۱۰۵۲۳۲۷
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

آغاز مرحله دوم حمایت از پیام رسان‌های داخلی

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی از آغاز مرحله دوم حمایت از پیام رسان های داخلی با تاکید بر تلاش بیشتر آن ها برای ارتقا و تقویت خود در کنار این حمایت ها به منظور ایجاد نتیجه مطلوب خبر داد.

روزنامه خراسان: معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی از آغاز مرحله دوم حمایت از پیام رسان های داخلی با تاکید بر تلاش بیشتر آن ها برای ارتقا و تقویت خود در کنار این حمایت ها به منظور ایجاد نتیجه مطلوب خبر داد.

خوراکیان با اشاره به تصویب سند سامان دهی پیام رسان ها در کشور گفت: پس از تصویب این سند استقبال بسیار خوبی از سوی مردم به پیام رسان های داخلی شد اما در ادامه مشکلات فنی و نواقصی در ارائه خدمات و سرویس دهی ها به وجود آمد که البته این تجربه پس از سکون و افت مختصری، مسیری را برای رشد جدی پیام رسان های داخلی در زمینه های مختلف و رشد مجدد اقبال به آن فراهم کرد.وی افزود: برای حمایت از پیام رسان های داخلی در مرحله اول براساس مصوبات شورای عالی فضای مجازی کشور یک سری اقدامات صورت گرفت وهم اکنون در مرحله دوم حمایت ها برای تقویت و ارتقای آن ها هستیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی در تشریح مرحله دوم حمایت ها از پیام رسان های داخلی اعلام کرد: اتصال پیام رسان های داخلی به اپراتورها، کسب سهمی از درآمد ترافیک، اختصاص مرکز داده رایگان، تسهیل در اعطای مجوز، ارائه خدمات دولت الکترونیک، ایجاد شرایط مناسب تبلیغ در رسانه ها، رفع مشکلات قضایی و حقوقی و در نهایت همکاری در تمدید بازپرداخت تسهیلات مالی دریافتی از جمله حمایت های کشور در مرحله دوم این طرح است.

وی افزود: ایجاد ارتباطات صوتی و تصویری، حمایت بزرگی بود که با همکاری اپراتورها برای اتصال آن ها به پیام رسان ها صورت گرفت. همچنین طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی اپراتورها به میزان ترافیکی که پیام رسان ها بتوانند ایجاد کنند، سهمی از درآمد آن را پرداخت خواهند کرد که این مهم باعث ایجاد رقابت در جذب مخاطب و تامین نیازها و خدمات مورد نیاز مردم در پیام رسان‌های داخلی و در نهایت ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان عزیز خواهد شد.

وی با تاکید بر این که پیام رسان های داخلی باید برای ارتقا و تقویت خود تلاش کنند و خدمات بهتری را ارائه دهند چرا که حمایت ها در کنار تلاش های این پیام رسان ها نتیجه مطلوب را خواهد داشت بنابراین صرفا به دنبال حمایت نباشند، تصریح کرد: از پیام رسان های خارجی دعوت می شود در ایران دفتر مرکزی تاسیس و امکان تعامل و ارتباطات را ایجاد کنند چرا که ما موافق فعالیت سرویس های خارجی با اولویت حمایت از سرویس های داخلی در کشور هستیم اما این به میزان تعامل و همکاری سرویس های خارجی براساس اصول بین‌المللی بستگی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول مفت بیت المال بهشون مزه کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج