اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۳۷۵۰۵
۱۳۴ نظر
۵۰۲۹
۱۳۴ نظر
۵۰۲۹
پ

میرسلیم: سَر ۲۰میلیارد یورو و ۶۰تن طلا چه آمد؟

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در نطق امروز خود گفت: جناب آقای روحانی، معاون اولشان و رییس کل بانک مرکزی وقت آقای سیف باید جوابگوی این سوال باشند که سرنوشت آن ۲۰ میلیارد یورو و ۶۰ تن طلا که از خزانه ملت خارج شد چیست؟ این افتضاح در دوران مدیریت آنها رخ داده است.

خانه ملت: عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در نطق امروز خود گفت: جناب آقای روحانی، معاون اولشان و رییس کل بانک مرکزی وقت آقای سیف باید جوابگوی این سوال باشند که سرنوشت آن ۲۰ میلیارد یورو و ۶۰ تن طلا که از خزانه ملت خارج شد چیست؟ این افتضاح در دوران مدیریت آنها رخ داده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس اظهار داشت: باید برای همیشه فراموش شود که بانک مرکزی قلک دولت است. بانک مرکزی باید همانگونه که قانون حکم می کند در درجه اول محافظ ارزش پول ملی باشد.

مصطفی آقامیرسلیم در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۶ شهریور) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: مهمترین سرمایه جمهوری اسلامی نفت و گاز نیست، سرمایه اصلی و بی بدیل ما مردم شریفی اند که ما افتخار نمایندگی آنها را داریم، اگر سرمایه اصلی ما مردم اند اهمیت معلمان و آموزگاران که نسل آینده خود را به آنها سپرده ایم و نیز اهمیت مقابله با توطئه های خانه مان برانداز در قالب هایی چون سند ۲۰۳۰ و فعالیت های مخربی که با سوء استفاده از فضای مجازی انجام می گیرد روشن می شود. در این مورد رییس شورای عالی فضای مجازی باید جوابگو باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به بیان اینکه اگر اعتماد مردم به نمایندگان برقرار و حفظ و تقویت شود و از پشتیبانی آنها بهره مند باشیم از پس مشکلات که برای کشور ایجاد شده بر می آییم ادامه داد: یکی از نشانه های مهم اعتماد مردم مشارکت آنها در انتخابات است متاسفانه عملکرد مجلس دهم و دولت در هفت سال گذشته که مشهون از بدقولی و عدم وفای به عهد بوده صدمه بزرگی به سرمایه اعتماد زده است و سطح مشارکت عمومی را به نازل ترین حد خود رسانده است.

میرسلیم: سَر ۲۰میلیارد یورو و ۶۰تن طلا چه آمد؟

اما امروز به لطف خدا با نزولات پر برکات آسمانی در بهار نعمت های الهی فراوانی نصیب ما شده است که اگر به برداشت درست و توزیع مناسب و مصرف بهینه توجه کنیم و جلوی اتلاف و اسراف را بگیریم تقریبا در مورد کالاهای اساسی به خودکفایی نزدیک می شویم و بیمی از شرارت آمریکا و سرسپردگانش نخواهیم داشت.

وی گفت: ما باید این دولت را که تقریبا کارش همزمان با ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی آغاز کرد ولی در عمل به نتایج مطلوبی که افزایش تاب آوری است نایل نشد و اکنون سال آخر فعالیت خود را طی می کند وادار کنیم تا جلوی خسارت به جمهوری اسلامی و فشار آوردن به هموطنان عزیزمان بگیرد. از مجمع تشخیص مصلحت نظام در خواست می کنم نتیجه نظارت و ارزیابی خود را درباره اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی به اطلاع مجلس شورای اسلامی برساند.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس بیان کرد: امروزه بی رحمانه ترین مالیات غیر مستقیم بر مردم تحمیل شده که سنگین ترین فشار به ویژه سه دهک اول یعنی گروه های کمتر برخوردار وارد می کند این مالیات ظالمانه ناشی سقوط ارزش پول ملی است که فقط در سه سال گذشته یک دهم شده است و کمر محرومان را شکسته و آنها را به فلاکت کشانده است. دولت برای جبران کسری بودجه روش های ناشایستی را که از همه ساده تر ولی برای مردم مصیبت بارتر است انتخاب کرده و آن افزایش نقدینگی با خلق پول بدون پیشوانه از جمله چاپ اسکناس است.

آقامیرسلیم گفت: با پوزش فراوان از محضر مقام معظم رهبری استدعا و البته التماس می کنم که دیگر به درخواست های این دولت برای استفاده از صندوق ذخیره ارزی جواب مثبت ندهند زیرا اصل آن منجر به افزایش نقدینگی، تورم و گرانی می شود و به علاوه عملا نظرات چندانی هم بر نحوه خرج کردن آن وجود ندارد. چنانچه سرنوشت یک میلیارد یورویی که برای مبارزه با کرونا از صندوق گرفته شد در ابهام است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس بیان کرد: دولت اصلا نمی خواهد به خود زحمت دهد و جلوی ریخت و پاش را در مصارف بودجه بگیرد از نظر کسب درآمد نیز دولت اصلا آمادگی ندارد پایه مالیاتی را اصلاح کند، وضع مالیات منصفانه در این زمینه و حذف نشت مالیاتی می تواند درآمد دولت را افزایش دهد به گونه ای که با استفاده از مجموع این دو عامل نیازی نباشد برای جبران کسری بودجه خلق پول بدون پشتوانه انجام گیرد.

وی اظهار داشت: باید برای همیشه فراموش شود که بانک مرکزی قلک دولت است. بانک مرکزی باید همانگونه که قانون حکم می کند در درجه اول محافظ ارزش پول ملی باشد همین جا از نمایندگان درخواست می کنم آمادگی خود را برای تحقیق و تفحص از اقدامات چند سال اخیر شورای به اصطلاح اقتصادی سران قوا اعلام کنند تا ببینیم غیر از عملکرد نسنجیده در مورد قیمت سوخت که با هزینه کردن از رهبری شعله آن خاموش شد و غیر از چاپ اسکناس برای جبران کسری بودجه چه دست گلی به آب داده است.

این نماینده مجلس گفت: سند قرائت شده در بهار امسال در صحن مجلس نشان می دهد که مبلغ کل قاچاق در سال 97 در حدود 25 میلیارد دلار است و از طرف دیگر مبالغی که بانک مرکزی به صورت ارز با نرخ دلار 4200 تومانی در سال97 در اختیار مدعیان واردات کالاهای اساسی گذاشته است ولی به واردات آن کالاها منجر نشده در همین حدود است و این سوال به ذهن متبادر می شود که آیا منشأ آن قاچاق که نابودکننده اشتغال مولد و تولید داخلی است همان ارز به تاراج رفته است؟

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس ادامه داد: جناب آقای روحانی، معاون اولشان و رییس کل بانک مرکزی وقت آقای سیف باید جوابگوی این سوال باشند که سرنوشت آن 20 میلیارد یورو و 60 تن طلا که از خزانه ملت خارج شد چیست؟ این افتضاح در دوران مدیریت آنها رخ داده است. در هر حال باید پاسخگو باشند که چه بر سر بیت المال آمد. فاجعه ای که به نرخ امروز بیش از 100 هزار میلیارد تومان را بر باد داد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس اظهار داشت: عده ای گمان می کنند وقتی در جایگاه ریاست قرار می گیرد هاله ای از تقدس آنها را فرا می گیرد و در مصونیت واقع می شوند این اشتباه است هر چه مسئولیت بیشتر باشد باید پاسخگویی دقیق تر و جامع تر باشد.

از همین جا به جمیع کسانی که هوس نامزدی ریاست جمهوری را در سر می پرورانند هشدار می دهم که بدانند مجلس انقلابی اجازه نخواهد داد آنها از امکانات دولتی و عمومی و به ویژه صدا و سیما برای تبلیغات خود با ترفندهای مختلف مانند موارد که متاسفانه در گذشته رخ داد استفاده کنند و سپس اگر به آرزوی خام خود رسیدند با غرور وارد شوند و با خفت خارج شوند البته ما نمایندگان اگر بخواهیم کار نظارت خود را انجام دهیم و نیز در امر قانون گذاری اختیارات واگذاری به شورای هماهنگی سران قوا به مرجع قانونی اش یعنی مجلس برگردد باید روش خود را متناسب با اقتضای مجلس انقلابی اصلاح کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک ایرانی ( کاربر قدیمی )

      با لعنت خدا بهشون باد خوردن و بردن و یه لیوان اب سرطان زا هم روش .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز اگه لعنت خدا اینطوریه که ۱۰۰هزار میلیارد تومن بزاره تو دامنت پس لعنت خدا بر من و این که نشسته کنار من.

      • ایرانی

        کار مفسدین دانه درشت بود که تاکنون چندین برابرش رو هم‌از ایران بردن و کسی جرات باز خواست ندارن و اونا هم پاسخگو نیستن فقط مفسدین رده پایین محاکمه میشن تا مفسدین دانه درشت در امن وامان بمانند

      • بدون نام

        ظریف گفته این انتخاب ماست !!!!!

      • یک ایرانی ( کاربر قدیمی )

        کاربر ۲۰:۲۷ دوست خوب سالم باشی و تندرست . ولی من تو زندگیم دیدم افرادی که پول مردم رو خوردن به بدترین وضع مردن و لذتی از زندگی نبردن . امیدوار باش لعنت خدا گریبان اینارو بگیره.

      • انسانم آرزوست

        همون بلایی که سر همه سرمایه های ملی آمد

    • افشین

      هردم از این باغ گندی ؛ببخشید بری میرسد

      پاسخ ها

      • ....جانم فدای ایران

        سنجاب ( ظریف که گفت انتخاب خودتون بوده ) .

      • بدون نام

        این مبلغی نیست نسبت به پولی که در دوره 84 تا 92 نابود شد 870 میلیارد دلار فقط پول نفت خام مس و فولاد خاک پتروشیمی همه چیز صادرات داشتیم افشاگری خوبه ولی نه یکطرفه

      • ali

        هر کسی که با ماست باید یه سهمی ببره
        این خط فکری اقایونه
        بیست میلیارد دلار تو 1000 تا حساب تو سرزمین کفار به نام اقایون ثبت شده

    • بدون نام

      غارت چپاول

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برادران بردن

    • بدون نام

      خودتان ک نمیفهمید ولی تاریخ شرم میکند از خیانتان....روی تمام جنایتکاران جهان را رو سفید کردید..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برترینها منفیها !!!؟؟؟

      • بدون نام

        جنایتکارترین آمریکاست که با ایجاد تحریمها زمینه فساد رو در ایران فراهم کرد.البته مردم نق نقوی ایران هم دستشون به مقامی برسه تا بار خودشونو نبندند ول کن نیستند

    • راجوخان هندوستانی!!!

      همه رو خوردن و تو خارج از کشور ویلا خریدن و تو حسابهایشان تو خارج از کشور هست،اصلا شما نگران نباش میرسلیم......!!!!!!!

    • بدون نام

      رفته کانادا

    • بدون نام

      لو لو بورد کانادا

    • بدون نام

      اقای میرسلیم هرچند وقتی حرف داغی میزنند و پیگیری نمیکند این یعنی مردم فریبی. اگر بود خبرنگار و رسانه ازاد. میشد از طریق فضای مجازی کل فساد را افشا کرد چرا از فضای مجازی دلخورید ؟
      انکس را که پاک است از افشاگری ترس ندارد

    • amir

      اینم مثل بقیه مگه کجا میره سرسفره مردم دیگه.این که سوال کردن نداره....
      هه..دشمن هم انطرف هم اینطرف و دزد هم همه جا.خداازتون نگذره

    • بدون نام

      حرف بزن
      فقط حرف بزن
      ضمنا بفهمم حکومت باید هدایت کنه نه کنترل و تحدید همه چیز

      پاسخ ها

      • بب

        بخور بخور هی هی

      • بدون نام

        رفت تو بانک دشمن

    • بدون نام

      خدا ازشون نگذره.

    • بدون نام

      یا خدا یا پیغمبر ..۶۰تن طلا برای هر نفر از ۸۰میلیون جمعیت چقدر میرسید
      ۶۰میلیارد یورو چقدر
      فقط اون ادمهایی که میان طرفداری میکنن جواب بدن ....ترامپ جلوی این پولها رو خوب گرفته ..دمش گرم

    • ایرانم سرافراز

      مرگ بر روحانی مرگ بر روحانی یعنی کمترین مجازات برای این دولت فقط مرگ والسلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چهل سال همینه فقط الن دمش زده بیرون

    • بدون نام

      توام خود نمایی میکنی تا تو انتخابات شرکت کنی

    • بدون نام

      مردم تا کی می خواهید فقط نگاه کنید

    • بدون نام

      خدایا یا مارو نابود کن یا این جماعت رو این پول ها کجا رفته چی شد خرج کدوم خراب شده ای شده

    • بدون نام

      اونم جزو اختلاسهای خیلی محرمانه شد .

    • بدون نام

      حرف نزن عمل کن ، سند رو کن.

    • بدون نام

      خوردند و بردند ، الان توی خزانه کاناداست ، بعد میرن کیفش میکنند ،

    • بدون نام

      دادن به فقرا حرص نخور میری جون

    • بی نام

      یا مقلب قلوب

    • بنده خدا

      وقتی مدیریت ضعیف باشد همین میشود چرا بعضی ها که نمی توانند استعفا نمی دهند تا کجا می‌خواهند ادامه بدهند

    • میثم

      شما نمی خواهید دلسوز مردم شویدبهتر است با بی بی سی مصاحبه کنید نکته بعد باید روزی هزار بار دعا بجان قالیباف کنی که سر لیست شد شما هم در آن لیست جای داد وبا رای خیلی خیلی کم آوردی وارد مجلس شوی و گرنه اگر ده ها سال هم ثبت نام می کردی وارد مجلس نمیشدی

    • ایمان

      60 تن طلا و بیست میلیارد دلار چجوری خارج شده!!!!

    • بدون نام

      معلومه چه امده همه میدانند

    • بدون نام

      کدام مردم شریف
      دیگه مردمی درکارنیست
      فقط خودتان

    • اکبراورعی

      خوانندگان ببخشند,,یواش یواش بوی گندش داره درمیاد

    • بدون نام

      خدایا !!!بسه اختلاس بسه دزدی ایران شده دزد خانه...بعد ما واسه 20میلیون رهن خونه عزا گرفتیم چند روزه

    • الیاس

      میر سلیم چطور یادت رفته جنابعالی از تبلیغ صدا وسیما استفاده می کردی برای دوره ریاست جمهوری که در آخر هم کسی به شما رای نداد نکته بعد شما چکاره هستی که بخواهی اجازه دهی یا ندهی کسی در صدا وسیما تبلیغ کند یا نکند

    • بدون نام

      اول ۶۵ میلیارد رو اثبات کن میرسلیم .

    • بدون نام

      جناب مگر سرمایه کشور همین پول و طلا بود که گم شد اینها در مقابل دیگر سرمایه های بر باد رفته چیزی نیست کلا کشور به فنا رفته که هیچ دست اورد این چند سال فقط ظلم فقر گرسنگی بیکاری گرانی بود مگر دورهای قبل مجلس چه گلی به سر ملت زدنند که شما می خواهید بزنید کدام مشکل ملت را باز کرده اید فقط شعار

    • بدون نام

      گرگ وقتی زوزه میکشت برای دریدن
      است.نه دلسوزی!باسپاس از سانسورچی سایت.

    • یاحق

      حقوق کارمندان و کارگران باید شناور و هر ماه بر اساس تورم ماه قبل افزایش یابد این طرح چه تورم زا باشد در کشور همسایه اجرا می شود باید به حکومت داری از جیب مردم پایان داد و دولت چون اینکار را می کند با خیال راحت سرش را مثل کبک در برف فروبرده .افزایش حقوق سالیانه جبران کمی از تورم سال پیش است و قشر کارگر و کارمند دیگر تاب آوری را از دست داده است .استخوانها خرد می شود همه دلال و یا خرید فروش خودرو و ملک نیستند

    • کارمند

      هیچکس در این مملکت پاسخگو نیست که این دولت پاسخگو باشد

    • رضا

      میر سلیم هرکار کرد بنده خدا نتوانست مسئولئیی در مجلس پیدا در آخر رشوه65 میلیادری را عنوان کرد آن هم یا دروغ یا راست دیگر پی گیر نشد

    • ناشناس

      دم میرسلیم گرم که هراز گاهی افشا می کنه

    • علی

      طمع قدرت شما را کور کرده....اگر نه اینهمه شکست در انتخابات قبل درس عبرت شماها نمیشود.....معلوم نیست روزی که مردم سر به شورش بردارند کجا مخفی خواهید شد

    • هموطن

      صحبت دزدی شصت تن طلاست دزدی یه دوچرخه نیست.خاضعانه از قوه قضائیه خواهان رسیدگی و اعلام نتیجه به ملت را داریم.این خیانت به کشور و مردم و شهدایی است که جان خود را جهت حفظ آن داده اند

      پاسخ ها

      • یاحق

        ترکیه توقیف و به بانک مرکزی ترکیه منتقل شد چرا منتقل شد ترکیه ادعا کرد قاچاق است ولی تناژ طلا که بانک مرکزی اعلام گرد فردی با این ثروت در ایران نداریم معلوم میشود برنامه دولت برای انتقال بوده و چه هدفی داشته مشخص نشد شاید برای مواقع ضروری باشد

    • بدون نام

      از همکاران و دوستان اصولگراش میپرسه جواب بدن

    • بدون نام

      ایران چی شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی شد خب قرار بود دنیا و اخرتمون اباد بشه که شد از این اباد ترم نمیشه

    • سعید

      میرسلیم اگر دلسوز مردم بودی با بی بی سی مصاحبه نمی کردی

    • بدون نام

      گشتم نبود، نگرد نیست.

    • علی

      تو همیشه فقط سوال می پرسی...
      فقط سوال ...
      فقط سوال...
      این چطور شد اون چطور شد ؟؟؟
      اینو چی میگی ؟؟؟
      اونو چی میگی؟؟؟
      بابا دست وردار...
      راه حل ارائه بده...
      کوتاه بیا...

    • بی نام

      ای بابا فقط بیست میلیارد یورو؟! با 20میلیارد یورو فقط می تونیم کشور را یکبار از نو بسازیم پول زیادی برای شما نیست

    • بدون نام

      البته دولت به کنار از اختلاس داشتند تو سوریه ولبنان و..... خرج شد

    • بدون نام

      خوردن برادران

    • بدون نام

      آخه چرا الکی شلوغش میکنی؟کم از این پولها غیب شده تو این مملکت؟ کی پیگیر بوده؟ اینجا همه از یه کاسه میخورن، خیلی حرف بزنی مجبورت میکنن معذرت خواهی کنی!

    • بدون نام

      رفتند همانجایی که اموال شهرداری تهران رفتند

    • بدون نام

      خدا حفظ کنه افرادی را که حواسشون به خیانت‌ها هست وگرنه افراد عادی که از جایی خبر ندارن

    • بدون نام

      همه تقسیم کردن فکرکنم گیر توچیزی نیومده

    • بدون نام

      آقازاده ها بردن

    • احمدی

      چرا همون وقت که میبردند نگفتی

    • الله

      ای مسئولین نالایق این پول ها به جای این که خرج رفاه و آسایش و زندگی مردم بشه به جیب دزدان میریزید خدا جای حق نشسته این دنیا امتحان الهی است آخرت محاکمه می شید

    • بدون نام

      مشحون

    • بدون نام

      بابا تو که از زمان رئیس سابق بانک مرکزی خبر داشتی چرا اون موقع اقدام نکردی.واقعا بسه دیگه مردم دیگر طاقت ندارند.حال همه داره بهم میخوره.حالا تو بگو فلان چیز کجاست.

    • m.ka

      ناقابله. میشه حدود ۶۶۰ هزار میلیارد تومان.

    • الفبا

      گفت بیرون آر دست از آستین

    • بدون نام

      اقای میر سلیم هرچند وقت یک گریز میزنی پس تو چکاره ای یک حرکتی بکن چند وقت پیش بر علیه قالی باف حالا هم طلاهای گم شده تو وکیل مردمی

    • آسمان آبی

      خداراشکزکشورنیست دزدخونه هست

    • بدون نام

      جبار سینک فقط ببر دیگه ...
      خودتی

    • فالی

      تو قاطی لینا شو صداتو بلند نکن بخور بگو شکر

    • بدون نام

      چرا دوباره یادمون انداختی؟ خدا لعنت کنه مدیر و مسئول و دولت مرد بی کفایت رو

    • پژمان

      سوالی که در ذهنم هست اینکه آقای میرسلیم اگر آقای روحانی اصولگرا بود هم مطرح می‌کردند؟این حرف‌ها بیشتر به خاطره ملت است یا جناح سیاسی؟

    • بیطرف

      خو معلومه هاپولی شد

    • بدون نام

      آقای متوهم

    • بدون نام

      هاپولی شد و رفت .

    • بدون نام

      سهم میرسلیمم بدین

    • حسن اقا حسینی قشنگه

      ای داد بیداد

    • علی.م

      چه عجب به نفر محکم حرف زد.

    • علی

      خوب گفتی در صورتی پا حرفت باشی و ادامه بدی کشور بیش از مدیریت بازرسی قوی قوه مجریه می خواهد زیرا اگر افراد در کار تخصصی خود نباشند نمی توانند خدمت کنند چه معنی دارد وزیر در پست خود نتوانسته موفق شود بازهم حکم وزیری در پست جدید بگیرد مگر حکم الهی هست فقط وزیر باشد که نتیجه این میشود هرکاری بدون کارشناسی انجام بده چرا بازرسی قوی و مستقل باهمکاری مردم نمیشود در اداره بنر نصب شده باید کمتر از گل بگید مؤاخذه و شلاق می خورید اما شماره بازرسی که مستقل از ان اداره باشد اعلام نمیشود تا کارمندان خاطی احساس امنیت نداشته باشند امثال اختلاسگران یکشبه بوجود نمی اید

    • بدون نام

      دنبال مابقیش هستی اون ممرو لولو خورد ، بسه دیدی که کسی بهت رای نمیده ، بشین یه جا سر سفره بخور

    • نوید

      بخورین که سیر مونی ندارین

    • بدون نام

      یا خدا!!!!!!

    • بدون نام

      یکی از یکی دزدتر .

    • بدون نام

      عزیزان دولت که میگن روحانی تنها نیست همه وهمشون
      خونه خراب کردن مردم ایران رو

    • بدون نام

      ایران دزد نداره حتما یه آمریکایی اومده همه رو دزدیده

    • بدون نام

      مردم دیگه دیوانه شدند ازگرانی

    • شهروند ساده

      هررررر کسی حق من و بچه هامو خورده انشالله به زودی پس بده . و مسببین گرونی های اخیر رو ببریم اردوگاه کار اجباری روزی ۱۸ساعت سنگ بشکنن . و فکر کنن زندگی خیلی ها هر زوزش اینجوری میگذره.....موافقین ؟؟،

    • بدون نام

      بنده خدا کی به کی هس فقط چندروزی مانده به انتخابات با ترفند رأی می گیرن بادادن کوپن و کالاهای بی کیفیت مثل برنج اروگوئه می دهین به ما مستضعفین یک مسؤل هم ازما دفاع نمی کنن

    • کامبیز

      آقای میرسلیم ..... ببین کارمون به کجا رسیده که شما شدی سوپر من ما.... شما برو به گذشته خودت نگاه کن که قبل از رفتن از این دنیا یکم حلالیت بگیری و پاک بری.....

    • بدون نام

      آفرین میر سلیم

    • بسیجی مخلص

      اگر واقعا میرسلیم درست میگه ۶۰ تن طلا بله ۶۰ تن طلا کی باید جواب گو باشد بله یک سکه ۱۳ ملیون بله ۶۰ تن چقدر با گفتن آسان است ۶۰ تن کی باورش میشه ۶۰ تن

      پاسخ ها

      • زجر دیده

        بعد از سی سال خدمت درجنک ..موقع بازنشتگی قبل از تحریم می گفتند بو دجه نداریم چند ین سال طول می گشید اخی شما خو تان اصلا بوی از اسلام عدالت ....بر ده اید خدا ازشما نگذرد تایخ قضاوت خواهد کرد نه سخنرانی

    • بدون نام

      مردم به هیچ احدی اعتماد ندارن چون همه امولشون به طرق مختلف نابود شده ونایی برایشون نمونده وحق اعتراضی هم ندارند.دنبال اون پول وطلا خارج ازکشور بگردید اقای میرسلیم.خودتون رو داعیه ملت ندونید هیچکس حوصله شماهارو نداره سکوت کنید مردم عادی راضیترن .نیازی به گفتن شما نیست رییس جمهور هر روز داره خبرهای نوید بخش میده.همه دنیارو شکست میدیم

    • بدون نام

      به کشور فقیر و درمانده کانادا کمک کردیم

    • قریب

      آقا سلیم زیاد کش نده

    • بدون نام

      این میر سلیم هراز گاهی داغی بدلمان می گذارد وبا بی عرصگی فقط حرف می زند هروقت امااک نجومی را به سرانجام رساندی بعد نطق مفت بکن که اگ خودتم رییس جمهور میشدی تو این اوضاع شلم شوربا معجزه نمی کردی

    • بدون نام

      میدونم کجاست نمیگم تا جانتان دراید

    • بدون نام

      این چرا این شکلیه واقعا ایرانیه !!!

    • علی

      خوب گفتی در صورتی پا حرفت باشی و ادامه بدی کشور بیش از مدیریت بازرسی قوی قوه مجریه می خواهد زیرا اگر افراد در کار تخصصی خود نباشند نمی توانند خدمت کنند چه معنی دارد وزیر در پست خود نتوانسته موفق شود بازهم حکم وزیری در پست جدید بگیرد مگر حکم الهی هست فقط وزیر باشد که نتیجه این میشود هرکاری بدون کارشناسی انجام بده چرا بازرسی قوی و مستقل باهمکاری مردم نمیشود در اداره بنر نصب شده باید کمتر از گل بگید مؤاخذه و شلاق می خورید اما شماره بازرسی که مستقل از ان اداره باشد اعلام نمیشود تا کارمندان خاطی احساس امنیت نداشته باشند امثال اختلاسگران یکشبه بوجود نمی اید

    • بدون نام

      حاج آقا جریان اون رشوه به رئیس کمیسیون مجلس چی شد؟

    • بدون نام

      رفتن لبنان و فلسطین و سوریه و....

    • ع ش

      همه ش نزد منه.قراره از عردا تفسیمش کنم

    • نمکی

      کانادا منتظره ماست بیا نابرویم
      ویلا وپول محیاست بیاتابرویم

    • مردم

      نگران نباش اونها رو دولت تو بازار آزاد به چند برابر قیمت دولتی فروخت به مردم و چندین برابر سود کرد و رفت جیب آقایون و خانمهای رده بالا و انگل زاده هاشون بردن بانکهای خارجی گم و گور نشه... جاش محفوظه مردم نگران نباشند گم نشده

    • بدون نام

      توتمام بانکهای جهان حساب دارن

    • منصور

      خدالعنتتان کندمال بیت لمال راچپاول کنید

    • 8888

      جناب میرسلیم زورت به قالیباف نرسید نوبت دولت است یاسهم شمارا نداده اند ناراحتی؟؟؟؟

    • عباس

      همش چرنده وشعار،فکرکنم سهمش کم دادن

    • بدون نام

      پس جناب یک مسعول محترم خوب خدمت شما در خواب بسرمی برید که پس از این همه جنایت خیانت به حرف زدن امدی قبل از ۶۰تن طلا خارج شود تو همانجا تشریف داشتی ایا به خودت زحمت ندادی جلوی این قارت بگیری حالا روغن ریخته چطور جمع می شود

    • بدون نام

      جناب میر سلیم شما فکر میکنید این حرفها رو الان میزنی میخواهی چی رو ثابت کنی اگر راست میگی واگر نگران بیت ومال هستید هم بگوید چه و وتوسط چه کسی وکی این رقم از بیت ومال رفته دوم اینکه اگر شما دلسوز بودید چرا حالا به زبان آمده ای نه دیگه خدایی چرا همان اول جلو نیامدی وبا شهامت دستشان را رو نکردی حال دیدی خورده شیشه داری برادر جاننمیدونم وقتی که اموال کشور دود میشه ومیره به فنا بعدش بیادتان وآید که زبان باز کنید بابا دست بردارید این ملت بازیچه دست شماها نیستند

    • بدون نام

      جناب میر سلیم ای عجب تازه یادتان افتاده ملت شریفو تازه یادتان افتاده مردم سرمایه اصلی کشورند بعداز اینکه بردند وخوردند تازه فهمیده اید ای های ازاین بی توجهیها ای های

    • احیایی

      آقای میر سلیم فکر میکنند وظیفه ایشان ذکر مصیبت است . ملت شما را وکیل کرده که جلو همین چیزهارو بگیری !!!! نه اینکه برای ما سخنرانی کنی !!¡! بقیه نمایندگان هم همینطور !¡! به داد ملت برسید . روضه خوانی بسه !!!!!

    • بدون نام

      اتهاماتون در مورد قالیباف به کجا رسید؟

    • بدون نام

      هپلی هپو شد

    • بدون نام

      میر سلیم از محمد باقر خبر داری

    • بدون نام

      آقای میرسلیم آسیاب به نوبت ...اول حرفهایی که قرار بود با آقای قالیباف ثابت کنی ثابت کن بعد نوبت بقیه ...طبل تو خالی بیشتر نیستی

    • بدون نام

      بابا چیزی نیست، بین بر و بچ برای هزینه های لاکچری بازیشون تخس شد.

    • بهنام

      اقای میرسلیم شما مجلسیان که عرضه نداشتید با 145 رای رئیس جمهور را به مجلس برای سوال یا استیضاح بکشید اکنون شاخ مجازی نشو

    • اقتربت الساعة

      امیدوارم خداوند هرچه زودتر انتقام این ملت رنجور
      و مستضعف را از مسببین آن هر که باشد بگیرد.
      پروردگارا دیگر بس است ....
      الهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین
      الهم اشغل الظالمین بالظالمین

    • تامل

      فعلا تنها نفری ک حرف درست میزنه میرسلیمه که اونم بش سهمی نرسیده صداش دراومده....

    • محمد

      لطفا برترین های عزیز متن بنده رو بگذار
      جناب میرسلیم عزیز گیت ورودی کوچه منتهی به خانه شما رو بردار تا ما ماشینمون رو مثل قبل از رفتن به مجلست اونجا پارک کنیم

    • بدون نام

      به تو سهم ندادن بیچاره

    • حمید

      وقتی ما یک گرم طلا را نمیتوانیم بخزیم شصت تن که خوب است ششصد تن هم ببرن گفتن چه فایده داره گرفتن مهمه که کسی نیست فقط درد آدم را زیاد میکنید شصت تن طلا. واویلا

    • سالار

      هاپولی شد
      مگه قراره کسی جواب پس بده؟

    • بینام

      میر سلیم جون کم گیرت امده

    • بدون نام

      آقا جان، 20 میلیون یورو و 60 تن طلا رو ولش کن.....سر ایران چه آمد؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      این اقا هم یکجیزی میگه بعدش میزنه زیرش کم میاره قضیه قالیباف و حلش کن متبقی پیشکش شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج