۱۰۳۹۵۸۸
۲۰ نظر
۵۰۱۱
۲۰ نظر
۵۰۱۱
پ

تفاوت‌های عجیب نمایندگان مجلس اول و فعلی

ماجرای خودروی تحویلی دنا پارس به نمایندگان جدید مجلس خبری ناراحت‌کننده است که عواقب جبران ناپذیری را هم در پی دارد. در اولین دور از نمایندگی مجلس، وقتی صحبت از حقوق و مزایای نمایندگان شد بسیاری به این موضوع اعتراض کردند که یعنی چی نماینده باید حقوق و مزایا داشته باشد؟ نسل من چنین مجلسی را به خاطر دارد اما حالا کار به جایی رسیده است که سر مدل خودرو تحویلی این چنین جنجال می‌آفرینند.

روزنامه آفتاب یزد: ماجرای خودروی تحویلی دنا پارس به نمایندگان جدید مجلس خبری ناراحت‌کننده است که عواقب جبران ناپذیری را هم در پی دارد. در اولین دور از نمایندگی مجلس، وقتی صحبت از حقوق و مزایای نمایندگان شد بسیاری به این موضوع اعتراض کردند که یعنی چی نماینده باید حقوق و مزایا داشته باشد؟ نسل من چنین مجلسی را به خاطر دارد اما حالا کار به جایی رسیده است که سر مدل خودرو تحویلی این چنین جنجال می‌آفرینند.

همین چندماه پیش بود که به هر نماینده مبلغ ۲۰۰میلیون تومان بابت مسکن دادند حال سوال اینجاست که نمایندگانی که از چنین امکاناتی استفاده می‌کنند به معنای واقعی کلمه چقدر نماینده مردم بوده‌اند و برای آنها کار کرده اند؟ متاسفانه این اقدامات باعث از بین رفتن اعتماد مردم به نماینده‌ها شده است نمونه بارز آن را می‌توان در حضور کم مردم در انتخابات میان دوره مجلس دید. به همین دلایل است که مشارکت مردم کمرنگ شده است در واقع آنها دیگر امیدی به برخی مسئولان ندارند.

قطعاً چنین نمایندگانی نمی‌توانند گره گشای مشکلات مردم باشند همان طور که در حال حاضر بسیاری از قوانین در مجلس خاک می‌خورد.بی شک نمایندگان احساس مسئولیت نمی‌کنند و به فکر خودشان هستند. متاسفانه این عدم اعتماد مردم نسبت به مسئولان به اندازه کافی وجود دارد و با امثال چنین اقداماتی به خصوص در خصوص ماشین‌های تحویلی به نمایندگان فقط نمک به زخم مردم پاشیده شد که طبعا بی‌اعتمادی بیشتر را از سوی مردم نسبت به آنها سبب می‌شود.

یک جوان حسرت شروع یک زندگی ساده را دارد که حقش است یا نیاز به کاری دارد که بتواند امور زندگی‌اش را بگذراند آن هم در این روزهای گرانی از همین رو خود می‌گوید به جای اینکه نمایندگان به فکر ما باشند سر مدل خودرو دعوا راه می‌اندازند. این درد بزرگی است برای جامعه ما. نمایندگان عزیز لطفاً بیشتر از این نمک به زخم مردم نپاشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      جوانی در همسایگی ماهست بیست وهفت ساله از اون پسرای با حجب وحیا شایدم چون وضع مالیشون خوب نیست حجب وحیاداره به مادرش میگه تورو خدا یکی برام پیدا کن مادرش میگه با کدوم پول وامکانات برم در یکی رو بزنم پس این جوان چه خاکی توسرش بریزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راست می گی عزیزم. فکر کنم باید فقط خودت به فکر اون جون باشی و بس. اصلان جامعه به فکر اون جوون نیست که. سن دقیقش و که می دونی. خونشون و هم که بلدی. اخلاقش رو هم که می دونی. ای شیطون

      • بدون نام

        نمایندگانی که با هزینه های میلیاردی
        و تبلیغات و غیره وارد مجلس میشوند
        اولین دغدغه اشون برگرداندن هزینه های
        تبلیغات و در مراحل بعد امتیاز و رانت به
        کسانی که با حمایت کردن نماینده او را به
        مجلس فرستادن.دیگه زمانی برای رسیدگی
        به وضعیت و معاش مردم ندارند.

      • روزگار تنهایی

        تو دوره بعد به چپی رای بدیم یا اصول گرا.،؟

    • بدون نام

      این اقایان نماینده مردم نیستند چون که انتخابات طوری سازمان دهی شده که فقط قشرخاصی حق کاندیدا شدن داشته باشند و لااقل دوسوم ملت رایی به این ها نداده اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونام مثل اينا ، فقط درِ باغ سبز نشونِ اين امت شهيد پرور ، دادن !

    • بدون نام

      نمایندگان مجلس اول هنوز چون مثل تفل شیرخواری بودن بلد نبودن که چه کنند وگرنه هیچ فرقی بین این مجلس و مجلس اول نیست و همه سرتاپا فکر منافع خود هستند با این تفاوت که مجلسیهای فعلی با گذشت بیش از چهل سال راه درو را پیدا کرده اند ولی مجلسیهای اول چون تازه به بار نشسته بودن راه را از چاه بلد نبودن.

      پاسخ ها

      • کیا

        والا من همیشه تو این فکر هستم که نماینده ای که حداکثر حقوقش طبق قانون ماهی ده میلیون است که اگر بعد از چهار سال بدون اینکه چیزی از این حقوق خرج کنه میشه 480میلیون تومان چطوری درزمان رای گیری میلیاردی خرج میکنه !!!!!!!!

      • بدون نام

        منظورت طفل شیرخوار

    • شمس

      واقعا شرم آوره،شما نماینده ها با حقوقتون راحت از پس خرید خودرو برمیایید،واقعا این چه عدالتیه،خیلی ها داشتن یه پراید براشون شده آرزو،اونوقت این آقایون مفت خور باید بابهترین شرایط صاحب ماشین بشن،تف به شرفتون که نماینده مردم شماهایین که هیچوقت دست ازتجمل گرایی برنمیدارین وفقط به فکرجیب خودتون هستین،خدا قوت آقای قالیباف

    • بدون نام

      مجلس از نظر من مثل مجلس خانم جلسه ای هست . هیچ فرقی نداره و با افتخار تا حالا یه رای هم بابت مجلس ندادم .

    • بدون نام

      جنگ زر گریشون جلو مردمه پشت پرده در حال جم کردن مال مردمن

    • بدون نام

      از مجلس قبل بگید که بهشون شاسی بلند دادن
      اونم به نام خودشون نه به نام مجلس

    • رضا رضائی

      اینها هدفشان خدمت نبوده بلکه پر کردن جیب خودشان است. واقعا دراینجا این سوال مطرح می‌شود که شورای نگهبان چه معیارهای در گزینش نمایندگان دارد. اگر ایمان یا وفاداری به نظام بوده ، اینها که آبروی نظام میبرند. آیا واقعا انقلاب در عرضه شخصیت های انقلابی به آخر خط رسیده؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شورای نگهبان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • عاطفه

      تو هیچ انتخاباتی نباید شرکت کرد
      #نه به انتخابات

    • حقوقدان

      از نمایندگانی که با کمترین رای ممکن به مجلس تشریفاتی راه یافته اند بیشتر از این نباید انتظار داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بهترین راه نجات از وضعیت فعلی واردات افراد ماهر از کشورهای بدون مذهب و دین و اصلاح وضع اموزش و پرورش که بچه طلبکار بدون اموزش تحویل جامعه ندهد البته دین ما مشکل نداره ما دین را خراب کردیم.

    • بدون نام

      دولت به خاطر اینکه صدای نمایندهای مجلس رو بخابونه مرتب داره بهشون میرسه ...

    • بدون نام

      زمانی که می خواهند انتخاب می گویند ال می کنیمو بل می کنیم ولی وقتی که انتخاب می شوندوخرشان از پل گذشت بفکر جیب خودشان و.......می افتند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج