اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۶۳۴۲
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

قاتل معتاد در دادگاه: دوستم مستحق مرگ بود!

مردی که پس از قتل دوستش در دادگاه دو ادعای مختلف را برای این جنایت مطرح کرده بود پس از محاکمه با درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.

روزنامه ایران نوشت: مردی که پس از قتل دوستش در دادگاه دو ادعای مختلف را برای این جنایت مطرح کرده بود پس از محاکمه با درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده از سال گذشته با گزارش یک درگیری منجر به قتل آغاز شد. پس از حضور مأموران در صحنه مشخص شد که درگیری میان دو دوست صورت گرفته و در جریان آن نیما با یک ضربه چاقو به گردن خسرو او را به قتل رسانده است. در ادامه نیما بازداشت شد و در توضیح ماجرا گفت: من و خسرو سال‌های زیادی باهم دوست بودیم و اغلب مواقع هم به خاطر اینکه هر دو اعتیاد داشتیم باهم مواد مخدر مصرف می‌کردیم و حتی از هم مواد قرض می‌گرفتیم. آن روز وقتی برای مصرف مواد به سراغ جاسازم رفتم متوجه شدم که خسرو بدون اطلاع من موادم را برداشته و همین موضوع باعث شد تا با او درگیر شوم که منجر به مرگش شد. البته قصدم کشتن او نبود.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.در ابتدای جلسه رسیدگی اولیای‌دم که مادر و فرزند مقتول بودند درخواست قصاص کردند.پس ازآن نیما دردفاع از خودش ادعای دیگری را مطرح کرد و گفت: درگیری ما به خاطر مواد نبود.من خسرو را به‌خاطر فحاشی کشتم. آن روز من و خسرو درحال مصرف مواد بودیم که سر موضوع بی‌اهمیتی باهم بحث کردیم و به یکباره او شروع به توهین و فحاشی کرد و من که توقع شنیدن چنین حرف‌هایی را از او که سال‌ها دوستم بود، نداشتم عصبانی شدم و چاقویی را از جیبم در آوردم تا او را بترسانم، ولی خسرو دست بردار نبود و به سمتم حمله کرد و من هم با چاقو ضربه‌ای به گردنش زدم. حالا هم قتل را قبول دارم و به هیچ وجه هم پشیمان نیستم چرا که خسرو آن روز حرف‌های خیلی بدی به من زد و فحاشی کردن به رفیق چندساله رسم مردانگی نبود. آن روز به خاطر رفتارش آنقدر عصبانی شدم که او را مستحق مرگ دانستم، اما از مادر و دخترش عذرخواهی می‌کنم.

پس از اظهارات متهم و وکیلش قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک و مستندات پرونده نیما را به قصاص محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زودتر اعدامش .تا جامعه از دست این معتاد خلاص بشوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معتادبره بمیره

    • بدون نام

      چیشدپس طرح رعدچراامنیت نداریم بازتافقربیکاری احتیاط مسولین خواب الوداریم همین

    • بدون نام

      خدایا کمک به این مردم بدبخت این کشور کن ازدست این مسئولین بی خیال ودوتابیعتی وچدتابیعتی که فرزندان خودشان برای تحصیل وخوشگذرانی و.....بایستی به کشورهای اروپایی وامریکاسفرکنندجوانهای مادراینجامعتادشوندوهمدیگررابه قتل برسونند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی ربطی داشت اینایی که اینجا معتاد شدند اروپا هم برن معتاد میشن برو زندگی نامه بعضی از ایرانیهای که در خارج زندگی میکنن رو مطالعه کن میبینی که چه وضعی دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج