adexo3
۱۰۵۷۳۲۲
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

کاخ سفید در حال چیدمانِ دولت دوم ترامپ

همزمان با ادعای وزیر خارجه آمریکا مبنی بر این که روند انتقال به دور دوم ریاست‌جمهوری ترامپ به زودی هموار خواهد شد، منابع آگاه از ادامه اقدامات کاخ سفید برای چیدمان دولت بعدی وی خبر می‌دهند.

برترین‌ها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا با تکرار ادعای پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر گفت که پس از شمارش کامل آرای قانونی، روند انتقال به دور دوم ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ هموار خواهد شد.

همزمان با ادعای وزیر خارجه آمریکا مبنی بر اینکه روند انتقال به دور دوم ریاست‌جمهوری ترامپ به زودی هموار خواهد شد، منابع آگاه از ادامه اقدامات کاخ سفید برای چیدمان دولت بعدی وی خبر می‌دهند.

بر اساس این گزارش؛ دفتر کارکنان ریاست جمهوری در کاخ سفید همچنان در حال بررسی صلاحیت و توانمندی نامزدها برای فرصت‌های شغلی موجود در دولت فدرال به ریاست ترامپ هستند.

کاخ سفید در حال چیدمانِ دولت دوم ترامپ

روزنامه واشنگتن پست نیز گزارش داده که دفتر بودجه کاخ سفید به نمایندگی‌های فدرال در سراسر ایالات متحده دستور داده که به اقدام‌های خود برای تهیه و ارسال پیشنهاد بودجه دولت برای سال مالی ۲۰۲۱ ادامه دهند.

ترامپ روز دوشنبه نیز با برکناری مارک اسپر از سمت وزارت دفاع و انتصاب کریستوفر میلر به سرپرستی این وزارتخانه، تغییرات گسترده خود در رهبری پنتاگون را آغاز کرده است. تغییر در رهبری پنتاگون نیز بر نگرانی‌ها را درباره انتقال آرام و منظم قدرت از دونالد ترامپ به جو بایدن، افزایش داده است.

ترامپ و ستاد انتخاباتی و تیم وکلای او همچنان از پذیرش پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سر باز می‌زنند و با به راه انداختن چالش حقوقی و طرح ادعای تقلب در شمارش آرا همچنان سعی در تغییر نتیجه انتخابات دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرمین امیریان

      ترامپ کم دیوونه بود یه دیوونه دیگه مثل پمپئو اضافه شد واقعا کابینه ترامپ دیوونه خونه است.خخخخخخ

    • سید

      ای جانم ای جانم فقط من عاشق این لحظه هستم که بایدن ومعشوقش هریس سه رگه که انگشت تعجب بر لبانش چسبیده خواهد شد وقادر به جدا کردن انگشت تعجب نخواهند بود وجالبتر اینکه بایدن تحمل این شکست را که ندارد ودر یک آن با یک سکته مغزی به تعوا آرای ترامپ که بالا 170ملیون رای به مقدار 170ملیون مقاوات فشار برقی سکته وجان بی ارزشش را خواهد داد چون این کار خداست چرا که این نامرد نقشه ها برای ایران ما دارد وجنگ به راه خواهد انداخت اینکه خداوند اینجوری جلویش را خواهد گرفت

    • وطن

      طلوع نزدیک هست همه بیدارشویم

    • بدون نام

      ماشالله

    • بدون نام

      حق به حقدار میرسه۰ ببینید ؟؟؟

    • بدون نام

      دارت

    • بدون نام

      درود به عمو ترامپ

    • بدون نام

      مرگ بر قاتل شهید سلیمانی

    • بدون نام

      برای ما که اصلا مهم نیست کدومشون برنده باشه
      مگه نه ؟
      :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج