۱۰۵۶۰۵۹
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

آهنگساز «مختارنامه» کار با «بچه زرنگ» را آغاز کرد

به موازات آخرین فرآیندهای تولید انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»، امیر توسلی کار آهنگسازی این فیلم را آغاز کرده است.

خبرآنلاین: به موازات آخرین فرآیندهای تولید انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»، امیر توسلی کار آهنگسازی این فیلم را آغاز کرده است.
آهنگساز «مختارنامه» کار با «بچه زرنگ» را آغاز کرد
امیر توسلی، آهنگساز باتجربه سینمای ایران، سابقه ساخت موسیقی آثار تلویزیونی فاخری همچون «مختارنامه» و آثار سینمایی بسیاری از جمله «کافه ستاره»، «دایره زنگی»، «اخراجی ها ۲»، «گشت ۲»، «نهنگ عنبر۲»، «اکسیدان»، «چهارانگشت»، «تگزاس»، «قانون مورفی» و ... را برعهده داشته است.
گفتنی است انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» اولین فیلم سینمایی انیمیشن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان است که توسط گروه هنرپویا و با سرمایه گذاری مشترک کانون پرورش فکری و هنرپویا، آخرین مراحل فنی تولید و پساتولید را پشت سر می‌گذارد.
در خلاصه داستان این انیمیشن آمده است: «محسن پسربچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می کند تا با وسایل ابرقهرمانی اش به هرکس و هر چیزی کمک کند. او در یک اتفاق نادر با حیوانی مواجه می‌شود که از گونه حیوانات منقرض شده ایران است. محسن تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان کمک کرده و او را به زادگاهش بازگرداند. اما سفر به دلِ جنگل، نبرد با شکارچیان و رویارویی با حیوانات منقرض‌شده دیگر، شروع یک ماجرای پیچیده برای محسن است... .»
«بچه زرنگ» انیمیشن جدیدی از گروه «هنرپویا» به تهیه کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان است که چندی پیش خبر اتمام تدوین آن نیز منتشر شده بود.
«هنرپویا» در کارنامه خود، تجربه ساخت و عرضه فیلم‌های سینمایی «شاهزاده‌روم» و «فیلشاه» را به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران، داشته است و از این منظر، علاقمندان به سینما، منتظرند تا نتیجه همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با این مجموعه خصوصی را در سینماها به تماشا بنشینند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج