اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۶۵۲۲۵
۲۵ نظر
۵۰۰۹
۲۵ نظر
۵۰۰۹
پ

ماجرای زورگیری دو جوان در روز روشن

ویدیویی از یک سرقت همراه با خشونت از روز گذشته در فضای مجازی کرمانشاه منتشر شده که ۲ پسر جوان با زور و خشونتی فراوان اقدام به سرقت کیف دستی یک دختر جوان در یکی از محلات شهر کرمانشاه می‌کنند که این موضوع موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شده است.

ایرنا نوشت: ویدیویی از یک سرقت همراه با خشونت از روز گذشته در فضای مجازی کرمانشاه منتشر شده که ۲ پسر جوان با زور و خشونتی فراوان اقدام به سرقت کیف دستی یک دختر جوان در یکی از محلات شهر کرمانشاه می‌کنند که این موضوع موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شده است.

در این ویدیو که گویا از یکی از دوربین‌های مداربسته محله تصویربرداری شده، خانم جوانی را در یکی از کوچه های محله فرهنگیان فاز یک کرمانشاه را نشان می‌دهد که ۲ پسر جوان سوار بر یک خودرو پراید سفید جلو او را می گیرند و با زور و خشونت هرچه تمام کیف دستی او را سرقت می‌کنند و سپس با حمله به او چندین لگد به سر و پهلوی او می‌زنند.

این ۲ جوان بدون هرگونه ترس و اضطرابی در کمال خونسردی نه تنها کیف این خانم جوان را می‌قاپبند بلکه چندین ضربه محکم را با خشونت هرچه تمام به او وارد می‌کنند و در کمال خونسردی سوار بر خودرو می شوند و از محل می‌روند.

نکته دیگر در این ویدیو سر رسیدن ۲ پسر جوان دیگر در همان اوایل زورگیری است که تنها نگاه می‌کنند و عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهند که این موضوع واکنش مردم را به دنبال داشته که چرا برخی افراد در برابر چنین اقداماتی بی‌تفاوت هستند.

براساس اعلام برخی از مسوولان شهر کرمانشاه براثر ضربات محکمی که به سر این خانم وارد شده حال مساعدی ندارد.

این ویدیو در فضای مجازی استان کرمانشاه بازتاب‌های فراوانی داشته و مردم با نگرانی در مورد امنیت از مسوولان خواسته‌اند که عاملان این زورگیری را هرچه سریعتر شناسایی و آنان را به اشد مجازات برسانند.

نکته مهم در این ویدیو غافلگیری این خانم جوان و عدم هرگونه واکنش از سوی او است. بسیاری از مردم از این موضوع ناراحتند که سارقان که اقدام به سرقت کیف او کردند چرا با خشونت او را مورد ضرب و شتم قرار دادند در حالیکه او واکنشی از خود نشان نداد و تسلیم قدرت و زور آنها شده بود.

اگرچه پلیس بلافاصله به این موضوع واکنش نشان داد اما مردم کرمانشاه معتقدند نباید اجازه قدرتنمایی به چنین افرادی داده شود و باید به سرعت نسبت به دستگیری و مجازات این افراد که متاسفانه در سطح شهر کرمانشاه هم کم نیستند اقدام گردد تا مایه عبرت دیگران شوند.

بلافاصله بعد از این انتشار این ویدیو سرهنگ «محمدرضا آمویی» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از تحت تعقیب قرار گرفتن عاملان زورگیری و سرقت خشن از بانوی کرمانشاهی در شهرک فرهنگیان فاز یک این شهر خبر داد و گفت: ۲ جوان با تهدید سلاح سرد ضمن ایجاد رعب و وحشت برای بانوی کرمانشاهی اقدام به ربودن اموال وی کرده و سپس با یک دستگاه خودرو متواری می‌شوند که بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و اطلاع پلیس، شناسایی و دستگیری ۲ فرد زورگیر در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و نتیجه اقدامات در اسرع وقت به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در ادامه با اشاره به حساسیت موضوع، از دستور سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان برای دستگیری هرچه سریعتر زورگیران خشن خبر داد و گفت: همه اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری آنها در حال انجام است و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هرکسی از این خط قرمز عبور کند با واکنش سریع و قاطعانه پلیس مواجه شده و به طور به سزای عمل خود خواهد رسید.

سرهنگ آمویی با تاکید بر اینکه کرمانشاه جای افراد شرور نیست و برخوردهای لازم و برابر قانون با آنها به عمل خواهد آمد، گفت: بسیاری از آن ها به این نتیجه و باور نیز رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و نتیجه عمل مجرمانه خود را خواهند دید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه همچنین از شهروندان و بخصوص بانوان خواست هنگام حضور در معابر عمومی و خیابان تا حد امکان از همراه اوردن وسایل با ارزش مانند طلا و جواهرات و یا پول نقد به مقدار زیاد خودداری کنند.

به دنبال واکنش‌های فراوان به این سرقت توام با خشونت؛ «شهرام کرمی»؛ دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه چهارشنبه شب با اشاره به انتشار فیلم زورگیری خشن در فضای مجازی گفت: باتوحه به اینکه این حادثه جریحه دارشدن احساسات مردم را بدنبال داشته و احساس ناامنی بین مردم را گسترش می‌دهد، در این راستا به ضابطین دستگاه قضایی استان تاکید کردیم نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان اقدام کنند.

وی اظهار داشت: در این حادثه اسفبار ۲ جوان بزهکار سد راه بانویی کرمانشاهی شده و ضمن تهدید با سلاح و ایجاد رعب و وحشت به ضرب و شتم و ربودن اموال او اقدام کردند.

وی متذکر شد: براساس آخرین گزارش ها، ضابطین دستگاه قضایی پیگیری های گسترده ای را به منظور شناسایی و دستگیری هرچه سریعتر این بزهکاران در دستور کار قرار داده اند.

کرمی با تاکید براینکه اشد مجازات در انتظار این سارقین خواهد بود، اعلام کرد: اجازه نمی دهیم در شهری که مردم ایران آن را با صفت پهلوانی و جوانمردی می شناسند، چنین اتفاقاتی رخ دهد و امنیت و آبروی مردمش این گونه به خطر بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گنوغ

      عزیزم شکم خالی بیکاری فقر اعتیاد خماری مرام وپهلوانی نمیشناسه شما چند نفر میگیرید ۶۰ملیون مگه میشه زندون کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر گنوغ اصلا اینجوری نیست من بارها شکم گرسنه و بی پولی شدید کشیدم ولی حتی نگاه چپ به مال کسی نکردم و نخاهم کرد

      • حسینی

        چه حرفیه شما میگید. اگه هر کسی بیکار وگرسنه شد باید حمله کنه به مردم
        اینجوری که سنگ رو سنگ بند نمیشه
        باید برای جلوگیری از تکرار این نا امنی ها با عوامل این زور گیری برخورد جدی بشه .

      • بدون نام

        مقصر دولت مردان... رحم اسلامی داریم اما نه اینقدر رحم ک زورگیری هارو به هیچ بخشید بدون تنبیه.. نتیجش میشه مث این کارا..
        اگر مثل عربستان دست میزدن و با شدت برخورد میکردن این اتفاقات نمی افتاد. اسلام دین اگر چه گفته باید بخشید اما نه طوری ک هر کار دلش خواست بکنه

      • هادر باش

        این حرف شما کاملا بی منطق است که طرف چون نداره دزدی کند ابنها باید کاری برایشان کنند که برای همیشه یادشان باشد

      • بدون نام

        این چه حرفیه قرارنیست هرکی گرسنه باشه به ماله مردم دست درازی کنه موتور داره باموترکارکنه پیک یا هرچی پس ازروی ناچاری نیست دنبال پول مفت هستن توهم حرف مفت زن

      • امیر

        چه توجیه زشتی داری برای انجام کار خلاف

      • علی

        کاربر محترم خودت میگی ۶۰میلیون ادم بیکار و گرسنه؛خب این خانم هم جزو این ۶۰میلیون نفر هستش و اگه اون هم وضع بهتری داشت سوار خودرو شخصی خودش میشدش که این حیوونها نتونن با ضرب و شتم کردنش ازش سرقت کنن؛بعدش خدای نکرده یکی از نوامیس خودت بود همین حرف رو میزدی؟؟

    • بدون نام

      همین اتفاق برای من افتاد همه بیتفافت نگاه میکردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید عامل انتشار این فیلم هرچه زودتر شناسایی و اعدام شود

    • یا حق

      این دو جوان هرکاری کرده باشند جوان هستند بیکار بودند یا بر اثر غرور ولی شهرداری اروندکنار با زور زمین ما را تصرف کرده و هر چه در توان داشته فضای سبز خیابان در این زمین طراحی کرده

    • بدون نام

      خداروشکر که امنیت داریم وداعشی بالاسرمون نیست!!

    • بدون نام

      آخی شما گفتین ما هم باور کردیم حالا اگه مال سلبریتی بود یک چیزی الان خیلی راحت میگن این خانم نکات ایمنی رعایت نکرده بود کیف خاله من زدن پلیس در کمال وقاحت گفت باید از سمت دیوار میرفتی

    • امید

      این یک از هزاران . مگه چند مورد از این اتفاقا با دوربین ضبط میشه ؟

    • بدون نام

      سمت دیوار میگرفتی اینهم جواب قانون خخخخ

    • ایرانی

      خداروشکر که حالا تو مملکت اسلامی زندگی می‌کنیم اگه بلاد کفر بود چی؟؟؟!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مس لین کلاتون بزارین بالاتر عوصش امنیت داریم ...

    • مرتضی

      تنها چیزی که تو این مملکت ارزش نداره جون مردم!!!!

    • بدون نام

      بازم خدا پدر داعشو بیامرزه اینا از داعش هم بدترن

    • خدا

      مقصر فقط روحااانی هست تو این هشت سال بدبخت شددددیم رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه که قبلش گل و بلبل بود
        سال 91از تو گاوصندوق خونه مون طلا دزدیدن ،پلیس اومد و طبق معمول گرفتار کاغذ بازی شدیم ،بهمون گفتن اگه به کسی مشکوکید بگید تا بازداشتش کنیم!!!!!
        اینم پلیسمون

    • بدون نام

      اگرمردم رو نترسونید ودرمقام دفاع مجازات نکنید خیلی از این بی تفاوتیها با یاری گرفتن از همدیگر رفع میشه ضمنا اون پراید گذری اگر همکار نبوده حتما نشانه ای دارد بازجویی کنید

    • بدون نام

      متاسفانه وقتی هر جا نکاه میکنی ادارات دولتی و غیر دولتی خانم نشته داره کار میکنه . جوانان بیکار ما باید یک کاری برای خودشان پیدا کنند.

    • بچه فردوس

      یکی از دوستان ما خرداد ماه روز روشن بوسیله زورگیرها در اندیشه فاز یک بوسیله چاقو کشته شد هنوز هم قاتلین پیدا نشدن مردم هم فقط نگاه کردن چون میترسن تقصیری هم ندارن دزدها نامرد شدن از کسی هم حساب نمیبرن

    • محمد

      بزن به افتخار حسن افت روحانی دست قشنگه را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج