۱۰۶۱۷۱۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بازداشت عامل اجبارِ کودک به مصرف مشروب

رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که در یک ویدئوی اینستاگرامی یک کودک ۳ ساله را وادار به مصرف مشروبات الکلی و استعمال دخانیات کرده بود ، خبر داد.

پایگاه خبری پلیس فتا: رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که در یک ویدئوی اینستاگرامی یک کودک ۳ ساله را وادار به مصرف مشروبات الکلی و استعمال دخانیات کرده بود ، خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت : در پی انتشار ویدئویی مبنی بر وادار نمودن استعمال دخانیات و مصرف مشروبات الکلی یک دختر بچه ۳ ساله توسط فردی در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی و واکنش کاربران به انتشار کلیپ مذکور شده بود، کارشناسان پلیس فتا تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بررسی های فنی کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و مشخص شد که نامبرده بدون هیچگونه نسبتی با والدین این خردسال از اختلاف بین پدر و مادر این کودک سوءاستفاده کرده و در زمان غفلت والدین با وادار کردن این دختر ۳ ساله به مصرف مشروبات الکلی و استعمال دخانیات ، ضمن فیلمبرداری از او ،اقدام به انتشار آن در فضای مجازی کرده است.

وی افزود:طی هماهنگی با مقام قضائی، فرد مذکور دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد و ضمن اعتراف به بزه ارتکابی؛ انگیزه اصلی خود را از این اقدام غیر انسانی، شوخی و سرگرمی در فضای مجازی اعلام کرد و معترف شد که هرگز تصور نمی کردم انتشار این کلیپ در فضای مجازی، واکنش منفی کاربران را به همراه داشته باشد.

سرهنگ گودرزی بیان داشت: مجرم پس از دستگیری طی هماهنگی با مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی به زندان تحویل داده شد و باتوجه به عدم نظارت کافی والدین بر فرزندشان و ناتوانی آنها در نگهداری از این خردسال، این کودک نیز حسب دستور مقام قضایی تا اطلاع ثانوی به بهزیستی منتقل شد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ توصیه کرد: هرگونه کودک آزاری و بازیچه قرار دادن کودکان جهت تفریح و خنده پی گرد قانونی دارد و کاربران فضای مجازی باید توجه داشته باشند از ارتکاب به اقدامات مشابه به دلایل مختلف از جمله تفریح و سرگرمی،جمع آوری فالور و بازدید کننده خودداری کرده و بدانند یکی از اولویت های پلیس برخورد با اینگونه ناهنجاری ها است و از ابتدای سال تاکنون چندین مورد از متهمین اصلی این موارد دستگیر شده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا لعنتش کنه آخه ... دختر 3ساله مال این کاراست روانی ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج