اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۴۳۷
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

خواهش میکنم تا ۳ ماه خرید اضافی نکنید‌

درخواست رئیس جمهور از همه مردم ایران

رئیس جمهور گفت: امروز برخی به صورت سازمان یافته میخواهند کاری کنند که جیب ملت را خالی کنند من مجددا خواهش میکنم تا ۳ ماه دست نگه دارید و اگر نیاز فوری ندارید به بازار مراجعه نکنید.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور در سخنان خود در جمع مردم این استان اظهار داشت: ملت ایران شایسته زندگی کردن در بالاترین طراز جهانی را دارد و لازمه این همدلی‌، همکاری و تلاش خستگی‌ناپذیر است.

رئیس جمهور با بیان اینکه اجرای اصل ۴۴ آغاز شده است تصریح کرد: دولت بسرعت کارها را واگذار می‌کند؛ اجرای نظام توزیع گمرکی نیز صورت گرفته و لایحه آن به مجلس فرستاده شده است که با تصویب آن از سوی مجلس منتظر نظر شورای نگهبان هستیم تا کار آغاز شود.

وی همچنین به اصلاح نظام مالیاتی اشاره کرد که مراحل نهایی خود را در دولت طی می‌کند و به مجلس تقدیم خواهد شد، اضافه کرد: اصلاح نظام ارزش پول ملی نیز مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین طرح‌ها هدفمندی یارانه‌ها بود که پایه‌های اقتصاد کشور را محکم و ساختارهای اقتصادی را اصلاح و فرصت‌ها را برای بروز مدیریت‌های خلاق فراهم کرد یادآور شد: اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها گام بلندی در جهت عدالت است.

رئیس جمهور درخصوص اجرای طرح هدفمند‌کردن یارانه‌ها خطاب به مردم گفت: شما ملت ایران دست به کار بزرگی زده‌اید. هدفمندی‌ یارانه‌ها از کارهای بزرگی بود که ۲۰ سال در انتظار آن بودیم و همه دنیا منتظر بودند که ملت ایران چگونه با آن برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: ۲۶ کشور قبل از ما این طرح را انجام دادند که با مشکلات و بحرانهای بسیاری همراه بود و همه منتظر بودند که ملت ایران چه می‌کند که به فضل الهی و امام عصر(عج) ملت ایران دست به دست هم داد و این طرح به خوبی آغاز و جلو رفت.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه امروز ۹ ماه از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها می‌گذرد تصریح کرد: بعضی‌ها از ابتدا با این طرح مخالف بودند چرا که در جهت عدالت است و سهم هر یک از مردم را در جیب خود آنها قرار می‌دهد. همچنین جلوی انحراف، قاچاق و سوءاستفاده را سد می‌کند.

رئیس جمهور تاکید کرد: برخی نیز از منظر سیاسی علاقه نداشتند که در دولت نهم این طرح اجرا شود و مخالف بودند و مدام آیه یاس می‌خواندند که تورم ۱۸۰ درصدی به وجود می‌آید و کشور به هم می‌ریزد و با آیه یاس خواندن برای انصراف ملت از این طرح تلاش فراوانی کردند.

وی ادامه داد: اما شما ملت ایران منصرف نشدید و امروز پس از ۳۲ سال مورد تمجید مراکز اقتصادی جهانی هستید و آنها مجبور شدند به عظمت ملت ایران اذعان و آن را به عنوان نمونه معرفی کنند.

احمدی نژاد با بیان اینکه دشمنان و برخی از بدخواهان تلاش می‌کنند که این شیرینی عظیم را به کام ملت ایران تلخ کنند یادآور شد: دشمنان با فضاسازی و تحریک کردن بازار سعی در انحراف آن دارند.

رئیس جمهور با اشاره به بالا رفتن قیمت سکه و ارز گفت: مگر سکه خوردنی است یا اینکه اهمیت بسیار بالایی دارد؟ فقط برخی برای مراسم‌ها به آن احتیاج دارند اما بدخواهان با هزینه پولهای بسیار سکه‌ها را خریداری می‌کنند تا بازار را به هم بریزند. در مورد ارز نیز به همین شکل است.

وی تاکید کرد: در کشور به اندازه‌ای ذخیره ارزی داریم که واردات، صادرات و مسافرت‌ها به خوبی انجام شود؛ در حال حاضر یک دلار آمریکا به اندازه ۹۰۰ تومان هم نمی‌ارزد و هر چه بانک مرکزی ارز وارد بازار می‌کند بدخواهان آن را خریداری می‌کنند. چرا که می‌خواهند این آرامشی که در فضای اقتصادی کشور است را به هم بزنند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر دنیا در شرایط بحرانی اقتصادی قرار دارد گفت: در سایر کشورها سرمایه‌گذاری صورت نمی‌گیرد در حالی که در جمهوری اسلامی ایران سرمایه‌ها جذب می‌شود. آنها ناراحت هستند و نمی‌خواهند که ایران اینگونه باشد.

رئیس جمهور با بیان اینکه به فضل الهی پایه‌های طرح هدفمند کردن یارانه‌ها مستحکم است و به همه ملت ایران تعلق دارد اظهار داشت: امروز ۷۳ میلیون نفر عضو این طرح هستند و دشمنان بهتر است که بیخود آبروی خود را نبرند چرا که ملت از این طرح دفاع کرده و آنها در نهایت از طراحی‌های خود پشیمان می‌شوند.

وی در ادامه خطاب به ملت ایران تصریح کرد: باید هوشیار باشیم چرا که دشمنان و بدخواهان می‌‌خواهند بازار را به هم بریزند و با عدم تعادل در بازار جیب ملت را خالی و مردم را از تلاش سازنده اقتصادی منحرف کنند

احمدی‌نژاد یادآور شد: یادتان هست شبی که قرار بود هدفمندی یارانه‌ها اجرا شود از شما خواهش کردم برای مدتی به بازار مراجعه نکنید بگذارید تا ما بازار را کنترل کنیم تا اجحافی در حق مردم صورت نگیرد و شما ملت نیز توجه کردید و به آن عمل نمودید که موجب شد گام اول به خوبی برداشته شود.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز برخی به صورت سازمان یافته می‌خواهند کاری کنند که جیب ملت را خالی کنند من مجددا خواهش می‌کنم تا ۳ ماه دست نگه دارید و اگر نیاز فوری ندارید و ضروری نیست به بازار مراجعه نکنید.

وی با بیان اینکه تورم از این ماه با کاهش همراه بوده است گفت: مقداری از تورم که به خاطر اجرای هدفمندی یارانه‌ها ۴ الی ۵ درصد بالا رفته را بازگردانیم و این به معنی حمایت از اقشار متوسط و پائین است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه از کسانی که حقوق‌بگیر ثابت هستند و دارای املاک و سهام نبوده و قدرت مالی بالایی ندارند خواهش می‌کنم مقداری دست نگه دارند خاطرنشان کرد: بگذارید پولها در بانک بماند و بانک نیز سود و امتیاز لازم را به آنها خواهد داد.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

درخواست رئیس جمهور از همه مردم ایران




پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      يعني شما ها كه انقدر نامردين كه نظر مردم را منعكس نمي كنيد ..... پس براچي اين بخشو ميزارين..........!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • saeidzebel

      من تصمیم داشتم دیگه نظر ندم چون بدجوری سانسورش میکنید از سه خط 10 کلمش رو گلچین میکنین یا نمیزارین .خواستم نظر دوست ناشناسو تایید کنم

    • بدون نام

      تورم بالای100درصدشده کجا5درصد.تخم مرغ 4000تومانی خریدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • حميد

      منم با دوستان بالا موافقم!

    • متعجب

      احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: بگذارید پولها در بانک بماند و بانک نیز سود و امتیاز لازم را به آنها خواهد داد..در جریان باشید کلی سود به این همه پول تعلق میی گیره.دست نزنید .اقا دست نزن.بعد که پولتو برداشتی با سودش کلی می شه خرید کرد .

    • بدون نام

      زندگي براي مردم خيلي سخت و نا اميد كننده شده است .آنها ميگويند تورم 5 درصد !همه ميدانند كه تورم 50 درصد شده .همه چيز گران كيفيت نان بد و...

    • بدون نام

      چرا بقيه نظر را حذف كرديد؟

    • دانیال

      چی بگم....................................
      ای روزگار.............................

    • بدون نام

      زندگی واسه مردم خیلی سخت شده خدا به دادمون برسه واقعا مردم چطور زندگی کنن با این خرجو مخارج
      من که اصلا از این چن ساله دولت و کارهایشان راضی نیستم

    • بدون نام

      وقتی قراره نظرات رو سانسور کنید،دیگه چرا نظر خواهی میکنید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج