جاباما
۱۰۳۹۷۰۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

دیا میرزا استعمال مواد را تکذیب کرد

دیا میرزا، بازیگر سینمای هند که در فیلم  ایرانی «سلام بمبئی» نیز نقش آفرینی کرده ، تهیه و مصرف مواد مخدر را تکذیب کرد و گفت هیچ اقدام قانونی علیه او صورت نگرفته است.

دنیای تصویر آنلاین: دیا میرزا، بازیگر سینمای هند که در فیلم ایرانی «سلام بمبئی» نیز نقش آفرینی کرده ، تهیه و مصرف مواد مخدر را تکذیب کرد و گفت هیچ اقدام قانونی علیه او صورت نگرفته است.
میرزا می گوید :«چنین گزارش های ناخوشایندی تأثیر مستقیمی بر شهرت من دارد.»
دیا میرزا استعمال مواد را تکذیب کرد
دیا میرزا پس از انتشار گزارشی مبنی بر اینکه احتمالا برای بازجویی توسط اداره کنترل مواد مخدر فراخوانده خواهد شد ، با شفافیت ارتباط با فروشندگان مواد مخدر را انکار کرده است. وی بیانیه ای را منتشر كرد و گفت كه از راه قانونی برخورد خواهد کرد.
دیا میرزا گزارش هایی مبنی بر اینکه نام او در تحقیقات اداره کنترل مواد مخدر درباره افراد مصرف کننده و تامین کننده مواد مخدر در بالیوود مطرح شده است ،رد کرد. او گفت که اخبار "غلط" و "بی اساس" نه تنها بر اعتبار او تأثیر می گذارد بلکه از نظر حرفه ای نیز تأثیرگذار است. میرزا تأكید كرد كه هرگز مواد مخدر ممنوعه را خریداری یا مصرف نكرده است.
روز سه شنبه ، در برخی گزارش ها ادعا شده بود که نام دیا در هنگام بازجویی از دست فروشان مواد مخدر مطرح شده و ممکن است وی برای بازجویی توسط NCB(اداره کنترل مواد مخدر) فرا خوانده شود.
موضوع مصرف مواد مخدر در بالیوود در حین تحقیق درباره مرگ سوشانت سینگ راجپوت زیر ذره بین قرار گرفته است. دوست دختر او ، ریا چاکرابورتی ، اوایل ماه جاری به جرم تهیه مواد مخدر دستگیر شد و در حال حاضر در زندان بای کولا زندانی است.
معاون اداره کنترل مواد مخدر گفته بود که ریا قبل از دستگیری در اظهاراتش از سارا علی خان و راکول پریت سینگ(دو بازیگر جوان سینمای هند) نام برد. این دو نیز به زودی برای تحقیقات توسط پلیس فرا خوانده خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      شبیه خانم ساره بیات هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج