جاباما
۱۰۶۴۶۴۹
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

توضیحات علیخانی درباره توقف «عصر جدید»

تهیه کننده و مجری مسابقه تلویزیونی «عصر جدید» درباره توقف تولید این برنامه توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری فارس: احسان علیخانی به همراه داوران عصر جدید در گفت وگویی اینترنتی درباره سرنوشت «عصر جدید» توضیحاتی را ارائه کردند.

بنا بر این گزارش، در ابتدای این گفت و گو علیخانی به شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: این روزها شرایط سختی را سپری می کنیم و برخی از مردم در پی ابتلا به این بیماری عزادار شده اند. ما هم مانند خیلی از صنوف و مشاغل دیگر درگیر این ماجرا هستیم. این روزها ما در تهران و سر کار هستیم اما نه مثل قبل و تقریبا همه این شرایط را درک می کنند.

وی ادامه داد: البته برخی هنوز کرونا را باور ندارند و این برای ما شگفت انگیز و عجیب است! آنهایی که اهل تفکر هستند، متوجه هستند که با یک اتفاق جهان گیر روبرو هستیم که کنترل هم نشد.

توضیحات علیخانی درباره توقف «عصر جدید»

در بخش دیگر این گفت و گو آریا عظیمی نژاد در پاسخ به سوال علیخانی که آیا با این شرایط می توانستیم برنامه را ضبط کنیم؟ پاسخ داد: قطعا نمی توانستیم. چون خود ما بدون تماشاگر حدود 300 نفر هستیم که شرایط را سخت و دشوار می کند. در مقطعی هم که عده ای تعدیل شدند، باز هم حدود 200 نفر در برنامه حضور داشتند.

پس از آن علیخانی ادامه داد: تقریبا 90 درصد از شرکت کنندگان از شهرهای دیگر به برنامه می آیند و آنها خانواده دارند و همچنین ما گروه های پر تعداد هم داریم. به عنوان مثال گروهی داریم که 60 نفر عضو دارد و حداقل هم باید 2 روز در تهران باشند و تمرین کنند و حتی در این میان خانواده شان هم درگیر شوند. در حال حاضر برخی برنامه های تلویزیونی در حال تولید هستند اما حتما گروه های کوچکی دارند ولی ما اگر بخواهیم ضبط کنیم، حداقل 50 نفر درگیر می شوند که کار را سخت می کند.

پس از آن امین حیایی نیز ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و مخصوصا هنرمندان، گفت: در این روزهای کرونایی تنها را همین صبوری کردن است و اینکه منتظر باشیم تا واکسن واقعی به دستمان برسد. در این شرایط باید دو طرف درخواست‌ها را نگاه کنیم، اول باید دولت کمک کند و دوم مردم هم همراهی کنند. این مسئله را باید با هم حل کنیم و کارهایمان همگانی باشد. این مرحله را هم رد می کنیم و پشت هر سختی روز‌های شادی را خواهیم داشت.

علیخانی در بخش دیگر این گفت وگو درباره تولید ادامه «عصر جدید» توضیح داد: برای من به عنوان تهیه کننده بهتر بود که کار را تولید کنیم ولی چون از مهر 98 برنامه را آغاز کردیم و 18 ماه هم درگیر بودیم، نمی دانستیم که کار کی به پایان می رسد و امیدوارم اگر خدا کمک کند بتوانیم تا نوروز 1400 آن را به پایان برسانیم. ضمن اینکه ما در این کار درگیر هزینه های کمرشکنی هستیم. 90 درصد شرکت کنندگان برنامه از شهرستان می آیند و نمی توانند با ماسک تمرین کنند. خانواده درگیر بودند و منع تردد هم وجود داشت وگرنه ما دوست داریم کار را زودتر آغاز کنیم.

در ادامه علیخانی با بشیرحسینی نیز گفت وگویی داشت که بشیرحسینی در این گفت و گو عنوان داشت: من هم مثل دیگران، اطرافیانم دچار کرونا و هم عزادار شدند. پدر و مادر خود من دو بار به کرونا مبتلا شدند و روزهای نگران کننده ای داشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه این روزها با مرگ های غریبانه و بدون مراسمی مواجه هستیم و در این قرنطیه باید با خدای خود خلوت کنیم. خدا خواست یک بار دیگر به ما فرصت بدهد تا در خود بازنگری کرده و با خود خلوت کنیم. باید پیام‌های بزرگ‌تری را دریافت کنیم از جمله اینکه انسان نباید به خودش مطمئن شود.

رویا نونهالی دیگر داور عصر جدید نیز در سخنانی عنوان داشت: من با اینکه افراطی مراقب بودم اما باز هم مبتلا شدم و پس از 14 روز قرنطینه جواب تستم منفی شد. این روزها خیلی ها نظیر خود من سر کار هستیم اما برنامه «عصر جدید» کار پر خطری است.

علیخانی در بخش پایانی این گفت و گو گفت: تئاتری ها در این دوران ضربه سختی خوردند و تا به حال شبکه درباره ما صبوری کرده و بچه ها هم همدلی کرده اند. ما تا به حال در 2 مرحله توقف داشته ایم و این مرحله سوم است. همه اینها می تواند دلایلی برای نابودی یک کار باشد اما من امیدوارم بتوانیم در نهایت تا تحوبل سال فینال کار را ضبط کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • S:P

      دلم بسیار ....

    • بدون نام

      خوب .خدا رو شکر که همه سالمین .انشالا خوشحال وقبراق برمیگردین .البته با دست پر پره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج