اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۴۳۵۰۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

نرم‌افزار آزمایش بالینی واکسن آکسفورد هک شد

یک شرکت آمریکایی که نرم افزار مخصوص پردازش آزمایش‌های بالینی را تولید می‌کند، با حمله باج افزار روبرو شده است. در آزمایش بالینی واکسن کووید۱۹ آکسفورد نیز از این نرم افزار استفاده شده است.

خبرگزاری مهر: یک شرکت آمریکایی که نرم افزار مخصوص پردازش آزمایش های بالینی را تولید می کند، با حمله باج افزار روبرو شده است. در آزمایش بالینی واکسن کووید۱۹ آکسفورد نیز از این نرم افزار استفاده شده است.

تولید کننده یک نرم افزار مخصوص که هم اکنون در آزمایش بالینی چند واکسن کووید۱۹ به کار می رود، با حمله باج افزار روبرو شده است.

این شرکت که «ای ریسرچ تکنولوژی» (eResearch Technology) نام دارد، دو هفته قبل متوجه این حمله سایبری شد. هنگامیکه کارمندان شرکت نتوانستند به اطلاعات دسترسی یابند، متوجه شدند هدف یک حمله باج افزاری قرار گرفته اند.

البته اطلاعات داوطلبان آزمایش بالینی واکسن ها به خطر نیفتاده اما به گفته مشتریان شرکت، محققان مجبور شده اند وضعیت داوطلبان را روی کاغذ ثبت کنند.

شرکت IQVIA یکی از پیمانکارانی که اطلاعات آزمایش بالینی واکسن کووید۱۹ دانشگاه آکسفورد را مدیریت می کند و بریستول میرز اسکوییب (کنسرسیومی متشکل از چند شرکت که مشغول توسعه یک تست سریع برای تشخیص ویروس کرونا است) از مشتریان «ای ریسرچ تکنولوژیز» هستند.

البته این شرکت اعلام نکرده چند تعداد آزمایش بالینی تحت تاثیر این حمله باج افزاری قرار گرفته اند اما نرم افزار مذکور برای آزمایش داروهای مختلف در سراسر اروپا، آسیا و آمریکای شمالی به کار می رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج