۱۰۴۲۳۵۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

نماینده تبریز: باکو احتیاجی به نیروی خارجی ندارد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم آذربایجان مردمی شجاع، غیور، دین‌مدار و پیرو آل‌محمد(ص) و شاگرد مکتب عاشورا هستند و برای آزادی خاک خود نیازی به حمایت نیروهای خارجی، افراطی و انحرافی که عملکرد و فجایع و آسیب‌های آنها در جبهه‌های گوناگون و به‌خصوص در عراق و سوریه مشاهده شد، ندارند.

ایسنا: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم آذربایجان مردمی شجاع، غیور، دین‌مدار و پیرو آل‌محمد(ص) و شاگرد مکتب عاشورا هستند و برای آزادی خاک خود نیازی به حمایت نیروهای خارجی، افراطی و انحرافی که عملکرد و فجایع و آسیب‌های آنها در جبهه‌های گوناگون و به‌خصوص در عراق و سوریه مشاهده شد، ندارند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی در مورد مسائل اخیر در مناقشه قره‌باغ، اظهار کرد: ان‌شاءالله به حول و قوه الهی و همراهی مسلمانان و پیروان اسلام ناب محمدی(ص) خاک قره‌باغ به آغوش اسلام بازخواهد گشت.

نماینده تبریز: باکو احتیاجی به نیروی خارجی ندارد

وی در ادامه اظهار کرد: در روزهای اخیر که درگیری‌های جمهوری آذربایجان و ارمنستان مجددا آغاز شده، به‌صورت مرتب پیگیر اخبار مربوط به آن هستیم و امروز نیز در جلسه‌ای به همراه جمعی از نمایندگان مجلس حوادث پیش آمده را بررسی کردیم.

میرتاج‌الدینی ادامه داد: همچون سه دهه گذشته، ما برای آزادی قره‌باغ دعا کرده و حمایت قاطع خود را از مردم مسلمان جمهوری آذربایجان اعلام می‌کنیم؛ مبارزه برای بازپس‌گیری خاک جمهوری آذربایجان حق مسلم این کشور است و ما پشتیبان مردم مسلمان و شیعه آذربایجان هستیم.

وی با بیان این‌که اعتقاد ما بر این است، در صورتی که ارمنستان به قطعنامه‌های سازمان ملل متحده عمل کند، این درگیری‌ها و بحران قره‌باغ برای همیشه حل خواهد شد، گفت: ما از دولت خودمان می‌خواهیم با جدیّت و حساسیت موضوع را پیگیری کرده و از ظرفیت‌های بین‌المللی خود برای حل موضوع کمک بگیرد.

وی اضافه کرد: کشتار مسلمانان و شیعیان در سراسر جهان، به ویژه در کشور همسایه‌مان «جمهوری آذربایجان» را که در راستای دفاع از حق مشروع خود برای آزادی خاک کشورشان که قطعه‌ای از بلاد اسلام است، کشته می‌شوند، را به شدت محکوم کرده و در این راستا به حمایت‌های رهبر معظم انقلاب در سخنرانی و بیانات ایشان در حمایت از مسلمانان جمهوری آذربایجان تاُسی می‌کنیم که قره‌باغ را خاک اسلام دانسته و کشته‌شدگان در راه آزادی آن را شهید معرفی کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو که نمیدونی تبریز و ایران احتیاج به چی داره چه میفهمی دیگران به چی احتیاج دارن یا ندارن.مردم ایران آخر فلاکت اند در فکر اینا باشین نه اینکه یا به فکر وامهای 200 و 300 میلیونی ودناپلاس وسلامتی خودتون هستین یا در کار دیگران فضولی میکنین.تو کز محنت دیگران غافلی نشاید که نامت نهند آدمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج