۱۰۵۷۶۰۰
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

تعطیلی باغ پرندگان تهران تا اطلاع ثانوی

شهردار منطقه ۴ تهران گفت: با توجه به شدت گرفتن ویروس کرونا، مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

خبرگزاری مهر: شهردار منطقه ۴ تهران گفت: با توجه به شدت گرفتن ویروس کرونا، مجموعه تفریحی و گردشگری باغ پرندگان تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

محمد محمددوست با اعلام این خبر و با بیان اینکه شیوع مجدد ویروس کرونا در شهر تهران شرایط خاصی را برای استفاده شهروندان از امکانات تفریحی و گردشگری فراهم کرده است افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این ویروس منحوس، مطابق با شرایط موجود و دستورالعمل های ستاد مبارزه با کووید -۱۹ تصمیمات ویژه ای در شهرداری تهران اخذ شده است.

او با اشاره به تصمیمات اخذ شده در باغ پرندگان تهران به عنوان یکی از مراکز تفریحی پر طرفدار پایتخت گفت: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و افزایش سلامت شهروندان و کارکنان و همچنین پرندگان، مجموعه تفریحی باغ پرندگان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

محمددوست در ادامه از اجرای محدودیت های تردد در بوستان های جنگلی منطقه ۴ خبر داد و گفت: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، با اجرای محدودیت های جدید، از ورود هرگونه خودرو به بوستان های جنگلی لویزان، یاس فاطمی و تلو بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در شهرداری تهران تا اطلاع ثانوی جلوگیری خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • .

      عجب

    • @

      خب ماشینارو پارک‌ میکنن پیاده میرن.کل تابستون‌همین‌بود درب های بوستان های جنگلی بسته بود ولی توش پر از آدم بود ماشینها رو پارک میکردن کنار خیابون و میرفتن‌‌ تو‌ جنگل.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج