اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۴۲۴۴۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

از ورود زائران اربعین به ایلام جلوگیری می‌شود

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امسال مراسم اربعین حسینی برگزار نمی‌شود، گفت: استان ایلام هیچ زائری را نمی پذیرد و پلیس از ورود زائران جلوگیری می کند.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه امسال مراسم اربعین حسینی برگزار نمی‌شود، گفت: استان ایلام هیچ زائری را نمی پذیرد و پلیس از ورود زائران جلوگیری می کند.

سردار نورعلی یاری اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم پذیرش زائران در مرزهای سه گانه کشور، امسال از مردم عزیز کشورمان تقاضا می‌شود با عمل به توصیه رهبر معظم انقلاب، در خانه‌های خود اربعین حسینی را برگزار و زنده نگه دارند.

وی افزود: برابر تصمیمات کلان کشور و همچنین برای پیشگیری از شیوع ویروس مهلک کرونا، نیروی انتظامی از هرگونه پیاده روی اربعین حسینی جلوگیری می‌کند.

یاری بیان کرد: نیروی انتظامی استان با استقرار اکیپ‌های ایست و بازرسی ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی از ورود زائران برای ورود به استان و پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی جلوگیری می‌کند.

سردار یاری گفت: از مردم عزیز و ولایتمدار کشور عزیزمان ایران اسلامی تقاضامندیم امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم مراجعه به مرز، مراسمات مذهبی خود را در منزل برگزار کرده و حضور در پیاده روی اربعین حسینی را به سال‌های بعد و ریشه کن شدن این ویروس منحوس، موکول کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج