۱۰۴۹۰۶۰
۱ نظر
۵۰۱۸
۱ نظر
۵۰۱۸
پ

دلیل توقف «پنجاه پنجاه» پس از سال‌ها اعلام شد

کارگردان سریال «پنجاه پنجاه» می‌گوید بعد از سال‌ها که از توقف فیلمبرداری این سریال می‌گذرد، با توجه به شرایط پیش آمده امکان ادامه آن دور از ذهن است.

خبرگزاری صبا: کارگردان سریال «پنجاه پنجاه» می‌گوید بعد از سال‌ها که از توقف فیلمبرداری این سریال می‌گذرد، با توجه به شرایط پیش آمده امکان ادامه آن دور از ذهن است.
دلیل توقف «پنجاه پنجاه» پس از سال‌ها اعلام شد
اصغر هاشمی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با ما درباره وضعیت تولید سریال «پنجاه پنجاه» اظهار کرد: چند سال پیش سریال «پنجاه پنجاه» را در اهواز جلوی دوربین بردم و در حالی که تصویربرداری آن از مرز ۶۵درصد گذشته بود به دلایلی متوقف شد و هنوز این اثر در بلاتکلیفی به سر می‌برد.
وی در پاسخ به اینکه آیا امیدی به ازسرگیری این پروژه دارد، تاکید کرد: فکر می‌کنم با گذشت ۵ یا ۶ سال دیگر امکان ساخت سریال مهیا نباشد چون برخی بازیگران از دنیا رفته‌اند و کودکان حاضر در مجموعه نیز همگی بزرگ شده‌اند.
کارگردان «پنجاه پنجاه» درباره دلیل توقف تصویربرداری این مجموعه اظهار کرد: دلیل این توقف به اختلاف صداوسیما و شرکت نفت مربوط می‌شود چراکه قرار بود در بخش‌هایی از سریال، آتش گرفتن یک چاه نفت را نشان بدهیم که متاسفانه هیچگاه توافق لازم برای گرفتن این صحنه بین سیما و شرکت نفت صورت نگرفت.
هاشمی ادامه داد: در این مدت چندین بار مسئولان سیما و شرکت نفت برای ادامه کار با من حرف زدند اما این اتفاق بعد از چند سال دیگر ممکن نبود، مگر آنکه این سریال از ابتدا جلوی دوربین برود.
وی درباره اینکه آیا در این سال ها باز هم با تلویزیون کار کرد، توضیح داد: بعد از این مجموعه ۲ دفعه دیگر موقعیتی پیش آمد تا بتوانم سریال دیگری را جلوی دوربین ببرم اما آن کارها نیز به محض نزدیک شدن به پیش تولید با مهیا نشدن بودجه به بایگانی سپرده شد.
این کارگردان درباره آخرین فعالیت خود در سینما نیز گفت: آخرین فیلم من در سینما «مجردها» بود. بعد از این فیلم هنوز موقعیت کار پیش نیامده است، هرچند سال گذشته تصمیم داشتم کاری را آغاز کنم که با شیوع بیماری کرونا این خواسته نیز ناکام باقی ماند.
هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی آینده‌ای که برای سینما می‌توان متصور شد، روشن نیست چراکه وقتی فیلمی ساخته نمی‌شود و کاری امکان نمایش ندارد چگونه باید انتظار روزهای خوش را برای سینما داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منتقدمنصف

      واعجبا!یعنی کل سریال تعطیل شده به خاطرنشان دادن آتش گرفتن یک چاه؟خوب باحقه های سینمائی وفتوشاپ درست میکردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج