۱۰۵۱۷۳۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پخش مرحله سوم «دست‌فرمون» از امشب

مرحله سوم از رقابت‌های فصل دوم مسابقه بزرگ «دست فرمون» به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم، از امشب از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

خبرگزاری مهر: مرحله سوم از رقابت‌های فصل دوم مسابقه بزرگ «دست فرمون» به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم، از امشب از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
پخش مرحله سوم «دست‌فرمون» از امشب
به نقل از روابط عمومی برنامه، با گذشت ۳۱ قسمت از فصل دوم مسابقه «دست فرمون» و پخش مرحله اول و دوم رقابت‌ها، از امشب ۶ آبان همزمان با پخش قسمت ۳۲، مرحله سوم این مسابقه آغاز می‌شود و کامران تفتی مجری این برنامه با حضور در جمع مربیان در استودیو شماره دو که مشرف به پیست است، این مسابقات را مدیریت می‌کند.
در جریان برگزاری رقابت‌های مرحله اول و دوم و حذف تعدادی از شرکت کنندگان، تعداد ۱۰۰ شرکت کننده در بخش ماشین و تعداد ۲۰ شرکت کننده در بخش آرسی به مرحله سوم این مسابقه راه پیدا کردند.
همچنین قرار است در این مرحله با اهدای فرمون طلایی از سوی مربیان و خود برنامه، ۱۰ شرکت‌کننده حذف شده بخش ماشین در مرحله قبل، امکان بازگشت به رقابت‌ها را داشته باشند.
در مرحله سوم نیز همچون مرحله گذشته شرکت‌کنندگان بخش ماشین که طی یک قرعه کشی میان ۴ مربی این گرایش یعنی محسن جعفری، نادر جعفری، بهنام صفاریان و شروین یگانه تقسیم شده‌ بودند همچون مرحله قبل توسط مربیان خود برای رقابتی حرفه‌ای آماده می‌شوند.
در مرحله سوم با اعمال برخی تغییرات، شاهد پرداخت ویژه به بخش ماشین‌های آرسی (رادیو کنترلی) خواهیم‌ بود و بخش موتور سواری از قسمت ۳۷ مجدد به کنداکتور برنامه باز خواهدگشت.
فصل دوم مسابقه «دست فرمون» شنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج