adexo3
۱۰۵۵۷۲۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

تازه‌ترین نتایج انتخابات کنگره آمریکا

در حالیکه نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام نشده است، روزنامه گاردین گزارش داد تکلیف دو کرسی باقی مانده از ایالت جورجیا برای مشخص شدن اکثریت سنا، در دور دوم تعیین خواهد شد.

ایرنا: در حالیکه نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام نشده است، روزنامه گاردین گزارش داد تکلیف دو کرسی باقی مانده از ایالت جورجیا برای مشخص شدن اکثریت سنا، در دور دوم تعیین خواهد شد.

روزنامه گاردین نوشت: بر اساس گزارش ها، تعیین دو کرسی باقی مانده ایالت جورجیا در دور دوم انتخابات مشخص می شود که در نهایت اکثریت سنا را تعیین خواهد کرد.

در حال حاضر آرای دموکرات‌ها و جمهوری خواهان در سنا هر کدام ۴۸ کرسی است در حالی که دمکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا ۲۱۲ کرسی و جمهوریخواهان ۱۹۴ رای بدست آورده اند.

قرار است "دیوید پردو" جمهوری خواه و "یان اوسوف" دمکرات برای یکی از کرسی ها و همچنین "رافائل وارناک" دمکرات و "کلی لوفلر" جمهوری خواه برای دیگر کرسی ایالت جورجیا در پنجم ژانویه ۲۰۲۱ (۱۶ دی ماه ۱۳۹۹) برای دور دوم انتخابات سنا رقابت کنند.

تازه ترین اخبار و آمار رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا همچنان حاکی هستند که جو بایدن با ۲۶۴ رای الکترال در برابر ۲۱۴ رای الکترال دونالد ترامپ پیشتاز است و با وجود اینکه گفته می شود ترامپ همچنان حاضر به پذیرش شکست نیست اما بایدن هر لحظه با شمارش آرای پستی موقعیتش بهتر می شود و همه آمریکایی ها در انتظار اعلام نتایج نهایی بسر می برند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج