adexo3
۱۰۵۷۵۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مشاوران ترامپ: شاید او نتایج را بپذیرد

به گفته چند منبع مطلع از تفکرات دونالد ترامپ، انتظار رو به رشدی در میان مشاوران دونالد ترامپ وجود دارد مبنی بر اینکه او هرگز به شکست در انتخابات سوم نوامبر اذعان نخواهد کرد، حتی اگر نتایج در ایالت‌های مهم طی هفته‌های آتی تایید شوند.

خبرگزاری ایسنا: به گفته چند منبع مطلع از تفکرات دونالد ترامپ، انتظار رو به رشدی در میان مشاوران دونالد ترامپ وجود دارد مبنی بر اینکه او هرگز به شکست در انتخابات سوم نوامبر اذعان نخواهد کرد، حتی اگر نتایج در ایالت‌های مهم طی هفته‌های آتی تایید شوند.

به نقل از شبکه ان‌بی‌سی نیوز، یکی از مشاوران دونالد ترامپ، رئیس جمهوری فعلی آمریکا گفت: انتظار نداشته باشید که او شکست را بپذیرد. بیشتر احتمال دارد که او چیزی شبیه به این بگوید که "ما نمی‌توانیم به این نتایج اعتماد کنیم اما من آنها را رد نمی‌کنم."

یک مشاور دیگر هم گفت، پس از اتمام شمارش و بازشماری قانونی، نزدیک‌ترین چیزی که رئیس جمهوری آمریکا ممکن است به آن اذعان داشته باشد، این است که "او نتایج را می‌پذیرد اما می‌گوید که نمی‌داند آنها تا چه حد دقیق هستند." این مشاور گفت: اما فعلا ما به آنجا نرسیده‌ایم.

در همین حال، خبرها از رشد نارضایتی در کاخ سفید حکایت دارد که متحدان آمریکا آن را "شرم‌آور" و همچنین "عدم اطمینان و تردید و سردرگمی" بر سر امتناع رئیس جمهوری آمریکا از تایید نتایج انتخابات و تعیین مسیر رو به جلو توصیف می‌کنند.

یک مشاور دیگر گفت: این پایدار نیست.

برخی مشاوران هم می‌گویند که رئیس جمهوری آمریکا دارد به این باور می‌رسد که نتایج انتخابات تغییر نخواهد کرد. یکی از آنها گفت: حتی ترامپ متوجه شده که احتمال تغییر نتایج تقریبا صفر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج