اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۷۴۳۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

حکم تاریخی امام درباره سپاه

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سالروز تشکیل نیروهای سه‌گانه سپاه دست خط مبارک حضرت امام خمینی (ره) به‌عنوان سند تاریخی بسیار مهم و کمتر دیده‌شده در سالروز تشکیل نیروهای سه‌گانه سپاه را منتشر کرد.

خبرآنلاین: مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در سالروز تشکیل نیروهای سه‌گانه سپاه دست خط مبارک حضرت امام خمینی (ره) به‌عنوان سند تاریخی بسیار مهم و کمتر دیده‌شده در سالروز تشکیل نیروهای سه‌گانه سپاه را منتشر کرد.

بیست و ششم شهریورماه یادآور یکی از اقدامات راهبردی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) در مسیر تحقق اقتدار و قدرت بلامنازع انقلاب اسلامی است. سی‌وپنج سال پیش در چنین روزی، حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه)؛ امید مستضعفان جهان با دوراندیشی و عزم و اراده انقلابی و پیش‌بینی مدبرانه‌ای که از شرایط سیاسی، نظامی و امنیتی آن مقطع جنگ و شرایط آینده منطقه داشتند، طی حکمی از فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستند تا بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی اقدام به تشکیل نیروهای سه‌گانه زمینی، هوایی و دریایی قوی نمایند. معظم له با تصریح به نقش سپاه در نگهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و یادآوری این مهم که انجام این نقش بدون آمادگی کامل سپاه از جهت تجهیزات و آرایش جنگی و فنون دریایی، زمینی و هوایی امکان‌پذیر نیست لذا به فرمانده وقت مأموریت دادند تا هر چه سریع‌تر سپاه پاسداران را مجهز به نیروهای زمینی، هوایی و دریایی قوی نمایند. با اجرای این فرمان، روند موفقیت‌های سپاه پاسداران و اثرگذاری آن در معادلات جنگ، دوشادوش ارتش جمهوری اسلامی و با بهره‌گیری از نیروی عظیم بسیج مردمی، سرعت گرفت.

حکم تاریخی امام درباره سپاه

این حکم که نشانگر عمق نگاه امام (رضوان‌الله تعالی علیه) به تحولات منطقه و لزوم حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر برخورداری از توانمندی‌های نظامی همه‌جانبه است، اینک و پس از سی‌وپنج سال حقانیت اهداف راهبردی امام (ره) را به اثبات رسانده است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان و پاسداران عزیز که همواره با تبعیت از امامین انقلاب اسلامی امروز بر بلندای اقتدار و قدرت ایستاده و ضمن صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، با حمایت از جریان گسترش یافته جغرافیای مقاومت در سطح منطقه و فرا منطقه پیام انقلاب را به گوش جهانیان رسانده و نقشه‌های شوم دشمنان را یکی پس از دیگری در هم شکسته است. امروز دوست و دشمن اذعان دارد که قدرت بازدارنده یگان موشکی هوافضای سپاه که خواب را از چشم دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام ربوده است مرهون دوراندیشی امامین انقلاب اسلامی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حیدری

      اخ روح شاداینده نگربودوشجاوقاطع

    • بی نام سوخته دهیه 40

      روحش شاد ولی نگفته بود که اقتصاد را هم هپولی کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج