره فیلم ساندنس در اوایل سال جاری به نمایش درآمد و در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در حال نمایش است، جایی که هاپکینز روز سه شنبه جایزه افتخاری بازیگری «TIFF» (جشنواره بین المللی فیلم تورنتو) را دریافت می کند.
در «پدر» که توسط زلر و کریستوفر همپتون نوشته شده، مارک گاتیس، روفوس سیول، ایموژن پوتز و اولیویا ویلیامز نیز بازی می کنند.
داستان حول محور شخصیتی پدر با بازی آنتونی هاپکینز است که دخترش می خواهد به پاریس نقل مکان کند اما تاکید دارد که یک نفر را برای مراقبت از پدر بیاورد اما پدر مقاومت می کند و ابراز می دارد که نیازی به کمک و مراقبت ندارد و خود می تواند از پس کارهایش بربیاید.
دیوید پارفیت، ژان لوئی لیوی، فیلیپ کارکاسون، کریستف اسپادون و سیمون فرند تهیه کنندگان این فیلم هستند.
سِر فیلیپ آنتونی هاپکینز زاده ۳۱ دسامبر ۱۹۳۷ در ولز هنرپیشه، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم بریتانیایی در ولز به دنیا آمده ‌است. او در سال ۱۹۹۲ برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و سه بار دیگر هم نامزد این جایزه شده ‌است. علاوه بر این، هاپکینز جوایز بسیار دیگری از جمله سه جایزه بفتا، دو جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب سیسیل بی دمیل را دریافت کرده ‌است. او در سال ۲۰۰۳ ستاره اش را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود در سال دریافت کرد. او همچنین در سال ۲۰۰۸ جایزه افتخار بفتا را برای یک عمر دستاورد هنری دریافت کرد.
در سال ۱۹۶۸ هاپکینز با بازی در فیلم «شیر در زمستان» که برندهٔ سه جایزهٔ اسکار هم شد، مشهور شد. برخی همچون ریچارد اتنبرا که پنج فیلم هاپکینز را کارگردانی کرده ‌است، او را «بزرگترین بازیگر نسل خود» دانسته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج