۱۰۶۴۴
۶۱۵۸
۶۱۵۸
پ

ناکامی مردان مست در ربودن زن متاهل

۲ شرور مست با ايجاد رعب و وحشت ميان شهروندان، مرد موتورسواري را كتك زده و قصد ربودن همسر او را در خيابان دارند. دقايقي بعد ماموران گشت كلانتري خواجه ربيع عازم محل حادثه شدند و معلوم شدمردم با حمله به ۲ شرور، زوج جوان را نجات داده‌اند اما دقايقي پيش از حضور ماموران متهمان از محل متواري شده‌اند.

۲ شرور مست كه پس از تخريب چند مغازه و ضرب و جرح صاحبان آنها در مشهد، قصد ربودن زني مقابل چشمان همسرش را داشتند، از سوي پليس دستگير شدند.

چند روز پيش مردي با مركز فوريت‌‌هاي پليسي ۱۱۰ مشهد تماس گرفت و گفت: ۲ شرور مست با ايجاد رعب و وحشت ميان شهروندان، مرد موتورسواري را كتك زده و قصد ربودن همسر او را در خيابان دارند. دقايقي بعد ماموران گشت كلانتري خواجه ربيع عازم محل حادثه شدند و معلوم شدمردم با حمله به ۲ شرور، زوج جوان را نجات داده‌اند اما دقايقي پيش از حضور ماموران متهمان از محل متواري شده‌اند.

با اطلاعات به دست آمده از شاهدان حادثه، مشخصات شرورهاي فراري در اختيار گشت‌هاي انتظامي قرار گرفت و جستجو براي دستگيري ۲ متهم فراري آغاز شد.

تماس مردمي، جايگاه متهمان را لو داد

در حالي كه ماموران در جستجوي متهمان فراري بودند، مردي با پليس تماس گرفت و خبر داد كه ۲ مرد مست با حمله به مغازه‌اي آنجا را تخريب كرده‌اند.

ماموران كه احتمال مي‌دادند مردان شرور همان ۲ متهم تحت تعقيب پليس هستند، بلافاصله در محل حادثه حضور يافتند. ۲ شرور با ديدن ماموران با سوار شدن به يك موتورسيكلت از محل متواري شدند. با تعقيب متهمان فراري سرانجام ماموران اقدام به شليك چند تير هوايي كردند، اما متهمان به جاي تسليم شدن به فرار ادامه دادند.

خودزني متهم هنگام دستگيري

در پي اين تعقيب و گريز، عاقبت ماموران راه متهمان فراري را كه در يك كوچه بن‌بست گرفتار شده بودند، سد كردند.

با محاصره محل، يكي از متهمان خود را تسليم كرد؛ اما متهم ديگر همچنان درصدد فرار بود و با چاقويي كه همراه داشت، خودزني كرد. در همين موقع ماموران با نزديك شدن به متهم، وي را خلع سلاح كرده و او را نيز دستگير كردند.

متهم زخمي به مركز درماني و همدست وي به پليس آگاهي منتقل شد. ساعاتي بعد زن و مردي كه در دام متهمان گرفتار شده بودند، با مراجعه به پليس آگاهي از آنها شكايت كردند.

شكايت از متهمان

در تحقيق از شاكيان معلوم شد ۲ مرد بازداشت شده با سد راه آنها در خيابان، مرد خانواده را كتك زده و درصدد ربودن زن شاكي بوده‌اند كه مردم به كمكشان آمده‌اند و آنها نجات يافته‌اند. به اين ترتيب مرد زخمي ـ متهم ـ به پليس آگاهي منتقل و همراه همدستش بازجويي شد.

متهم زخمي به پليس گفت: من و همدستم پس از شرب خمر با موتورسيكلت در خيابان‌هاي شهر تردد مي‌كرديم تا اين كه تصميم به شكستن شيشه‌هاي مغازه‌ها گرفتيم. ۲ نفري در حالي كه قمه و چوبدستي در اختيارمان بود به مغازه‌داران حمله كرده و پس از كتك زدن و محبوس كردن آنها، شيشه مغازه‌ها را شكسته و اموال درون آنجا را نيزتخريب كرديم.

متهم اضافه كرد: با عربده‌كشي و ايجاد رعب و وحشت ميان مردم، آنها را به مرگ تهديد كرديم تا سد راهمان نشوند. سپس با تخريب چند مغازه فرار كرده و به محل ديگري رفتيم. در همين موقع با ديدن زن و مرد غريبه‌اي كه از موتورسيكلت پياده مي‌شدند، تصميم به ربودن زن جوان گرفتيم.

مرد شرور با اشاره به اقدام براي آدم‌ربايي گفت: ابتدا به مرد جوان حمله كرده و او را كتك زديم. همسرش ضجه مي‌زد و با التماس مي‌خواست به او و شوهرش آسيبي نرسانيم. متهم افزود: در اين هنگام، مردم كه با شنيدن صداي كمك‌خواهي آنها به خيابان آمده بودند به كمكشان شتافتند. با آمدن مردم من و همدستم فرار كرديم.

بنابر اين گزارش، در پي اعتراف متهم، ديگر شرور بازداشت شده نيز به همدستي با او در اقدام به آدم‌ربايي، كتك زدن مرد جوان و تخريب مغازه‌هاي مردم و كتك زدن مغازه‌داران اعتراف كرد. متهمان با قرار قانوني در بازداشت به سر مي‌برند و تحقيقات از آنها ادامه دارد.

منبع : تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ناکامی مردان مست در ربودن زن متاهل



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج