اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۵۲۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آتش‌ بازی تمام عیار در تولد شکسپیر +عکس

جشن تولد ۴۵۰ سالگی ویلیام شکسپیر نمایشنامه نویس و شاعر شهیر انگلیسی در زادگاه وی برگزار شد که از موارد قابل توجه این جشن حضور سفرا و چهره‌های سیاسی کشورهای مختلف بود.

خبرگزاری مهر: جشن تولد ۴۵۰ سالگی ویلیام شکسپیر نمایشنامه نویس و شاعر شهیر انگلیسی در زادگاه وی برگزار شد که از موارد قابل توجه این جشن حضور سفرا و چهره‌های سیاسی کشورهای مختلف بود.

به نقل از سایت کمپانی رویال شکسپیر، روز ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت‌ماه) روز تولد ویلیام شکسپیر بود که به همین مناسبت شهر لندن یک هفته میزبان جشن تولد این نمایشنامه‌نویس شهیر بود.

در روزهای پایانی هفته تولد شکسپیر یعنی در روزهای ۲۶ و ۲۷ آوریل (۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه) منطقه استراتفورد شهر لندن میزبان جشن و ستایش مشهورترین نمایشنامه نویس و شاعر انگلیسی بود.

آتش‌ بازی تمام عیار در تولد شکسپیر +عکس

هزاران نفر بازدیدکننده از نقاط مختلف دنیا در منطقه استراتفورد دور هم جمع شده و در جشن‌های باشکوه و زیبای متعددی به این مناسبت حضور پیدا کردند.

جمعیت برای دیدن بازیگران و همچنین چهره‌های دیپلماتیک کشورهای مختلف و شخصیت‌های مطرح اجتماعی در خیابان اصلی استراتفورد حضور داشتند و در حرکت با شکوه به سمت آرامگاه ویلیام شکسپیر حرکت کردند و گل‌هایی را که در دست داشتند بر مزار این نمایشنامه نویس مطرح جهان گذاشتند.

آتش‌ بازی تمام عیار در تولد شکسپیر +عکس

از برنامه‌های ویژه و قابل توجه جشن ۴۵۰ سالگی شکسپیر، برگزاری مراسم پذیرایی در تمام اوقات جشن از همه افراد، نمایشنامه خوانی، اجرای برنامه‌های طنز و جشن برای کودکان، اجرای موزیک، گریم صورت و تور بازدید از منزل ویلیام شکسپیر بود که توسط کمپانی رویال شکسپیر تدارک دیده شده بودند.

همچنین بازدیدکنندگان در این جشن‌ فرصت ملاقات با بازیگران مطرح مورد علاقه خود را هم پیدا کردند.

آتش‌ بازی تمام عیار در تولد شکسپیر +عکس

در ۲ شب ۲۶ و ۲۷ آوریل مراسم آتش‌بازی نیز در تداوم برنامه‌های برگزار شده در روز، کامل کننده جشن تولد ویلیام شکسپیر بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج