۱۰۶۲۹۳۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

توضیح وزیر دفاع درباره جزئیات ترور فخری‌زاده

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بیان جزئیاتی از عملیات ترور شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری این وزارتخانه پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بیان جزئیاتی از عملیات ترور شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری این وزارتخانه پرداخت.

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جرئیات عملیات ترور شهید محسن فخری زاده گفت: شهید فخری زاده امروز در یک سفر در اطراف تهران مورد هدف یک عملیات تروریستی قرار گرفتند و تیم حفاظت ایشان در این عملیات درگیر شدند و متاسفانه ایشان و دونفر از همراهان زخمی شدند و به بیمارستان منتقل شدند اما متاسفانه کار تیم پزشکی به نتیجه نرسید و آقای فخری زاده به شهادت رسیدند.

وی افزود: بر اساس گزارشاتی که از تیم همراه ایشان در صحنه داریم ابتدا خودروی حامل ایشان مورد هدف تیراندازی قرار می‌گیرد و بعد از لحظاتی خودروی نیسان حامل مواد منفجره در نزدیکی ایشان منفجر می‌شود و همزمان نیز تیراندازی انجام می‌شود؛ در نهایت مجموع جراحات وارده باعث شهادت می‌شود.

وزر دفاع درباره علت انتخاب فخری زاده به عنوان هدف ترور تروریست‌ها اظهار کرد: ایشان معاون وزیر دفاع و رییس سازمان پژوهش و نوآوری‌های دفاعی کشور بودند و دارای یک وجهه علمی بالا و سابقه طولانی در نوآوری‌های دفاعی کشور هستند؛ شاگردان بسیار زیادی را تربیت کردند و پرورش دادند، کارهای ایشان در حوزه دفاعی بزرگ و پر ثمر است.

امیر حاتمی ادامه داد: ایشان در صحنه مقابله با کرونا نیر از پیشگامان بود و مجموعه تحت مدیریت ایشان در تولید کیت تشخیص کرونا فعالیت داشت. ایشان یک عنصر موثر در نوآوری های دفاعی بود و دشمن نیز هرجا که برای ملت عزیز ایران یک گام موثر و بلند برداشته شود را مورد هدف قرار می‌دهد؛ حوزه ی دفاع به عنوان یک حوزه کاملا موثر برای مردم ایران همواره مورد نظر و تهاجم دشمن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج