۱۰۳۷۵۳۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

علت فرود اضطراری پرواز تهران-کرمانشاه در مهرآباد

مدیر کل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز امروز بعد از ظهر هواپیمایی معراج به علت پاره شده لوله هیدرولیک بعد از دو بار فرود اضطراری لغو شد و منتظر اعلام و شناسایی مشکل این هواپیما هستیم.

ایسنا: مدیر کل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز امروز بعد از ظهر هواپیمایی معراج به علت پاره شده لوله هیدرولیک بعد از دو بار فرود اضطراری لغو شد و منتظر اعلام و شناسایی مشکل این هواپیما هستیم.

حسن رضایی فر اظهار کرد: در پرواز تهران-کرمانشاه هواپیمایی معراج به علت نقص فنی، دو بار شاهد فرود اضطراری از سوی خلبان بودیم که ناشی از پاره شده لوله هیدرولیک هواپیما رخ داد.

وی افزود: در ابتدا و پس از اولین فرود اضطراری لوله هیدرولیک این هواپیما تعویض شد و بر اسسا قانون و اختیاراتی که ایرلاین دارد، دوباره مجوز پرواز به او داده شد اما پس از دو ساعت و ترک دوباره مهرآباد به مقصد کرمانشاه، این هواپیما دوباره به دلیل بروز همین نقص فنی به فرودگاه مهرآباد برگشت.

مدیر کل دفتر بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: خوشبختانه مسافران بدون مشکل از هواپیما پیاده شدند اما شرکت این بار باید عمیق‌تر علت بروز این نقص فنی را بررسی کند و به همین دلیل پرواز مورد نظر را لغو کرد.

رضایی‌فر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای مسافران که بلاتکلیف مانده‌اند، چه فکری می‌شود؟ گفت: مسئولیت مسافران و برنامه‌ریزی پرواز بر عهده ایرلاین است و مسئولان هواپیمای معراج باید در این زمینه پاسخگو باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج