۱۰۶۱۰۵۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

حضور موفق «اسکی باز» ایرانی آنسوی مرزها

فیلم سینمایی «اسکی باز» ساخته فریدون نجفی تا کنون در چند جشنواره‌ بین‌المللی حضور داشته و موفق به کسب جوایز متعدد شده است.

خبرگزاری ایرنا: فیلم سینمایی «اسکی باز» ساخته فریدون نجفی تا کنون در چند جشنواره‌ بین‌المللی حضور داشته و موفق به کسب جوایز متعدد شده است.
حضور موفق «اسکی باز» ایرانی آنسوی مرزها
از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم سینمایی اسکی باز به کارگردانی فریدون نجفی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی که پخش بین‌الملل آن را سازمان سینمایی حوزه هنری برعهده دارد، تا کنون حضور موفقی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته است.
از جمله حضور موفق این فیلم می توان به حضور در بخش رقابتی بیست و یکین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم المپیا در یونان اشاره کرد که موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از این جشنواره نیز شد. از دیگر جوایز این فیلم می‌توان به دریافت جایزه نقره‌ای دهو از بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم زنگبار اشاره کرد. همچنین این فیلم از نامزدهای دریافت جایزه هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی کودک شارجه بود.
دیگر حضورهای بین‌المللی این فیلم از جمله جشنواره بین‌المللی فیلم کمبریج در کشور انگلستان، جشنواره بین‌المللی فیلم کودک یونیورسال ترکیه، جشنواره آی اف آی ایرلند، جشنواره کودک کلکته هند، جشنواره فیلم ایرانیان سوئیس، جشنواره یونیورسال کیدز کشور ترکیه، جشنواره ریمباو دو سینمای کشور فرانسه و همچنین جشنواره فیلم ایرانیان لندن.
اسکی باز همچنین در سال ۱۳۹۷، کاندیدای جایزه‌ آکادمی آسیا پاسیفیک شد.
این فیلم در سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، با دریافت هفت پروانه زرین، پرافتخارترین و بهترین فیلم این جشنواره شد.
اسکی باز به ایرلاین‌های هواپیمایی از جمله امارات، ترکیش و قطر همچنینن تلویزیون کشور یونان فروخته شده است.
در این فیلم هنرمندانی چون امیررضا فرامرزی، آوا دارویت، رضا موری، حبیب تاجمیری، الهه صالحی، سید شهاب الدین طباطبایی، مژگان امیدی، مژگان محمودیان، غلام شاه قنبری و منور رشیدی ایفای نقش کرده اند.
در خلاصه داستان اسکی باز آمده است: بز کوهی که به روستاه پناه آورده، قرار است قربانی یک رسم محلی شود، جولی پسربچه‌ای است که تا عصر، قبل از مسابقه اسکی، فرصت دارد او را نجات دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موقع پرداخت که بشه میگن بانکهاتون تحریمه پول بی پول بجاش شنل گاوبازی ببرید!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج