اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۴۴۲۵۸
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

کنایه محمد مهاجری به قالیباف

محمد مهاجری در یادداشتی با کنایه نوشت؛ تعجب می‌کنم که عده‌ای در میان ده خروار مسئله که آقای قالیباف با آن روبروست، گیر داده‌اند به اینکه چرا رفته بخش کرونایی فلان بیمارستان و چه بسا ناقل باشد و در جلسه سران قوا ، دو نفر دیگر را کرونایی کند.

سایت دیده بان ایران: محمد مهاجری در یادداشتی با کنایه نوشت؛ تعجب می‌کنم که عده‌ای در میان ده خروار مسئله که آقای قالیباف با آن روبروست، گیر داده‌اند به اینکه چرا رفته بخش کرونایی فلان بیمارستان و چه بسا ناقل باشد و در جلسه سران قوا ، دو نفر دیگر را کرونایی کند.

فکر می‌کنید آقا باقر نمی‌داند اگر برود بیمارستان ممکن است مریض شود؟ وقتی دونالد ترامپ احتمال می‌داده به علت معاشرت با دستیارش! کرونا می‌گیرد، قالیباف نمی‌داند؟

ترامپ با خودش نشسته حساب کرده و به قول امروزی‌ها فایده-هزینه کرده. به این نتیجه رسیده که هم فال است هم تماشا. هم با دستیارش معاشرت کرده و هم بر فرض که کرونا بگیرد، در افکار عمومی در مقایسه با رقیبش بیشتر دیده می‌شود و احتمال ریاست جمهوری و ماندگاری‌اش در کاخ سفید بیشتر می‌شود!

حالا آقا باقر هم مثل ترامپ عمل کرده. با خودش گفته یک ژست مردمی می‌گیرم میروم بیمارستان. اگر مریض شدم که به نفعم است و اگر هم کرونا نگرفتم، باز ژست مردمی بودن را گرفته‌ام و باز هم به نفعم است. یعنی همان حساب و کتاب ترامپ را، قالیباف هم کرده است، البته بدون تنعم از دستیار!

انتخابات سیزدهمین رئیس جمهور نزدیک است. خیلی نزدیک و آقای قالیباف که با مجلس حال نکرده، یواش یواش می‌خواهد بیاید سمت پاستور. حالا اگر کمی کرونا هم قاطی‌اش باشد که چه بهتر!

حالا اگر آقای قالبباف قصه ما با همین احتمال ابتلا به کرونا به جلسه سران سه قوه برود چه بهتر! و حتی اگر دو رئیس قوه دیگر هم کرونا گرفتند چه اهمیتی دارد؟! یکی که اواخر دولتش است و دیگری رقیب بالقوه و رقیب مریض بهتر از رقیب سالم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      فقط تو این مملکت رییس جمهوری قالیباف رو کم داریم.

    • 888

      احسنت وبارک الله

    • راد

      از قالیباف هیچ بعید نیست عجب مارمولکیه این قالیباف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج