۱۰۴۵۶۶۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هنرستان‌های فناوری اطلاعات راه‌اندازی می‌شود

تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع راه‌اندازی هنرستان‌های فناوری اطلاعات منعقد شد.

خبرگزاری ایرنا: تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت آموزش‌وپرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع راه‌اندازی هنرستان‌های فناوری اطلاعات منعقد شد.

تفاهم‌نامه‌ "راه‌اندازی هنرستان‌های فناوری اطلاعات" با حضور علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش و امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران و اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در سالن فیروزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به امضا رسید.

ایجاد هنرستان‌های فناوری اطلاعات مانند هنرستان‌های امنیت سایبری، توسعه نگرش کارآفرینی دانش آموزان با رویکرد تربیت نیروی انسانی ماهر، نوآفرینی و کارآفرینی مورد نیاز بازار کار حوزه فناوری اطلاعات در کشور و برگزاری رویداد کارآفرینی با محوریت فناوری اطلاعات و مدارس فصل برنامه‌نویسی از جمله مهم‌ترین موضوعات این تفاهم‌نامه هشت ماده‌ای سه ‌ساله است.

سالانه ۹۵۰ هزار هنرجوی فارغ‌التحصیل هنرستان‌های کشور وارد بازار کار می‌شوند که نیروی کار بالقوه‌ای هستند، اما به معنای عملیاتی، آمادگی ورود به‌نظام اشتغال را ندارند. بنابراین کمک به اقتضائات کارآفرینی وظیفه مهمی است که سازمان فناوری اطلاعات ایران در این تفاهم‌نامه می‌تواند به عهده داشته باشد.

مهارت کارآفرینی اصلی‌ترین مهارت است لذا در راستای محور چهارم تفاهم‌نامه، در طول دو سال گذشته بیش از سه هزار دانش‌آموز در دوره‌های مهارت‌آموزی نظیر مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات آموزش‌دیده‌اند. همچنین برگزاری دوره‌هایی در خصوص تربیت مربی با رویکرد آشنایی کسب‌وکارهای بر پایه فناوری اطلاعات نیز قابلیت توسعه و تسری دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج