جاباما
۱۰۵۹۴۷۳
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

«عصر جدید» چه زمانی به تلویزیون برمی‌گردد؟

برنامه "عصر جدید" قرار بود آبان تکلیف فصل دومش روشن شود نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه مشغله برخی از داوران شاید زمان ضبط مراحل نهایی را دورتر کند.

خبرگزاری تسنیم: برنامه "عصر جدید" قرار بود آبان تکلیف فصل دومش روشن شود نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه مشغله برخی از داوران شاید زمان ضبط مراحل نهایی را دورتر کند.
«عصر جدید» چه زمانی به تلویزیون برمی‌گردد؟
کاهش بیننده و اتکای زیاد از حد به چند برنامه، آژیر خطری است که برای تلویزیون روشن شده، یا باید به سراغِ برنامه‌های خلاق‌محور برود و یا تکلیف برنامه‌های پربیننده‌ای مثل "خندوانه"، "دورهمی" و بخش‌های نیمه‌نهایی و نهایی "عصر جدید" و ادامه این برنامه تلویزیونی، روشن کند.
چندی پیش اولین چراغِ سبز را رامبد جوان در لایوی که با طرفدارانش داشت روشن کرد. در حالیکه دو برنامه دیگر "عصرجدید" و "دورهمی" هنوز چراغ خاموش جلو می‌روند. اما یکی از چالش‌های جدّی‌ پیشرویشان مشغله‌ هنرمندانش است؛ از مهران مدیری گرفته که نام‌های مختلفی از کارهای جدیدش رسانه‌ای می‌شود تا مشغله‌ای که برای داوران "عصرجدید" بوجود آمده است.
البته برنامه‌هایی همچون "دورهمی" و "عصر جدید" به مخاطب‌شان وعده حضور داده‌اند. مهران مدیری که در روزهای آخر روی آنتن شبکه نسیم اعلام کرد که سری جدید برنامه از لحاظ دکور، محتوا و اجرا کاملاً با چیزی که تا امروز بوده، متفاوت باشد. اما تا به امروز خبری رسمی برای شروع شدن ضبط یا پخش سری پنجم این برنامه تلویزیونی منتشر نشده است.
احسان علیخانی به شکل تصویری اعلام کرد مراحل نیمه‌نهایی فصل دوم "عصر جدید" اوایل آبان‌ماه پخش می‌شود. هنوز از این برنامه هم خبر رسمی بیرون نیامده که ضبط آغاز شده و مخاطب بتواند هرچه زودتر منتظر روشن شدن تکلیف این فصل "عصر جدید" باشد.
با توجه به اینکه فراخوان فصل سوم این برنامه تلویزیونی هم منتشر شده باید دید انتظارها به سرانجام خواهد رسید و یا اینکه کماکان مشغله داوران و نگرانی ابتلا به کرونا برای شرکت‌کنندگان مراحل نهایی که عمدتاً شهرستانی‌اند چالشِ "عصر جدیدی‌"ها خواهد بود؟
پیگیری‌ها نشان می‌دهد که عوامل و دست‌اندکاران "عصر جدید" در تلاشند مراحل نیمه‌نهایی و نهایی فصل دوم این برنامه تلویزیونی را در ماه‌های باقیمانده از سال 1399 به مرحله ضبط و پخش برسانند. حتی با توجه به انتشار فراخوان فصل سوم، قرار است با آرام شدنِ کرونا و مهیا شدن شرایط، "عصر جدیدی‌"ها در تابستان 1400 تولید فصل سوم را آغاز کنند.
برخی هم اعتقاد دارند آرام شدن کرونا و نگرانی برای ابتلا به این بیماری بهانه است، چون در خبرها می‌بینیم رویا نونهالی یکی از داوران این برنامه در سریال خانگی حسین سهیلی‌زاده (ملکه گدایان) و حتی امین حیایی هم مشغله‌های جدیدی دارد.
با این حال باید دید احسان علیخانی و گروهش چطور می‌توانند این چالش‌ها را مدیریت کنند و فصل نیمه‌تمام "عصر جدید" را به پایان برسانند؛ چرا که بیشتر شدنِ این زمان هم به ضررِ خود گروه برنامه‌ساز تمام می‌شود که هزینه اجاره دکور و دیگر امکانات لوکیشن را می‌پردازند و هم به ضرر تماشاگر تمام می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همچی میگی مشغله هرکه ندونه میگه اینا از معاونین مهم حسن روحانی هستند.اینا یمشت بیکار الدوله بیش نیستند.

    • زیر خط فقری

      با توجه به اخطار جناب دکتر نمکی مبنی بر چهار رقمی شدن فوتی های کرونا !!! به احتمال قوی این برنامه ها در آنزمان پخش خواهد شد که گند کاریهایشان را پوشش دهد ،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج