۱۰۵۸۹۰۹
۱۰۹ نظر
۵۰۲۶
۱۰۹ نظر
۵۰۲۶
پ

جزئیات تازه از طرح سراسری مقابله با کرونا

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفته در شهر های قرمز تردد درون شهری از ساعت ٩ شب تا ٤ صبح منع خواهد شد.

خبرگزاری صداوسیما: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در تشریح آخرین جزییات طرح جامع محدودیتهای کرونایی گفت: ۱۵۰ شهر و کلانشهر از روز شنبه به مدت ۲ هفته تعطیل می‌شود.

آقای دکتر علیرضا رییسی پس از جلسه فوق العاده بررسی نهایی دستورالعملهای «طرح جامع اعمال محدودیت‌های پویا در مقابله با کرونا» که با حضور رئیس جمهور برگزار شد ، افزود: در شهرهاي قرمز منع تردد از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح اعمال مي شود.

وی با اشاره به تصمیمات مهم این جلسه گفت: یکی از موضوعات مهم این بود که مصوبه ای که می خواهیم ابلاغ کنیم به چه زیرساخت هایی نیاز دارد و باید قاطعانه اجرا شود.

وی گفت: یک سری اصلاحات هم انجام و تک تک مشاغل بررسی شد و به این جمع بندی رسیدیم که بعد از این مصاحبه، مصوبات را نهایی کنیم و فردا صبح به سراسر کشور برای اجرا ابلاغ شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین اعلام کرد: از روز شنبه حدودا ۱۵۰ شهر که عمدتا کلانشهر هستند و شامل تهران هم می شوند به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد درون شهری نیز از ساعت ۹ شب تا ۴ صبح در مناطق قرمز منع خواهد شد.

آقای رئیسی با اعلام این که منع تردد بین شهری هم که قبلا وجود داشت همچنان اعمال خواهد شد اظهار داشت: بنابراین در شهرهایی که قرمز و نارنجی اعلام می شود فقط کسانی که پلاک بومی آن شهر را دارند اجازه تردد دارند و بقیه اجازه ورود به آن شهرها را ندارند.

جزئیات تازه از طرح سراسری مقابله با کرونا

وی ادامه داد: تعطیلی در مناطق قرمز یعنی همه جا تعطیل است به جز گروه شغلی شماره یک که مایحتاج ضروری مردم را تهیه می کند؛ مثل سوپر مارکت ، بیمارستان، مطب ، داروخانه و امثالهم و بجز آن همه جا تعطیل خواهد بود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: درباره کارکنان و ادارات هم بررسی صورت گرفت اداراتی که غیر ضروری هستند و نیازی به بازبودن شان نیست با حداقل کارکنان کار خواهند کرد. مثلا در برخی ادارات فقط نگهبانان باید باشند و حداکثر تا یک سوم کارکنان در مناطق قرمز باید حضور پیدا کنند؛ در مناطق نارنجی هم حداکثر نصف کارکنان باید حاضر باشند و اگر کمتر از آن هم حضور داشته باشند مشکلی نیست. در مناطق زرد هم حداکثر تا دو سوم کارکنان باید حاضر باشند .

آقای رئیسی با اشاره به اینکه این محدودیت ها در مناطق قرمز بسیار شدید است، اظهار داشت: این مصوبات به معنی واقعی، تعطیلی است و فقط مشاغلی که برای مردم ضروری هستند، مثل نانوایی تعطیل نمی شوند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ادامه با بیان اینکه تعطیلی ها در نظر گرفته شده برای محدودیت های کرونایی دو هفته است و اگر نیاز باشد بیشتر هم خواهد شد، در خصوص محدودیت ترددها گفت: دو نوع محدودیت است، اولاً شهرهایی که قرنطینه هستند که هم محدودیت درون شهری و هم بیرون شهری دارند.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال خارج شدن از تهران برای فردی که اگر وارد شهری نشود و دوباره به تهران برگردد، مشمول جریمه نخواهد شد.

آقای رئیسی اظهار کرد: هر شهری محدوده خود را دارد و اگر فردی از شهری خارج شود به شهر دیگر نمی تواند وارد شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره محدودیت های تردد درون و بیرون شهری گفت: افراد خاطی خارج شده از شهرهای نارنجی 500 هزار تومان و از شهرهای قرمز 1 میلیون تومان جریمه می شوند.

آقای رئیسی افزود : موضوع محدودیت ها و ترددها دو نوع است. شهرهایی که قرمز هستند ترددهای درون شهری و بیرون شهری دارند. مثلا فردی در تهران ساکن است و پلاک بومی هم دارد اما در شهر دیگر کارخانه دارد ، اگر این فرد وارد شهر نشود مشمول جریمه نمی شود اما اگر به شهر دیگر وارد شد جریمه می شود.

وی درباره نوع محدودیت های هر شهر ادامه داد : هر شهر محدودیت های خودش را دارد .خروج از شهرها جریمه ندارد اما اگر فردی به شهر دیگر وارد شد جریمه می شود.

دکتر رئیسی درباره جزئیات جریمه ها گفت: اگر فردی از شهر نارنجی وارد هر شهری شد 500 هزار تومان و از شهر قرمز یک میلیون تومان جریمه می شود .

وی افزود : درباره ادارات هم جرائم مشخص شده است که در بین جرائم تا 3 ماه انفصال از خدمات دولتی هم دیده شده است .
دکتر رئیسی همچنین درباره نحوه استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی افزود: جلسه ای در وزارت کشور درباره مترو ، اتوبوس واحد ، تاکسی ها و وسایل حمل و نقل برون شهری در حال برگزاری و بررسی است .

وی گفت : برنامه ای که در دست اقدام داریم این است که حدود ۲ هفته دیگر به تمام افرادی که به کرونا مبتلا هستند و می خواهند با اتوبوس مسافرت کنند اصلا بلیت نمی فروشند و هواپیما هم به این سیستم متصل شده است و به افرادی که مبتلا هستند بلیت فروخته نمی شود .

دکتر رئیسی افزود : درباره راننده های تپسی و اسنپ هم همین طور است . در اسنپ بیش از ۹۴۰ نفر مبتلا داشته ایم که اینها دیگر نمی توانند مسافر جا به جا کنند. ما سیستم هایمان را به هم متصل کرده ایم و افراد مبتلا به کرونا ، به سامانه ما وصل هستند .

وی گفت : افراد مبتلا به مدت ۱۴ روز نمی توانند سفر کنند و باید در قرنطینه بمانند.

رییسی با اشاره برخی مشاغل شیفت شب هم گفت : با توجه به اجرایی شدن محدودیت منع تردداز ساعت ۲۱شب تا ۴بامداد برخی از مشاغل و کارخانجات مانند پرسنل بیمارستان ،صدا وسیما مشغول هستند توسط مسولان انها لیست شماره خودرو انها به فرمانداریها ارسال میشود ومشمول جریمه نمیشوند.

رییسی ادامه داد: همه مدارس در سطح هشدار سه، دو و یک یعنی شهرهای به ترتیب قرمز، نارنجی و زرد به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد و برای دانشگاه‌ها نیز همین محدودیت اعمال می‌شود بنابراین این محدودیت‌ها سطح وسیعی از کشور را در نظر می گیرد.

وی درباره اعمال محدودیت در مراکز فرهنگی- مذهبی خاطرنشان کرد: مراکز مذهبی و فرهنگی هم تعطیل می شوند و به مدت دو هفته نماز جماعات و نماز جمعه تعطیل خواهد بود و در مراسم‌ فرهنگی نیز همین محدودیت اعمال می شود.

رییسی در پایان گفت:‌ محدودیت دیگر در منطقه قرمز هشدار سطح سه،‌ جلسات اداری است که اگر برگزار شود، حداکثر سقف نفرات حاضر در جلسه باید ۱۵ نفر باشد. بدین معنا که جلسه هیات دولت هم اگر بخواهد برگزار شود چون بیشتر از ۲۰ تا ۳۰ نفر هستند باید با ۱۵ نفر برگزار شود و بقیه به صورت وبیناری حضور داشته باشند. در سطح هشدار دو و یا شهرهای نارنجی هم حداکثر افرادی که می توانند در جلسه حضور پیدا کنند، ۲۰ نفر و در هشدار شهرهای زرد نیز حضور در جلسه حداکثر با ۳۰ نفر تعیین شده و بیش از آن ممنوع است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه لیست از مشاغلی که می تونن باز باشن دادن که همه جی توشه نجاری مکانیکی لوازم خانگی کابینت کشاورزی صنعتی ..... خیلی از ادارات
      پس کی تعطیله!!!!!!!

      پاسخ ها

      • مجید

        شما آخر ماه کرایه این بنده خداها رو میدی؟؟؟؟

      • بدون نام

        فقط بازی با کلمات!!. بجز تعطیلی و قرنطینه واقعی این بازی سیاسی هیچ تاثیری نخواهد داشت

      • بدون نام

        مگر این پسره وزیر ارتباطات صحبت خوب بودن و کامل بودن اینترنت نمیکنه خوب کارمندان دولن فقط از طریق اینترنت کار مردم را جوابگو باشند و انجام بدهند نه حضوری. انوقت مردم لازم نیست تردد کنند برای کارهای اداری. بانکها هم بوسیله کارت به کارت پول جابجا میکنند و قبض ها پرداخت میشه. کاری که المان یا کشورهای اروپایی دارند انجام میدهند . ادارات دولتی فقط دورکاری انجام میدهند

      • بدون نام

        از تهران به کرج میشه رفت یا خیر؟؟؟؟؟؟

      • ajab

        حیف هزینه هایی که بابت همچین جلساتی حروم بشه با این خروجیتون

    • بدون نام

      یه لیست از مشاغلی که می تونن باز باشن دادن که همه جی توشه نجاری مکانیکی لوازم خانگی کابینت کشاورزی صنعتی ..... خیلی از ادارات
      پس کی تعطیله!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقت نکردیدها میگه از 9 شب تا 4 صبح تردد ممنوع هست
        آخه چون کرونا روزها میخوابه شبها که مردم اکثرا در خانه هستند ول تو خیابونها میچرخه . از این گذشته کرونا چون به مسافرت علاقه داره همه باید تو شهر خودشان رفت و امد کنندو کرونا تهرانی فقط در تهران بین خود تهرانیها پخش بشود یا کرونای
        مشهدی و قمی و تبریزی و اصفهانی همینطور .کرونا هرشهر باید اصالت خودشو داشته باشه . عجباااا

      • بدون نام

        کرونا مگه گرگ و شغال هست که هوا تاریک بشه بیاد بیرون و مردم داخل خانه بمانند ؟

    • بدون نام

      باید تعطیل کنید و هزینه خسارت مغازه رو هم بدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس با این تعطیلی ها دیگر نباید حداقل از ما اصناف مالیات و عوارض بگیرند

      • بدون نام

        تو این مملکت مغازه ها مگه ضرر هم میکنن؟!
        جنس رو خریدن ۱۰ تومان تو انبار دارن الان میدن ۱۰۰ تومان
        هرچی از دل کاسبکارهایی که ابن چند سال خون مردم رو شیشه کردن در بیارن حقه

      • بدون نام

        اونی که ۱۰ تومن رو میده ۱۰۰ تومن با انصافه، برو بالاتر...

    • قزنگ

      یکی نیست بگه آخه ... ، ... ، این دو هفته از کجا بیاریم بخوریم ؟

    • بدون نام

      وقتی بانک و تعطیل نمیکنید همه ی شرکت های خصوصی باز میمونن
      آخه این چه وضع تصمیم گیریه؟؟؟

    • بدون نام

      تاکسی ها چطور؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون کرونا شبها فعال هست و روزها خواب، تاکسی ها هم فقط روزها میتوانند کار و تردد کنند . 9 شب تا 4 صبح اجازه ندارن کار کنند مثل اتوبوس ها و مترو ها که روزها باز هستند و شبها نه

    • بدون نام

      این کرنا اگه خودش بره وگرنه شما هیچ کاری نمیتوند بکنید

    • یوسف

      چرا بانک ها تعطیل نیست آدم نیستند

    • Negar

      شما می گویید تعطیل ولی برخی مردم به خاطر یکسری از کار های مهم می روند بیرون ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل خرید کفش تو حراجی یا رفتن به آرایشگاه واسه ناخن و خیلی کارهای ضروریه دیگه ، تا خود مردم رعایت نکنند این کررونا رفتنی نیست

    • بدون نام

      امیدوارم حالا که قرنطینه شد از نظر مالی مردم تامین بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درباره ماشین های باری چیزی نگفتن
        وانت بارها حق بار بردن دارن یا نه

      • بدون نام

        دیگه چه فکری دارید

    • بدون نام

      پس اقتصاد مردم چی میشه...

      پاسخ ها

      • حسین

        اون که خیلی وقته تعطیل شده ...

    • بی نام

      این تصمیم هر چند دیر شد اما بهترین راه همین تعطیل کردن هست این وَط معیشت مردم به شدت آسیب می بیند اما بهتر از این است داغ عزیز ببینند خودم هم بیماری را دارم و هم داغ دیده ایم

    • بینام

      خوب دکان بازارراه انداختین قطارسوارشی ازمایش ششصدی بدی بابا مردم دیگه چیزی ندارن

    • شیر

      یعنی چی این کارها یکم یارانه هارابیشترکنیدتامردم پول داشته باشندنرن سرکار

    • بدون نام

      پس هرکی کارخونه داره آزاده!؟

    • شیر

      اوکی

    • بدون نام

      داداش,فکر مردم بدبخت بچاره هم باشید قرض های مارو کی میده

    • بدون نام

      خودش فهمید چی گفت آخرش ادارات بازن یا تعطیل

    • بدون نام

      تا بانک ها تعطیل نشه همان اش و همان کاسه منبع اصلی تجمع و ویروس همان بانکها هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بانک‌ها باید باز باشد تا درامدی دیگر شوند برای جبران کسری بودجه.چکهای برگشتی و رفع اثر انها و دوم و مهمتر بورس.چون اگر بانک‌ها تعطیل شوند بورس نیز تعطیل میشود ....

    • علی

      ما که آخرش نفهمیدیم تعطیل هست یا نه ؟ روحانی گفت کارخانجات تعطیل نیستند . این میگه کلا تعطیله

      پاسخ ها

      • مهدی

        ما هم مشکلمون همینه. کسی جواب درستی نمیده

    • فرشید

      بابا مردم گرفتارن شهر و تعطیل کنید که درست نمیشه

    • بدون نام

      شرکتهای خصوصی چی؟

    • اهورایی

      لطفا ی فکری هم ب حال کسایی کنید ک کارشون ازاده و مثل کارمندا حقوق ثابت ندارن

    • مهدی

      منظور از شهر یعنی چی.
      من پلاک تهران دارم ولی ساکن پردیس هستم.
      تردد من چجوری میشه.
      خیلی‌ها مثل من هستن.

    • مهدی

      خدا برکت شما فکر پر کردن جیب خودتونین تا به فکر جون مردم

    • بدون نام

      این گونه محدپدیت ها باید زودتر اعمال می شد. اما حالا هم خوب است.

    • بدون نام

      هیچکدام از شرکتهای خصوصی رعایت نمیکنند ؛ لطفا پیگیری کنید

    • بدون نام

      پس چی بخوریم بی وجدانا ... ب شمام میگن مسول اخه

    • مجید

      مردم نان ندارند دولت بامجلس بایدهمکاری کند طرح یارانه 120 خرید حق مردم است محتاج نان شب هستند سه قوا درحق مردم همدلی کنند بجای یک هفته یک ماه تعطیل کنند....مسعولین دارند خرید کنند مردم نه...?

    • بدون نام

      خوب کاری میکنید ولی بفرمایید مردم چی بخورند اقلا نفری یک میلیون برای دو هفته بحسابشان واریز کنبد

    • هموطن

      آخرش نفهمیدیم، ۲ هفته همه جا تعطیله یا اینکه مشاغل باز هستن و باید بریم سرکار!!!
      مشاغل دولتی که مشخصه؛ مشاغل آزاد چطور؟! تعطیل ۱۰۰درصد هستن یا میتوانند فعال باشند؟

    • رحیمی

      سلام عزیزان امیدوارم این طرح جواب بده و حداقل کمکی باشه برای این ملت مظلوم و بی پناه و هر روز دارن میبینن عزیزان انها جلوی انها پرپر میشود بر اثر این ویروس منحوس خدایا خودت کمک کن الهی امین

    • بدون نام

      نیروهای مسلح چی شامل میشود

    • بدون نام

      حرکت با ماشین شخصی انهم فقط از کمربندی ها و اتوبان ها جریمه دارد؟

    • بدون نام

      تو رو خدا به داد مردم شهر کجور تو مازندران برسین با اینکه مدارس تعطیل و آموزش مجازی اما مدیر مدرسه کجور همه دانش آموز هارو مجبور میکنه به اینکه برن مدرسه خانوادها وقتی نفرستن تهدیدشون میکنن به اخراج بچها از منطقه خواهش میکنم اگه کسی میتونه پیگیری کنه ما هفته ای دو سه کرونایی تو کجور دفن میکنیم لطفا به داد ما برسین

    • بدون نام

      کاش از پنج شنبه شروع کنند به منع عبور ومرور بخدا خیلی ساده دارید با جون مردم برخورد میکنید البته مردم خودشان هم مقصر هستند خیلی ها فقط برای تفریح وپاساژ گردی بیرون میان اینادیگه واقعا باید بازداشت بشن بخاطربازی باجان مردم

    • خ

      من که نفهمیدم چی میگه

    • مهدی

      یا مثلا هنوز نگفتن شرکتهای خصوصی یا کارگاهها تعطیل هستن یا نه.

    • اشکان

      یعنی ما که تعمیرگاه داریم هم تعطیل باید بشه؟

    • بدون نام

      خودتون فهمیدید چی گفتید؟!!!!...

    • یک شهروند

      این خیلی خوبه افرین فقط یکم دیر یادتون افتاده بازم اشکالی نداره میخواهیم مدیریت بکنید

      اقایون مدیر به اون کاسب اون مغازه دارم هستید ماهی ۱۰ میلیون ۲۰ میلیون داره اجاره میده؟؟
      یا اون کارگری که مجبور کار بکنه چون حقوق ثابت نداره
      و یا فقط حواستون به کارمندی هست که بود نبودش براش فرقی نداره حقوقشو میگیره

      اینکه شما مدیریت میکنید سفت سخت لازمه مهندسی شده باشه دیگه درسته زیر ساخت هاش اماده ست ؟؟؟
      مردم بدهی قسط اجاره خرج خوراک با موندن اجباری تکی خونه تدبیری براش در نظر گرفته شده؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ننه فرانکی

        خیر
        سوال بعدی

    • بیچاره

      اخه این چه قانونیه من ساکن شهر دهگلانم که محل کارم سنندجه هر روز باید سر کار برم واگرنه اخراجم میکنن با این قانون چه کار بکنم کم بدبختی داشتیم اینم اضافه شد

    • یک شهروند

      بالاخره نفهمیدیم بانکها تععطیل هست یانه
      راستی یادم رفت کارمندای بانک کلاً جزء مردم حساب نمیشند چون نَه هواآلوده میشه . نَه برف .نَه سرما .گرما الان هم که کرونا به بانکیا کاری ندارند نمیدونم کارکنان بانک ادم اهنی هستن ضد بیماریند ......

      پاسخ ها

      • ننه فرانکی

        بانکی هستی؟؟؟؟؟؟
        خخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      چرا خودرو سازی رو تعطیل نمیکنید چرا برای که انقد نیرو دارن

    • بدون نام

      بانک هم تعطیله؟

    • م .ا

      اگر شخصی که در تهران زندگی میکنه و پلاک خودروش واسه شهرستانه آیا در تهران جریمه میشه؟ در ضمن بیمه نامه هم واسه تهران هست

    • بدون نام

      در کارهای دولتی یه عده همیشه در مرخصی هستند و وظایف رو به دوش همکارانی که پارتی ندارند میندازن ،در رعایت پروتکل هم عدالت نداریم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

    • بدون نام

      حداقل تو این دو هفته طرح ترافیک را لغو‌کنید

    • سارا

      اینجا مثل برره می باشد. همون اوایل که از قم شروع شد چرا به فکر نبودی جناب مسوول

    • بی نام

      با این تعطیلیها واوضاع خراب بازارو هر روز گرونی فکری هم برای مردم کردید که باید چطور زندگی کنن

    • بدون نام

      یکم پولم بدید مردم چی بخورن

    • بدون نام

      دير شده، دير

    • بدون نام

      تکلیف افرادی که ماشین باری باپلاک شخصی دارن چی میشه
      خرج ومخارجشون ازکجاباید تامین بشه

    • بدون نام

      این تعطیلیها مثل سایر کارهایشان مسخره بازیه....همش نمادین است...کردم رو سر کار گذاشتن و خودشان هم نمیدانند چکار کنند..فقط زندگی مردم را پیچیده تر و سخت نر میکنند ولی خودشان راحت زندگی میکنند..لیچاره ما مردم که شدیم همه جور
      موس آزمایشگاهی..ففط خدا کاری گند وبس.....اتحاد و هماهنکی و فکر درست در کار نیست..صبح نتا شب هرار جور تصمیمهای نیمه کاره میگیرند و هزار تا ربیس بازی در میارن.

    • علی

      وقتی بانک باز باشه یعنی قرنطینه هیچ، تعطیل کردن شما هم هیچ فایده ای نداره، بانک الوده ترین مکان واسه کرونا هست

    • مرگ

      اداره پست تکلیفش تو این تعطیلی ها چیه

    • رضا

      هزینه زندگیمون رو میدید

    • امین

      نا مسلمونا بخدا کارگرا هم آدمن اصلا هیچ اسمی نمیاد از کارگرا پس تکلیف ما چیه

    • بی اعصاب

      9شب تا4 صب

      خسته نباشی داش

    • جاوید

      حکومت نظامی

    • بدون نام

      ساعت 9 تا 4 صبح که خوابند

    • بدون نام

      یکی از بدترین جاهایی که امکان انتقال کرونا خیلی زیاده کارخونهاست که چون خصوصی هستن تعطیل نمیشن

    • بدون نام

      مردم برن یونجه بخورن همه روگفت خبری ازکمک نیست

    • سحر

      کسی نیست ک بفکراون مغازه دارباشه ک تواین دوهفته ازکجابیاره خرج زندگیشوازکجابخوره ک نمیره

    • بدون نام

      نون شبمون رو شما میدید‌؟.......اگه شما میدید اصلا یک ماه تعطیل کنید....یکم از کشور های جهان اول یاد بگیرید که به فکر مردمشون هستن

    • طلا ناب

      بانک ها رو باید تعطیل کنید که از مراکز اصلی شیوع کرونا هستند.

    • ع

      وضعیت سربازا چیه تعطیلشون کنین

    • بی نام

      پس تکلیف کارخانجات چی میشه.ما که ۳ شیفت کاری سرکاریم آدم نیستیم.تمام این آلودگیها از کارخانجات بلند میشه.کارخانه ما ۷۰۰ نفر نیرو داره که نزدیک به ۲۰۰ نفر از اونها دچار کرونا شدن.اخه چرا کارخانجات رو تعطیل نمیکنید؟پس ما چه گناهی داریم که باید به پای بی فکریه بقیه بسوزیم.لطفا صدای مارو به مسئولین برسونید.

    • بدون نام

      این کار رو باید دوماه پیش انجام می‌دادید نه الان که روزی ۵۰۰ نفر از مردم فوت میکنند
      این یه جنایت و حتی خیانته که کوتاهی کردید و مردم رو بحال خودشون رها کردید و خیلی ها بیگناه بودند و فوت کردند

    • رامش

      ادارات دولتی رو تعطیل کنید که هم صرفه جویی در هزینه بشه هم نیروها بیشتر بیکار بشن با مغازه دارها که مستاجر هم هستن کاری نداشته باشید وقتی نمیتونید جبران خسارت کنید

    • r.h

      کارمندای بانک آدم نیسن همیشه همه جا تعطیله غیر از این قشر

    • پرویز

      دولت از هر چیزی می خواهد پول در بیاورد شما کا را بده دست ارتش مثل چین و با زور جلوی تردها را خواهند گرفت الکی دنبال پول هستید

    • بی نام

      یکی به ما بگه چند درصد مردم کرونا گرفتن
      ؟
      هفتا درصد نشده یغعنی؟

    • بدون نام

      اکثر تردد در ساعات 9شب تا 4 صبح توسط کارکنان بیمارستان ها و صدا و سیما دیگه ... ما که اینجا بار و کاباره نداریم که

    • حامد

      یا کرونا میکشه یا گرسنگی

    • mm

      جای بسی سوال است عدم تعطیلی بانک ها یکی از مشاغلی که اگر تعطیل شود بسیاری از مردم بهانه ای برای بیرون امدن ندارند وهمچنین بسیاری ازمشاغل باتعطیلی بانک خود به خود تعطیل میشوند

    • ننه فرانکی

      میگه منع ترددبین شهری که ازقبل وجودداشت همچنان اعمال خواهدشد
      روی دروغگوسیاه بیاورودی وخروجی های شهرماکرمانشاه روچک کن ببین روزی چندپلاک کرمانشاه خارج میشن وچندپلاک غیربومی واردمیشن آخه چرانمیتونین دروغ نگین

    • بدون نام

      حداقل تعطیل میکنید به فکر مغازه دارها هم باشید . حداقل لفظی هم که شده اعلام کنید صاحبان مغازه کرایه این دو هفته رو نگیرن. بعضیا بخاطر همین کرونا همین الانم برشکست شدن و مغازه هاشون جمع شده

    • بدون نام

      بازم که دارن جوک میگن اینا.مطمئن باشیداین طرحم هیچ دردی ودوانمکنه فقط دارن باروح وروان مردم بازی میکنن

    • فرهاد

      مردم تعطیل کنن خرج زن و بچه شون رو شما می دید ؟؟؟؟؟

    • م

      بانک تعطیل نشه بورس و جاهای دیگه به خاطراینکه چکهاشون رو پتس کنن بتیدبازیاشندپس یا رومی رومی یا زنگی زنگی بانک وقتی تعطیل باشه به طبع اون همه تعطیل میشوندمثل اینکه فیوز کنتور برق وصل باشه بعد بگیم کسی کلید برقی رو روشن نکنه وتاکید هم بکنیم خوب بجای اینهمه تاکیدفیوز کنتور برق رو از مدار خارج کنیم بقیه هم خاموش میشوندالبته قبلش باید شمع وروشنایی جایگزین به مردم بدهند که همون ارزاق موردنیاز دو هفته ای مردم هست.مانندکشور کانادا گه الان اسمی از اون در مورد کرونا برده نمیشه

    • علی

      کارمندان محترم دولت تو اداره میشینن جواب ملت را نمیدن وای به حال اینکه رو کاناپه دراز بکشن هر چند ساعت یه بار اینتر کنن ، زرررررشک

    • مردم

      از نظر این دانشمندان محترم..تردد ۹شب تا ۴ صبح حکومت نظامی به چه معناست؟ نکنه ویروس کرونای جدید بی خوابی گرفته و شبها فعاله؟ روزها که جمعیت زیاده کرونا خوابه؟ شبها چه خبره؟

    • بدون نام

      بانکها همین جوری هم کار مردمو راه نمیندازند سقف کارت به کارت و جابجایی پول را ببرند بالا بانکها همین یک ذره کاری هم که میکنند نکنند الان بانک محل ما سه ماه میشه یک روز درمیون بازه میگیم چرا کدوم بخش نامه میگه هرکی هرکیه

    • بدون نام

      اگر مقررات قاطع انجام شود امیدی به ریشه کن کردن این بلای ناگهانی امیدی هست

    • سید

      این هم دوهفته تعطیلی مسئولین فکرش راکردیدکه ما باید اجاره مغازه واجاره منزل وهر کدام کلی قسط بدهیم شماان دفعه به بانکهابرای به‌ تاخیرانداختن اقساط ابلاغ کردیدولی بانک‌ها به مردم اخطاردادن درصورت عدم پرداخت وثیغه ضامن به اجرا گذاشته میشودخدا به دادمان برسدبااین دو هفته تعطیلی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.

    • بدون نام

      ااصلا بفکر نیستن..فقط بفکر کاسبی و از مردن پول گرفتن به هر قیمتی هستن..کرونا و تحریم شده فرصتی برای نابوذ کردن مردم...این مدل تعطیلی مسخره است..انگار کرونا رپزا میاد و شبها میره...

    • همایون

      ما کارمندای بخش خصوصی آنتی بادی داریم
      فرقی نداره برامون تعطیل باشه یا نباشه

    • بدون نام

      شما که همش میگید مردم از خونه بیرون نیان بدون خواربار چکار کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج