adexo3
۱۰۵۱۶
۱۹ نظر
۵۰۵۹
۱۹ نظر
۵۰۵۹
پ

تجاوز «شياطين پرايدسوار» به نوجوانان

۴ عضو باند مخوف پرايدسوار که به وسيله کارد و با تهديد به مرگ، پسران نوجوان را مي ربودند و هنگام آزار و اذيت آنان از طعمه هاي خود فيلم برداري مي کردند، با تلاش ماموران کلانتري هاشمي نژاد دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.

۴ عضو باند مخوف پرايدسوار که به وسيله کارد و با تهديد به مرگ، پسران نوجوان را مي ربودند و هنگام آزار و اذيت آنان از طعمه هاي خود فيلم برداري مي کردند، با تلاش ماموران کلانتري هاشمي نژاد دستگير و تحويل مراجع قضايي شدند.

روز دوشنبه گذشته نوجوان ۱۶ ساله اي به کلانتري شهيدهاشمي نژاد مشهد رفت و پرده از اقدامات وحشيانه يک «باند مخوف پرايدسوار» برداشت.

او در حالي که به شدت هراسان بود، به ماموران انتظامي گفت: ساعت ۲۳ شب دوشنبه از خيابان شهيدهاشمي نژاد در حال عبور بودم که ناگهان يک دستگاه پرايد که ۳ جوان سرنشين آن بودند، کنارم توقف کرد.

وي مدعي شد: سرنشينان خودرو به وسيله کارد و چاقو مرا تهديد و به زور سوار خودرو کردند.

وي افزود: آنان مرا به جاده سيس آباد در حاشيه شهر بردند و در زير درختان به زور مورد آزار قرار دادند.

اين نوجوان ادامه داد: من به شدت ترسيده بودم و گريه مي کردم اما آن ۳ جوان که يکي از آن ها افغاني است، اصلا به التماس هايم توجهي نمي کردند حتي در همان محل تاريک با گوشي تلفن همراه خودم از اقدامات بي شرمانه خود فيلم گرفتند، تا بتوانند به وسيله آن فيلم مرا بترسانند. آنان سپس گوشي تلفن همراه و پول هايم را گرفتند و مرا رها کردند.

اين گزارش حاکي است: در پي اعلام شکايت اين نوجوان و با توجه به اهميت موضوع، ماموران انتظامي از طريق سلسله مراتب فرماندهي، ماجرا را به سرهنگ کريمي (فرمانده انتظامي مشهد) اطلاع دادند. به دستور رئيس پليس مشهد، بلافاصله تيمي از ماموران زبده به سرپرستي جانشين کلانتري هاشمي نژاد، عمليات شناسايي و دستگيري «شياطين پرايدسوار» را با توجه به مشخصات و آدرس هايي که نوجوان مذکور در اختيار آنان قرار داد، آغاز کردند.

ماموران انتظامي پس از گرفتن مجوزهاي قضايي، در کمتر از ۳ ساعت موفق شدند پرايد مذکور را در انتهاي خيابان دريادل مشهد شناسايي و ۳ تن از متهمان را دستگير کنند. در بازرسي بدني و خودروي متهمان، ۵ گوشي تلفن همراه و يک قبضه کارد بزرگ کشف شد و آنان براي بازجويي به کلانتري منتقل شدند.

در حالي که بازجويي از ۳ متهم دستگير شده، ادامه داشت: ۲ نوجوان ديگر نيز با مراجعه به کلانتري و شناسايي متهمان اعلام کردند که آنان نيز توسط اعضاي اين باند مخوف مورد آزار و اذيت قرار گرفته اند. يکي از اين افراد که دانش آموز کلاس دوم دبيرستان است به ماموران گفت: ۲ نفر از متهمان دستگير شده با يک دستگاه موتورسيکلت آپاچي نارنجي رنگ مرا به زور و تهديد از مقابل مدرسه سوار موتورسيکلت کردند و به اطراف کوه هاي خلج در منطقه سيدي بردند.

اين نوجوان افزود: من از شدت ترس مي لرزيدم و جيغ مي کشيدم که يکي از آنان محکم به پشتم کوبيد تا فرياد نزنم.

وي گفت: آنان کاردي را زير گلويم گذاشته بودند و من نمي دانستم چه کار کنم فقط وحشت زده گريه مي کردم ولي در آن منطقه کسي صدايم را نمي شنيد. تا آن که آنان پس از رسيدن به خواسته پليدشان مرا به داخل شهر آوردند و رها کردند اما دو روز قبل وقتي به منزل مي رفتم آن ها را سوار بر يک پرايد در خيابان شهيدهاشمي نژاد ديدم.

فرمانده انتظامي مشهد در اين باره گفت: پس از اعلام شکايت نوجوان ۱۶ ساله و با توجه به اهميت موضوع، تيم ويژه اي از ماموران انتظامي، رسيدگي به اين پرونده را با جديت در دستور کار قرار دادند و در کمترين زمان ممکن و با پي گيري سرنخ هاي موجود در ابتدا ۳ تن از متهمان اين پرونده را دستگير کردند که در پي اعترافات آنان جوان ديگري نيز در اين ارتباط دستگير شد.

سرهنگ پاسدار احد کريمي افزود: با توجه به بررسي هاي پليس، اين احتمال وجود دارد که افراد ديگري نيز در اين پرونده نقش داشته باشند. بنابراين تحقيقات و بازجويي از متهمان دستگير شده همچنان ادامه دارد.

وي با بيان اين که متهمان اين پرونده بين ۱۸ تا ۲۲ سال سن دارند، افزود: آنان بيشتر طعمه هاي خود را به مناطق خلوت در حاشيه شهر مي بردند و به زور آنان را مورد آزار قرار مي دادند.

سرهنگ کريمي خاطرنشان کرد: تاکنون ۳ نفر از متهمان اعلام شکايت کرده اند اما با توجه به شگرد متهمان، اين احتمال وجود دارد که افراد ديگري نيز طعمه «شياطين پرايدسوار» قرار گرفته باشند که براي حفظ آبروي خود از اعلام شکايت خودداري کرده اند.

فرمانده انتظامي مشهد با اشاره به اين که هويت و مشخصات شاکيان به طور محرمانه در نزد پليس باقي مي ماند از شهرونداني که اطلاعاتي از متهمان دستگير شده دارند و يا افراد ديگري که طعمه آنان قرار گرفته و اعلام شکايت نکرده اند خواست براي پي گيري موضوع و شناسايي متهمان به کلانتري شهيدهاشمي نژاد مراجعه کنند.

منبع: خراسان

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

تجاوز «شياطين پرايدسوار» به نوجوانان


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ؟؟؟؟

      باید اعدامشون کنند. نه اینکه چند سالی برن زندان و بعد از یه مدت با حالت وحشی تر وارد جامعه شوند.

    • بدون نام

      باید اعدامشون کرد.

    • همسایه

      فقط باید اعدام بشن

    • سیدعلی میری

      این حیوانهای انسان نماهرچه زودتر باید باآتش سوزانده شوند تاکثافتشان باخودشان دودشود چون جسمشان زمین را نجس می کند وبلای آسمانی را ایجاد میکند

    • بدون نام

      اشد مجازات حقشونه

    • بدون نام

      Man vaghti in khabar ha ra mishenavam dege jorhat nadaram biron beram mage in ke hanoz afrad ghirati bashand ta az ma mohafezat konnand

    • وحيد

      خدائي اگه ادام نشن بايد شك كنيم به دستگاه قضا...

    • بدون نام

      بایدسرشونوبرید وموهاشونوکند

    • مهدی

      چگونه است که حداقل عکس چنین جنایتکاران بیرحم رابرای شناسائی دیگر قزبانیان مظلوم چاپ نمیکنید اگرچنین اتفاقی برای فرزندان ودیگر عزیزانتان رخ دهد باز اینگونه برخوردمیکنید؟ ترابخداکاری کنید..هنوزتصویرزورگیران با ده هابارسابقه چاپ نمیشود تاباعث حداقل عبرت دیگران شود .اگرقانون نقص دارد همتی مردانه میطلبد.

    • جلیل

      بایدقصاص بشن.طبق جرمشون.به آنها...بشه. درنهایت اعدام .سنگ سار بشن.تا عبرتی باشه برای دیگران.

    • بدون نام

      بايد تكه تكه بشن.

    • علي

      تو رو قران اينا رو زودتر به پروندشون برسين و از اعدامشون نگذريد اينا باعث بدترين ضربه ها به روح و روان شخص و جامعه ميشن

    • نادر

      به نظرمن خیلی کار بدی کردن بیشورا

    • بدون نام

      خواهشن فقط اعدام کنید تا شاید کمی امنیتبه جامعه برگردد

    • ساغر

      چرا معمولا افراد با همچین محکومیتی تصویرشون نشون داده نمیشه

    • نامرئی

      منم با نظر ساغر جون موافقم...چرا نباید تصویرشون نشون داده نشه.

    • ناشناس

      با متجاوزین کاشمری چه کردید ؟ که بقیه شکایت کنند

    • saeidzebel

      باید حبس ابد وکار بسیار سخت در اردوگاهای اجباری بهشون بدن تا پدرشون در بیاد .با اعدام راحت میشن .البته بهشون عفو نخوره.اگه اعدام راه چاره بود تو ابن چند ساله باید هیچ جنایتی اتفاق نمی افتاد

    • solmaz

      bayad inaro gozasht vasate khiabun ba mashin az roshun rad shod

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج