adexo3
۱۰۵۴۳۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

واکنش بهاره رهنما به جوسازی علیه هنرمندان

بهاره رهنما گفت: موجی علیه حضور آدم‌های معروف در کمپین‌های ضد اعدام راه افتاده، خصوصا از طرف ایرانیان و گروه‌های اپوزیسیون خارج از کشور.

خبر آنلاین: بهاره رهنما در یادداشتی در روزنامه اعتماد به اکران فیلم «طبقه حساس» در یک سینما که حاضران موجبات نجات سه نوجوان از مجازات اعدام را فراهم کردند، نوشت: موجی علیه حضور آدم‌های معروف در کمپین‌های ضد اعدام راه افتاده، خصوصا از طرف ایرانیان و گروه‌های اپوزیسیون خارج از کشور.

دوستان عزیز اصلا گیریم ما همه‌مان عقده قهرمان شدن داریم، همه‌مان بعد از ۲۰، ۳۰سال کار هنری و ۳۰، ۴۰نقش اصلی بازی کردن، دوست داریم نقش اصلی چنین درام‌های تلخی را بازی کنیم، دوست داریم برویم با بچه‌های کار و خیابان گل بفروشیم ،آدم مثبت به نظر بیاییم.

نتیجه همه این کارها اگر عدم تسری خشونت، بازگرداندن چند نوجوان به زندگی که ممکن است متخصصان و تصمیم‌گیرندگان آتی این مملکت شوند، خریدن آبروی چندین خانواده و شاد کردن دل چندین مادر یا گشودن گره‌های اقتصادی چندین خانواده بی‌بضاعت توسط جمع‌آوری این دیه‌ها باشد، شما چرا حرص بیخود می‌خورید؟

بگذارید کنار این‌همه نتیجه خوب ما هم دو تا عکس بیندازیم و قهرمان بشویم، اگرچه که به عقیده شخصی خودم و به عنوان سفیر انجمن حمایت از حقوق کودکان همیشه همه آدم‌های معروف را تشویق می‌کنم که کارهای خیرشان را به شدت منتشر و منعکس کنند چون همان‌طور که اتفاقات سیاسی اجتماعی گذشته این مرز و بوم نشان داده، خوشبختانه مردم ما همیشه از آدم‌های معروفی که دوست‌شان دارند، تاسی و تقلید می‌کنند حتی در کار خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      تک تک کلماتش رو تایید و تحسین می کنم کاش همه ی کسانی که قدری قدرت دارند حالا از هر نوعی دست کسی رو هم بگیرن بهاره جان اونی که عقده داره قسمت خالی جام رو می بینه البته تو قسمته خالی این جام هم عشقه به همنوعه که دیدنش چشم دل میخواد دوست دارم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج