جاباما
۱۰۴۷۷۱۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ستاد انتخاباتی ترامپ، کمتر از بایدن درآمدزایی کرد

رسانه‌های آمریکا گزارش داده‌اند ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا و «کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه» میزان درآمدزایی مشترک خود در ماه میلادی سپتامبر را ۲۴۷.۸ میلیون دلار اعلام کردند.

خبرگزاری فارس: طبق گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان این رقم به منزله افزایش میزان درآمدزایی تیم جمهوری‌خواهان در ماه سپتامبر نسبت به یک ماه قبل‌تر است. تیم ترامپ در ماه اوت ۲۱۰ میلیون دلار درآمد به دست آورده بود.

با وجود این، میزان درآمدهای اکتسابی ترامپ بسیار کمتر از «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است.

تیم جو بایدن در ماه سپتامبر ۳۸۳ میلیون دلار درآمد کسب کرده که به معنی اختلاف تقریباً ۱۳۵ میلیون دلاری به نفع تیم دموکرات‌ها است.

سی‌ان‌ان در توضیح بیشتر درباره درآمد تیم بایدن نوشته هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ در ماه سپتامبر ۱۵۴ میلیون دلار درآمد کسب کرده بود.

این رسانه مدعی شده ستاد انتخاباتی بایدن علاوه بر کسب درآمد بیشتر در ماه‌های اوت و سپتامبر از منابع مالی بیشتری در بانک برای هزینه کردن در آخرین ماه رقابت انتخاباتی برخوردار است. ستاد انتخاباتی ترامپ ۲۵۴.۱ میلیون دلار وجه در دسترس دارد در حالی که این رقم برای تیم بایدن ۴۳۲ میلیون دلار است.

ستاد انتخاباتی ترامپ با وجود این اختلاف در میزان درآمدها گفته اطمینان دارد از منابع مالی کافی برای ادامه تلاش‌ها جهت پیروزی مجدد ترامپ در انتخابات برخوردار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج